Gå til innhold

Endelig fått fatt i LG 204WT-SF


staljin

Anbefalte innlegg

hm var jo ett klart skille der. skal vel ikke være sånn?

6956522[/snapback]

 

Ja, det er klar skille, ja, ikke så sterkt som på bilde, men klar alikevel og KUN i Titan Quest. Har fått fiksa litt bedre på fargene, det er firtsatt kaldt, men det går. Det jeg er mest imponert over er klarhet av bildet og svart nivo. Her og der kan man se rød skygg på små bokstaver, men pyt pyt, det er fortsatt en god skjerm.

 

staljin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare en bemerkning, så sant bildet er tatt med printscreen eller liknende (syntes oppløsningen liknet mistenksomt på en widescreen oppløsning, samt at bildet var veldig skarpt, litt for skarpt nesten for å være digital kamera foto).... så skal det ikke være selve skjermen som skaper de problemene. Kun et ekte fotografi vil vise hva skjermen viser fordi skjermen gjør endringer i tillegg på signalet ut av skjermkortet :)

 

EDIT: Glem det, leste hele artikkelen om igjen. Beklager tabben, trodde bildet var et faktisk ueditert bilde :)

Endret av Boye
Lenke til kommentar

Sånn da var det gjort.De hadde faktisk 4 skjermer igjen da jeg kom ned i butikken...Så langt er jeg fornøyd...Har prøvd ut spill som BF2 (stilt inn 1680*1050 manuelt) og har testet HL2-Lost Coast..kjempegreier...har også testet filmer,mer bestemt divx..må si jeg er positivt overrasket..svart er faktisk svart....

Kan ikke se noen Ingen døde pixler her heller. Og det selvsagt veldig

positivt..

 

 

Så snart jeg får muligheten så skal jeg ha en sånn skjerm til..ingen tvil om det..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
mulig jeg er dum eller noe ,men jeg har kjøpt denne skjermen og når jeg skal starte bf2 så kommer bf logon oppp så blir skjermen svart og den går tilbake til windows...Bruker dvi kabelen. Har prøvd på 2 pcer. Har installert driver til skjermen. Hva skal jeg gjøre ?

6976001[/snapback]

 

Det har ingeting med skjermen å gjøre, men med bf2. Les her

 

staljin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...