Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

DukeNukem3d skrev (1 minutt siden):

Kjør på... jeg bryr meg ikke

Jeg bryr meg jo heller ikke. Har fått de barna jeg skal ha, og er ikke så bekymret for å dø. 

Så da bør ansvaret ligge på @Gouldfan, siden det er han som skal redde oss. Lag tråden @Gouldfan. Fortell kvinnene om hvor sterke og fine polakkene er! Kanskje jeg kan droppe inn litt markedsføringshjelp etter hvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DukeNukem3d skrev (Akkurat nå):

Polakkene jeg møter på i yrket mitt er jævlig kule folk. Håper de ordner seg norske damer om ikke allerede har 😅😂

Har mange forretningspartnere som er polakker. Leger, tannleger, psykologer og spesialister, og de vil ikke date folk uten utdanning og ambisjoner. Tenker det kan bli god match med norske kvinner, siden de er flittige på det feltet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
27 minutes ago, Neffi said:

Jeg bryr meg jo heller ikke. Har fått de barna jeg skal ha, og er ikke så bekymret for å dø. 

Hvis du vil ha en polsk partner, så er det bare å satse Neffi. Ingenting i veien for det! Jeg dømmer deg ihvertfall ikke for å søke utenlands. Er jo greit å ikke måtte tilbringe alderdommen alene.

32 minutes ago, Neffi said:

Har mange forretningspartnere som er polakker. Leger, tannleger, psykologer og spesialister, og de vil ikke date folk uten utdanning og ambisjoner. Tenker det kan bli god match med norske kvinner, siden de er flittige på det feltet.

Dette tenker jeg passer som perfekt for deg. De vil nok akseptere deg som bare det da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 time siden):

Vet norske kvinner har fått øynene opp for polske menn. De er skikkelige arbeidsjern. Sterke, og ambisiøse. Kanskje vi kan kjøre kampanjen mot kvinner også? At de må parre seg med polakker? Er jo trist om hele ansvaret skal ligge på de norske mennene?

Det du ville bare vært positivt i min bok... For det ville hjulpet å løse befolkningens problemer.

Men det er jo absolutt ikke sånn. Ifølge

-Jeg er ikke polakken din 

Boka

Norske damer og menn ser ned på polske menn og kvinner. Har fordommer hevdes det.

Det er samme med asiatiske de kalles golddiggers selv om forfedrene våre gjorde det samme når de dro til Amerika...

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Colin. skrev (5 minutter siden):

Hvis du vil ha en polsk partner, så er det bare å satse Neffi. Ingenting i veien for det! Jeg dømmer deg ihvertfall ikke for å søke utenlands. Er jo greit å ikke måtte tilbringe alderdommen alene.

Dette tenker jeg passer som perfekt for deg. De vil nok akseptere deg som bare det da.

Hahaha! Jeg hadde ikke meg selv i tankene her altså, men takk så mye for omtanken. ❤️ Jeg tenkte mest på prosjektet "å redde Norge fra døden". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (2 minutter siden):

Norske damer og menn ser ned på polske menn og kvinner. Har fordommer hevdes det.

Nordmenn ser ned på alle bortsett fra seg selv. Men det vet jo du også, at det gjelder bare til man blir kjent med folk. Samme hvor de er ifra. Fremmedfrykt varer bare så lenge de er femmed.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gouldfan skrev (3 timer siden):

Ja dere norske kvinner har blitt litt som mennene og det tenner ikke vi på.. 

Kanskje det er litt av greia til at det ikke funker og norske slekten dør ut.

damene har blitt som menn og menn er fortsatt menn. Alfa hannene får masse barn, men slekten dør ut.

Løse forhold og fri abort og mindre ønsker for damer å få barn med en karriere som er gulerot og et ensomt liv som gammel.

"Dere norske kvinner"? Du vet at @knopflerbruce som du her siterte slett ikke er en kvinne. Men en ordentlig mann, en type mann  som norske kvinner faktisk vil ha.. Vi ønsker ikke å være underdanige, mindreverdige, i økonomisk voldelige forhold. Ei heller blir vi ensomme som gamle. Vi finner oss nemlig ekte mannfolk å stifte familie med, ikke noen som har kjøpt kjærligheten vår. 

Jeg ser heller ikke tankegangen din om at damer har blitt som menn. På hvilken måte da? Kan man ikke heller snu det rundt og si at menn har blitt som kvinner? Nei, akkurat her forstår jeg virkelig ikke hva du mener, men forklar gjerne. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gouldfan skrev (3 timer siden):

Synes det er greit å nevne før alle kaster stein på tradisjonelle norske menn som foretrekker familieverdier.

