Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Gjest fd3c2...09f skrev (1 time siden):

En ting er iallfall sikkert... Det er stor forskjell på kvinner og menn, da menn flest ikke ser problemet med at en 60-åring gjør en 20-åring gravid, tvert imot virker det som om de tenner på det og heier på det. At en ikke forstår hvorfor det er problematisk er helt merkelig. For det første er det ikke gitt at denne 60-åringen har spesielt god helse, han er faktisk gammel. Sæden hans er gammel. Det er ikke sikkert han lever til gjennomsnittsalderen, som er i begynnelsen av 80-årene om jeg husker riktig, så kanskje han ikke engang rekker å se ungen sin bli myndig. 

Det er så rart at jeg aner ikke hva jeg skal si rett og slett

Anonymous poster hash: fd3c2...09f

Det er jo umulig andre veien da 60 årig dame gravid.

Ene naboen var 20 når hun ble sammen med mannen, hun er 35 nå han 80. De har en datter på 12 år.

Den andre naboen er mannen ung araber, og kvinnen er en gammel norsk dame 60-70år

De virker lykkelige og det synes jeg er bra, mellom meg og kona er det 7 år da….

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 219e3...fe5
Duriello skrev (5 minutter siden):

Tror anonym bruker funksjon brukes så det skal bli vanskelig å ignorere/blokkerer bruker, men det funker jo ikke når man uansett vet hvem det er. 🤦‍♂️

Anonymbruker funksjonen ble brukt fordi dette var det første innlegget jeg svarte på på diskusjon.no, (det er tidligere forklart i denne tråden) og begynte å svare anonymt. Da endrer jeg ikke bare å gå over fra anonym til å bruke brukernavnet. Men litt spesielt at det virker som det er viktigere å snakke om hvem den "mystiske anonyme" er enn å faktisk forholde seg til saken som diskuteres. Brukeren du har sitert her er blokkert hos meg forlengst forresten, det er så mye usaklig fra den kanten at jeg ikke ser noe poeng i å se de innleggene. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gjest fd3c2...09f skrev (8 minutter siden):

En ting er iallfall sikkert... Det er stor forskjell på kvinner og menn, da menn flest ikke ser problemet med at en 60-åring gjør en 20-åring gravid, tvert imot virker det som om de tenner på det og heier på det. At en ikke forstår hvorfor det er problematisk er helt merkelig. For det første er det ikke gitt at denne 60-åringen har spesielt god helse, han er faktisk gammel. Sæden hans er gammel. Det er ikke sikkert han lever til gjennomsnittsalderen, som er i begynnelsen av 80-årene om jeg husker riktig, så kanskje han ikke engang rekker å se ungen sin bli myndig. 

Det er så rart at jeg aner ikke hva jeg skal si rett og slett

Anonymous poster hash: fd3c2...09f

De forventer vel en ung og sprek kone som skal ta seg av både han og barnet ;) 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest fd3c2...09f
Gouldfan skrev (4 minutter siden):

Det er jo umulig andre veien da 60 årig dame gravid.

Ene naboen var 20 når hun ble sammen med mannen, hun er 35 nå han 80. De har en datter på 12 år.

Den andre naboen er mannen ung araber, og kvinnen er en gammel dame 60-70år

De virker lykkelige og det synes jeg er bra, mellom meg og kona er det 7 år da….

Oi, du tapte ser det ut som. Synd for deg. ;) 

Anonymous poster hash: fd3c2...09f

Lenke til kommentar
Gjest fd3c2...09f
Gjest 219e3...fe5 skrev (Akkurat nå):

De forventer vel en ung og sprek kone som skal ta seg av både han og barnet ;) 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Jeg valgte rett når jeg valgte bort både mann og barn tror jeg.. 

Anonymous poster hash: fd3c2...09f

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gjest fd3c2...09f skrev (Akkurat nå):

Jeg valgte rett når jeg valgte bort både mann og barn tror jeg.. 

Anonymous poster hash: fd3c2...09f

Det viktigste er at du har funnet det som er rett for deg. Jeg trives godt med mann jeg og flere barn enn snittet, samt barnebarn. Men det betinger jo at man har en likestilt mann, som er like opptatt av din karriere som sin egen, og like opptatt av å følge opp barna som du selv er. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (1 minutt siden):

Anonymbruker funksjonen ble brukt fordi dette var det første innlegget jeg svarte på på diskusjon.no, (det er tidligere forklart i denne tråden) og begynte å svare anonymt. Da endrer jeg ikke bare å gå over fra anonym til å bruke brukernavnet. Men litt spesielt at det virker som det er viktigere å snakke om hvem den "mystiske anonyme" er enn å faktisk forholde seg til saken som diskuteres. Brukeren du har sitert her er blokkert hos meg forlengst forresten, det er så mye usaklig fra den kanten at jeg ikke ser noe poeng i å se de innleggene. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Ser ikke helt hvorfor dette skulle være ett problem, men jaok.

Kan ikke påstå at den brukerens innlegg er noe verre en noen andre her inne sine, men greit.

 

Lenke til kommentar
12 minutes ago, Guest 219e3...fe5 said:

Anonymbruker funksjonen ble brukt fordi dette var det første innlegget jeg svarte på på diskusjon.no, (det er tidligere forklart i denne tråden) og begynte å svare anonymt. Da endrer jeg ikke bare å gå over fra anonym til å bruke brukernavnet. Men litt spesielt at det virker som det er viktigere å snakke om hvem den "mystiske anonyme" er enn å faktisk forholde seg til saken som diskuteres. Brukeren du har sitert her er blokkert hos meg forlengst forresten, det er så mye usaklig fra den kanten at jeg ikke ser noe poeng i å se de innleggene. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Men hvorfor ikke begynne bruke det vanliga namn efter väldigt många inlägg?

