Gå til innhold

Endelig fått fatt i LG 204WT-SF


staljin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja fikk min skjerm i dag endelig:)

Heldigvis ingen døde pixler (wohoo)

Var ikke noe posetivt begreistet medengang i forhold til LG Flatron L203WT-BF som jeg hadde noen dager.

Den var bedre rett ut av eska mener jeg, og den nye skjermen virka mye mindre..

 

Men etter å ha tuna litt så er jeg veldig fornøyd med skjermen både i spill å surfing.

Det rutenettet man ser ppå hw.no måtte jeg tune en del for å se klart, gjerne ned med kontrasten noe.

Har ikke rørt fargene noe, men litt ellers rundt i menyen å prøvd å testet i ca 2-3 min til jeg blei fornøyd, å nå syntes jeg den funker fett!

 

Er veldig fornøyd jeg:)

 

Ser jo nå at 20WS skjermen fra Benq er satt ned til 2400kr det irriterer jo litt siden den var en av de jeg vurderte..

Men den har jo bare 600 i kontrast da...

Endret av Itw
Lenke til kommentar

Hentet skjermen min på Expert for noen timer siden, dette er min første LCD skjerm noen sinne, og jeg er faktisk veldig fornøyd :) Har 1 død pixel, en rød en. Den er langt oppe på skjermen, og jeg ser den bare hvis jeg ser etter den. Testa Pulp Fiction i HD kvalitet og jeg likte godt hva jeg så :) Har også testa Counter-Strike: Source, det funket helt fint :) Så jeg kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar

Okei, jeg har fått et problem. Oppdaget det nettopp, når jeg skulle se på noen episoder av noen serier jeg ser. Jeg merket at lyden ikke stemte med bildet, og dette var ikke noe problem med CRT skjermen. Også merket jeg at det lagget voldtsomt når jeg scrollet nedover første posten i denne tråden (med alle bildene). Sånn skal det vel ikke være? Noen som har noen forklaringer på hvorfor det kan være sånn, og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Som sagt, var ikke sånn før jeg byttet skjerm. Takk!

Lenke til kommentar
Okei, jeg har fått et problem. Oppdaget det nettopp, når jeg skulle se på noen episoder av noen serier jeg ser. Jeg merket at lyden ikke stemte med bildet

 

Du mener at lyd og bildet ikke er synkronisert sant?? vel det har ingenting med skjermen å gjøre..er codec sin feil det..

7201223[/snapback]

 

Ja, var det jeg også trodde. Men hvorfor har det seg derfor sånn at det lagger med LCD skjermen og ikke CRT skjermen? Skjønner ingenting her nå.

Lenke til kommentar
Det du nevner om lagging når du scroller på nettsiden her..må være noe konflikter eller noe sånt på maskinen din..Jeg scroller opp og ned som bare det...ingen lagging her...

7201412[/snapback]

 

Det gjelder ikke hvor som helst, kun i den posten med masse bilder i, som ligger helt først i denne tråden. Har du noen tips til ting jeg kan prøve da? Siden du tror det er noen konflikter e.l.

Lenke til kommentar
Det gjelder ikke hvor som helst, kun i den posten med masse bilder i, som ligger helt først i denne tråden. Har du noen tips til ting jeg kan prøve da? Siden du tror det er noen konflikter e.l.

 

Hmm..merkelig.jeg testet nettopp det du nevnte om første side i denne tråden..Jeg opplever absolutt ingen lagging som du beskriver...Har du prøvd med og ressette oppsettet i skjermen...du kan prøve og se om det kan hjelpe...

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått kjøpt og prøvd denne skjermen også, og dette er det jeg har kommet fram til:

 

Den er bred, med smal ramme rundt panelet. Har fått en megaskjerm å boltre meg på i motsetning til en vanlig 19" lcd jeg har sittet på tidligere.

 

Svart er faktisk virkelig svart. Skjermen er lyssterk, og til mitt bruk som er spilling, film og surfing, så kan ikke jeg gi annet enn 5/5 stjerner.

 

Hvis jeg en gang skulle ha svart bakgrunn øverst eller nede på skjermen, som aldri skjer meg, så kan du om du ser nøye etter se noe baklys som skinner svakt gjennom. Det er ikke synlig i vanlig bruk overhodet.

 

Ikke noe synlig etterslep.

 

Til 2999,- på Expert så er det greit at sokkelen er som den er. Jeg tror ikke jeg hadde kjøpt denne om den hadde hatt en mye bedre sokkel og kostet 2-300 kr mer. For jeg synes ikke den er stygg, bare litt dårlig. Kunne hatt høydejustering og en litt jevnere vinkeljustering.

 

- mine 2 cents :>

Lenke til kommentar
Er ikke voldsomt mange spill i dag som ikke støtter widescreen afaik. Warcraft III er et spill jeg spiller som ikke støtter widescreen, men med en kjapp endring i regedit får jeg kjørt WC3 i 1680x1050. Bildet er strukket, men alikevel minst like fint som tidligere.

 

Her kan man finne mange tips:

http://www.widescreengamingforum.com/forum...71513bcb805a189

7220629[/snapback]

 

Hvordan blir bildet hvis du kjører spill i 4:3 oppløsninger, eller lavere widescreen oppløsninger? Som f.eks. 1280x1024 og 1280x800?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...