Det er altså menn som vil undertrykke kvinner som har monopol på familieverdier? Jeg kan skrive under på at min feministiske mann har mye større familieverdier enn de fleste av hentebrudgubba noen gang vil være i nærheten av å få. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Neffi skrev (2 timer siden):

Ok. Så poenget med denne tråden er å få flere norske menn til å skaffe seg partner fra asia sånn at dere kan redde norge fra å dø ut? Og med det som mål, må dere hate på norske kvinner, sånn at menn ikke velger seg slike partnere?

Si ifra om du trenger støtte og hjelp til rekrutteringen. 

🎙️HEY, GUTTER!! Hør her: Dere må finne dere asia-damer og lage masse barn med, ellers dør norge ut! NÅ MED EN GANG! VI DØR!

(men ikke fra sør-korea, for de får mindre barn enn norske kvinner. Æsj og fy!)

Jeg har prøv å bidra. Men nå må jeg jobbe. Ha en fin kveld videre.

Poenget med denne tråden er slett ikke å få flere menn til å skaffe seg partner fra Asia. Hvis du går helt tilbake til hovedinnlegget så ser du at den som startet innlegget tvert om syns det er helt forkastelig at  gamle gubber "reiser på ferie" og kommer hjem med tenåringsjenter. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar

Jeg er fra bygdenorge og bor nå i en by. Hver gang jeg besøker de hjemme og  tar jeg også turen til naboer der. Endel har funnet seg Taidamer. Kun en av 6 dro hjem igjen fordi hun savnet hjemlandet. De andre er lykkelige og uten tvil sjefen i huset. 

Desse damene har innrettet seg bra, er i full jobb alle. Kjærligheten er der også. Desse damene er ikke Noen dolls noen av dem, de har bein i nesa. 

Mennene er helt normale, hverken uføretrygd, ølmage, rasister eller mannsgriser, det er bare det at det er få jenter på bygda. 

Hva med  halvgamle kvinnfolk som finner seg  den *ekte* kjærligheten etter 4 timer på nett med en tyrker el?

Jeg synes de mennene som finner kjærligheten i thailand blir sett ned på tilo de grader, de fleste av de er helt normale. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (7 timer siden):

Det er altså menn som vil undertrykke kvinner som har monopol på familieverdier? Jeg kan skrive under på at min feministiske mann har mye større familieverdier enn de fleste av hentebrudgubba noen gang vil være i nærheten av å få. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Er familieverdier undertrykkelse?

Jeg tror noen må gi damene her en norsk ordbok.

Med tradisjonell så mener jeg at man bor sammen og tar ansvar for sine barn og familie.

Jeg ser tradisjonell kan bety altmulig.. men familieverdier skjønner jeg ikke at noen vil slakte, men det er vel dit verden er på vei.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

1 innlegg er fjernet, minner om hva retningslinjene sier:

Sitat

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig.

Dette innlegget skal ikke kommeneres, tilbakemeldinger tas på PM.

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gouldfan skrev (57 minutter siden):

Er familieverdier undertrykkelse?

Jeg tror noen må gi damene her en norsk ordbok.

Med tradisjonell så mener jeg at man bor sammen og tar ansvar for sine barn og familie.

Jeg ser tradisjonell kan bety altmulig.. men familieverdier skjønner jeg ikke at noen vil slakte, men det er vel dit verden er på vei.

"Familieverdier" i den forstand at man har mannen som forsørger og kvinnen skal gå hjemme og være økonomisk avhengig av han er undertrykkelse ja. Familieverdier blir gjerne brukt som uttrykk fra folk som ønsker en slik fordeling, også av politiske religiøse partier. 

Kanskje du har ment noe annet når du brukte begrepet ordet tradisjonelt. Men når du bruker tradisjonelt og familieverdier i sammen med hverandre så gir hvertfall det meg et ekkelt gufs fra fortiden, hvor kvinner på ingen måte var selvstendige og uavhengige. 

Hvis du mener familieverdier som i at man bryr seg om familien, gjør alt de skal for å ha det bra, følger dem opp osv, og at begge bidrar økonomisk til forsørgelse av familien, og tar like stort ansvar på hjemmefronten også med pass og stell av barn, hus, hverandre, og hjemmet. Da kan vi snakkes om at familieverdier ikke er undertrykkende. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (34 minutter siden):

"Familieverdier" i den forstand at man har mannen som forsørger og kvinnen skal gå hjemme og være økonomisk avhengig av han er undertrykkelse ja. Familieverdier blir gjerne brukt som uttrykk fra folk som ønsker en slik fordeling, også av politiske religiøse partier. 

