Gå til innhold

Nick i Counter Strike: Source

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg holder på å tweake configen min i CSS og jeg vil derfor ha et nytt nick.

Jeg har laget det nicket jeg vil ha i MS Word og jeg vil nå overføre det til config.cfg. Dette går forsåvidt greit, men problemet skjer når jeg skal lagre filen.

"You are about to save the document in a Text-Only format, which will remove all formatting. Are you sure you want to do this?"

Greit, jeg må lagre denne som Rich-Text format (rtf). Jeg gjør dette, men da vil ikke Valve finne configen, siden den nye filen IKKE heter config.cfg. Denne heter derimot: config.rtf.

Spørsmålet mitt er;

Hvordan får jeg CSS til å bruke config.rtf, ISTEDET for config.cfg? Det må da være mulig.. Jeg ser en del folk som har de merkeligste nickene når jeg spiller.

Jeg ser for meg en tekstfil som styrer spillet og hvilke tekstfiler spillet skal bruke. Eller ligger det i hl2.exe filen?

Uansett, hvordan endrer jeg den til å lese config.rtf? Hvis dette i det hele tatt er mulig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det andre skrift typer du prøver å få til i nicket ditt?

Tror jeg skjønner hva du prøver på men tror ikke det vil fungere.

6917447[/snapback]

Stemmer.. Har sett folk ha de merkeligste nick, så det burde vel funke?

Jeg kommer selvfølgelig ikke på noen eksempler i øyeblikket..

Gjest medlem-105476
Skrevet

Å ha nick med masse rare tegn er for meg og veldig mange andre en indikator på at du er noob. Hadde droppa det hvis jeg var deg ...

Skrevet
Å ha nick med masse rare tegn er for meg og veldig mange andre en indikator på at du er noob. Hadde droppa det hvis jeg var deg ...

6918717[/snapback]

Ikke nødvendigvis.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Du må ikke lagre dokumentet i Word. Lag nicket ditt og kopier det over i config.cfg

Skrevet

6918717[/snapback]

Hehe, fint du er ærlig i hvertfall..

Har tenkt tanken selv. Skal ikke gjøre noe så veldig fancy ut av det, men jeg vil ha en annen skrifttype.

Jaja, uansett, gidder ikke stresse med det.. Nicket jeg har nå funker :)

Takk for hjelpen folkens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...