Förstod ju att jag var ignorerad av dig. Det blir ju lätt så når man kommer med usakligheter som att inte tro på dina påstander om att mange kvinner i Norge blir sparkade eller får sämre tjänster når de blir gravida. Påpeka att det i bransjen som du Leticia har noll koll på ikke diskriminerar kvinner trots att de är i fåtal. Att ikke gutteklubben grei bestämmer allt osv osv osv. 

edit: Glömde kanske det viktigaste. Jag är man och tycker att Norge faktiskt är rätt likställt och att bilden som målas av Leticia och några andra är alldeles för negativ. 

 

 

Endret av fredrik2
Lenke til kommentar
Gjest fd3c2...09f
Gjest 219e3...fe5 skrev (2 minutter siden):

Det viktigste er at du har funnet det som er rett for deg. Jeg trives godt med mann jeg og flere barn enn snittet, samt barnebarn. Men det betinger jo at man har en likestilt mann, som er like opptatt av din karriere som sin egen, og like opptatt av å følge opp barna som du selv er. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Godt å høre at det finnes sånne menn fortsatt. 

Anonymous poster hash: fd3c2...09f

Lenke til kommentar
Gjest fd3c2...09f skrev (8 minutter siden):

Oi, du tapte ser det ut som. Synd for deg. ;) 

Anonymous poster hash: fd3c2...09f

7 år er vel ikke så galt.

Jeg synes alder er null betydning, det viktige er at man er snille mot hverandre og respekterer hverandre.

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Duriello skrev (5 minutter siden):

Ser ikke helt hvorfor dette skulle være ett problem, men jaok.

Kan ikke påstå at den brukerens innlegg er noe verre en noen andre her inne sine, men greit.

 

Jeg har vært innom KG tidligere, og der er det hvertfall ikke lov å operere med både anonym og brukernavn i samme tråd, så da tok jeg utgangspunkt at det samme gjelder her. Som sagt, brukeren er blokkert for lenge siden, ikke pga denne tråden. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (13 minutter siden):

De forventer vel en ung og sprek kone som skal ta seg av både han og barnet ;) 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Er kvinneguiden på diskusjon.no som anonym mafia eller?

Det er skikkelig forvirrende, jeg trodde anonym funksjon er mest for vanskelige spørsmål osv.

Damer fra Asia og likestilling og Arv og miljø er nok hete tema, men ikke anonym vanskelig eller?

Dette er også en dame greie, artig at mannen hennes ikke er anonym om jeg husker korrekt.  :)

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gouldfan skrev (4 minutter siden):

7 år er vel ikke så galt.

Jeg synes alder er null betydning, det viktige er at man er snille mot hverandre og respekterer hverandre.

Enig med deg i at 7 år ikke er så galt. Men pga åpenbare årsaker så bør ikke aldersforskjellen bli  altfor stor verken den ene eller andre veien. Vi har 6 års forskjell. Enig i at det viktigste er at man er snille mot hverandre og respekterer hverandre, men blir aldersforskjellen for stor så kan det bli problematisk. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært innom KG tidligere, og der er det hvertfall ikke lov å operere med både anonym og brukernavn i samme tråd, så da tok jeg utgangspunkt at det samme gjelder her. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

 Ah ja da skjønner jeg det bedre. 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gouldfan skrev (2 minutter siden):

Er kvinneguiden på diskusjon.no som anonym mafia eller?

Det er skikkelig forvirrende, jeg trodde anonym funksjon er mest for vanskelige spørsmål osv.

Damer fra Asia og likestilling og Arv og miljø er nok hete tema, men ikke anonym vanskelig eller?

Dette er også en dame greie, artig at mannen hennes ikke er anonym om jeg husker korrekt.  :)

Nei på KG blir man gjerne "forfulgt" hvis man diskuterer med brukernavnet sitt, så er vel flest anonyme brukere der. Er kun denne tråden på diskusjon jeg er anonym i. 

Mannen hennes? Hvilken mann? 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest fd3c2...09f
Gouldfan skrev (9 minutter siden):

7 år er vel ikke så galt.

Jeg synes alder er null betydning, det viktige er at man er snille mot hverandre og respekterer hverandre.

Neida, er ikke galt, kanskje litt for lite, du er i denne tråden av en grunn. Her hylles høy aldersforskjell (at kvinnen er yngre selvsagt) 

Duriello skrev (6 minutter siden):

You be the person you want to be, not what society expects.

 

Ja

Anonymous poster hash: fd3c2...09f

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Gouldfan said:

Er kvinneguiden på diskusjon.no som anonym mafia eller?

Det er skikkelig forvirrende, jeg trodde anonym funksjon er mest for vanskelige spørsmål osv.

Damer fra Asia og likestilling og Arv og miljø er nok hete tema, men ikke anonym vanskelig eller?

Dette er også en dame greie, artig at mannen hennes ikke er anonym om jeg husker korrekt.  :)

Är ju helt meningslöst att tillåta anonyma poster i trådar som denna. 

Frågan om personens identitet har också kommit upp tidigare fra andra brukare har jag sett. Tror ikke hon någon gang har sagt vem hon är trots väldigt många inlägg i tråden. 

Är ju inte heller speciellt praktiskt med disse svår läste bruker hashen att veta vilken av alla anonyma brukarna som skriver vad.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...