Kanskje du har ment noe annet når du brukte begrepet ordet tradisjonelt. Men når du bruker tradisjonelt og familieverdier i sammen med hverandre så gir hvertfall det meg et ekkelt gufs fra fortiden, hvor kvinner på ingen måte var selvstendige og uavhengige. 

Hvis du mener familieverdier som i at man bryr seg om familien, gjør alt de skal for å ha det bra, følger dem opp osv, og at begge bidrar økonomisk til forsørgelse av familien, og tar like stort ansvar på hjemmefronten også med pass og stell av barn, hus, hverandre, og hjemmet. Da kan vi snakkes om at familieverdier ikke er undertrykkende. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Jeg ser at jeg måtte forklare med hva jeg mente.

Du tillegger meg ting og meninger jeg ikke har.

Menn og kvinner er forskjellige, om vi klarte å innse det og samtidig jobbe for likestilling, så tror jeg det ville vært sunt.

Damene velger fortsatt dameyrker med sosiale egenskaper, feks Advokat.. De velger ikke de typiske mann jobbene.

Noen få gjør det, men de er marginale.

Når vi snakker tradisjonelt, er damene noe bedre da? De styrer fortsatt mest hjemme, interiør, dekorasjon, julepynt, påskepynt etc.

Også husker vi tidsklemma... Der damene ikke klarte å kombinere hjem og karriere.

Dette er fortsatt et problem, problemet er ikke mannen, problemet er at kvinner fortsatt vil gjøre begge deler...

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gouldfan skrev (2 timer siden):

Jeg ser at jeg måtte forklare med hva jeg mente.

Du tillegger meg ting og meninger jeg ikke har.

Menn og kvinner er forskjellige, om vi klarte å innse det og samtidig jobbe for likestilling, så tror jeg det ville vært sunt.

Damene velger fortsatt dameyrker med sosiale egenskaper, feks Advokat.. De velger ikke de typiske mann jobbene.

Noen få gjør det, men de er marginale.

Når vi snakker tradisjonelt, er damene noe bedre da? De styrer fortsatt mest hjemme, interiør, dekorasjon, julepynt, påskepynt etc.

Også husker vi tidsklemma... Der damene ikke klarte å kombinere hjem og karriere.

Dette er fortsatt et problem, problemet er ikke mannen, problemet er at kvinner fortsatt vil gjøre begge deler...

Jeg som faktisk er dame kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse. Menn og kvinner har forskjellig forplantningsorgan ja. Menn som gruppe har en fordel med at de er fysisk sterkere, så noen yrker passer de bedre i enn damer. Kvinner som gruppe har kanskje noe mer empati enn menn som gruppe har. Men de fleste holdningene vi har i dag om hva en kvinne passer som og hva en mann passer som de er rett og slett tillærte roller og har svært lite med biologiske forskjeller å gjøre. 

At kvinner styrer mer hjemme som gruppe kan kanskje ha noe med å gjøre at de har noen nek av mannfolk som ikke gidder. Jeg har ikke en sånn mann. Interiør, pynt, jo mindre jo bedre spør du meg, så nei,  jeg diller ikke med slike ting. Også når det gjelder pynting til jul så pynter mannen minst like mye som meg, eller mer. Ikke at vi pynter så mye i utgangspunktet da. Vi har f.eks valgt å droppe juletre. 

Likestilling er heller ikke at man skal gjøre alt likt. Man skal ha muligheten til å velge det samme hvis man selv vil, uten at det er strukturer som "tradisjonelle konservative menn" som skal hindre oss i å ta de valgene. 

Angående tidsklemma så greier damer fint å kombinere hjem og karriere. Hvorfor skulle de ikke klare det? Menn har alltid greid det. Forskjellen ligger i om man har en likeverdig fungerende partner på hjemmebane. En som ikke slenger seg ned på sofaen med en gang han kommer hjem og overlater alt arbeidet til kvinnen som har hatt minst like lang eller lengre arbeidsdag enn han selv. 

Nei, problemet er ikke at kvinnen vil gjøre begge deler, for det går helt fint å klare begge deler. Problemet er at mannen ikke tar sin del...

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (1 time siden):

Jeg som faktisk er dame kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse. Menn og kvinner har forskjellig forplantningsorgan ja. Menn som gruppe har en fordel med at de er fysisk sterkere, så noen yrker passer de bedre i enn damer. Kvinner som gruppe har kanskje noe mer empati enn menn som gruppe har. Men de fleste holdningene vi har i dag om hva en kvinne passer som og hva en mann passer som de er rett og slett tillærte roller og har svært lite med biologiske forskjeller å gjøre. 

At kvinner styrer mer hjemme som gruppe kan kanskje ha noe med å gjøre at de har noen nek av mannfolk som ikke gidder. Jeg har ikke en sånn mann. Interiør, pynt, jo mindre jo bedre spør du meg, så nei,  jeg diller ikke med slike ting. Også når det gjelder pynting til jul så pynter mannen minst like mye som meg, eller mer. Ikke at vi pynter så mye i utgangspunktet da. Vi har f.eks valgt å droppe juletre. 

Likestilling er heller ikke at man skal gjøre alt likt. Man skal ha muligheten til å velge det samme hvis man selv vil, uten at det er strukturer som "tradisjonelle konservative menn" som skal hindre oss i å ta de valgene. 

Angående tidsklemma så greier damer fint å kombinere hjem og karriere. Hvorfor skulle de ikke klare det? Menn har alltid greid det. Forskjellen ligger i om man har en likeverdig fungerende partner på hjemmebane. En som ikke slenger seg ned på sofaen med en gang han kommer hjem og overlater alt arbeidet til kvinnen som har hatt minst like lang eller lengre arbeidsdag enn han selv. 

Nei, problemet er ikke at kvinnen vil gjøre begge deler, for det går helt fint å klare begge deler. Problemet er at mannen ikke tar sin del...

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Det er ikke det hos oss og mine foreldre iallefall...

Jeg kan fint rydde vaske og lage mat til meg og barna, det er bare det at kona helst VIL gjøre det selv.

Sofa? Litt sjargong av stereotypier her eller?

Hvile trenger vi alle, både mann og kvinne. Vi jobber når vi har overskudd. 

Idag har jeg ryddet oppvasken og skal lage middag.

Blir sikkert jeg som støvsuger og tørker støv også, fordi kona jobber mye nå.

Men det blir ikke idag.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Neffi skrev (19 timer siden):

Jo, men vi må oppfordre de til det. Altså mase litt. Lage en tråd om det. For at vi ikke skal dø.

Det var jo ikke det jeg gjorde.

Jeg svarte kun at det ikke er nok norske folk som får barn med utenlandske, det var ikke ment som en politisk oppfordring eller noe. Kun et svar informasjon til deg/dere som ikke er informert/oppdatert.

(Jeg viste ikke at det er mulig å misforstå en post så ille, at det blir flere siders rant og skittkasting av det.)

Det var kun et faktasvar på et spørsmål svar jeg fikk.

Om vi ikke er rasister eller noe så er det jo bare bra om norske finner en partner utenlandsk og får barn enten det er norsk kvinne eller mann som søker partner.

Dette mener jeg fordi det er en av flere løsninger på at Norge ikke utdør. Tallene nå er klare, under 2 som er dødsdom for et folk.

Vi er på 1,40

https://www.ssb.no/befolkning/fodte-og-dode/statistikk/fodte/artikler/Marginal-nedgang-i-fruktbarheten

Det hadde hjulpet om norske kvinner fikk flere barn, men jeg tror ikke det er mulig å gjøre politisk, en mann på ytre høyre tror Langes parti nå frp sa, får du barn får du nesten pokal.

Jeg synes det er bra med Pokal, men vi har allerede kontantstøtte, engangstønad og barnetrygd.

Barnetrygden kunne kanskje vært øket fordi den har fryst i mange år.

Men jeg er usikker på om det hadde hjulpet.

Endret av Gouldfan
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (På 10.4.2024 den 8:51 PM):

Ja dere norske kvinner har blitt litt som mennene og det tenner ikke vi på.. 

Kanskje det er litt av greia til at det ikke funker og norske slekten dør ut.

damene har blitt som menn og menn er fortsatt menn. Alfa hannene får masse barn, men slekten dør ut.

Løse forhold og fri abort og mindre ønsker for damer å få barn med en karriere som er gulerot og et ensomt liv som gammel.

Vel, hva vil det si å "bli som mennene"? Såvidt jeg vet, er det ingen som har byttet ut kjønnsorganene til norske kvinner. Menn tenner på kvinner som har ambisjoner, gjennomføringskraft, intelligens og så videre. Ikke sånne gammeldagse "jeg er fornøyd bak komfyren mens mannen står for inntjening"-"damer".

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...