Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

1 hour ago, Boing_80 said:

Når du jobber på Familevernkontoret ser du mye rart. Og det som ofte kommer frem er at en del av disse mennene som finner seg thai-damer har sinneproblemer. Stikk innom Cupido og Nakentid. Der låner disse mennene ut konene sine.

Ja, det vil jo alltid gi litt ekstra tyngde, å kunne snakke ut i fra egen erfaring 😄

https://www.nrk.no/sorlandet/inger-er-poly-og-lei-av-fordommene_-_-mange-tror-det-bare-handler-om-sex-1.15612001

Endret av arne22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 219e3...fe5
arne22 skrev (6 timer siden):

Ja, det vil jo alltid gi litt ekstra tyngde, å kunne snakke ut i fra egen erfaring 😄

https://www.nrk.no/sorlandet/inger-er-poly-og-lei-av-fordommene_-_-mange-tror-det-bare-handler-om-sex-1.15612001

Du sammenligner altså folk som driver på med poly frivillig, og de som blir solgt av mannen sin til andre menn? 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
8 hours ago, Boing_80 said:

Når du jobber på Familevernkontoret ser du mye rart. Og det som ofte kommer frem er at en del av disse mennene som finner seg thai-damer har sinneproblemer. Stikk innom Cupido og Nakentid. Der låner disse mennene ut konene sine.

Jeg vil ikke la kriminelle nordmenn være grunnlag for å bedømme kvinner i sør-øst asia. På samme måte som jeg ikke lar kriminelle norske kvinner være grunnlag for alle norske kvinner. Jeg har forøvrig en kvinnelig bekjent (norsk 30 år) som i en periode frekventerte nettsteder som nakenprat, eros ol. Men hun så aldri noe slik der. Hun var vel aldri på nakentid forøvrig.

Tvert i mot så hun mange norske par og kvinner som byr opp til parsex, cuckolding, dogging og annet. Samt salg av seksuelle tjenester fra norske kvinner og menn.

Men jeg var ikke klar over at ansatte i familievernkontoret frekventerte disse nettstedene :) Men for den saks skyld har man sikkert ansatte fra justissektor og annet også på slike nettsteder - av egeninteresse.

Endret av Theo343
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Du sammenligner altså folk som driver på med poly frivillig, og de som blir solgt av mannen sin til andre menn? 

Nei, nei, jeg sammenligner de som jobber på Familieverkontoret med folk som har god greie på tvilsomme websider. 

Dette var da ment å skulle være et "understatement", med en liten humoristisk vri.

Endret av arne22
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
arne22 skrev (43 minutter siden):

Nei, nei, jeg sammenligner de som jobber på Familieverkontoret med folk som har god greie på tvilsomme websider. 

Dette var da ment å skulle være et "understatement", med en liten humoristisk vri.

Okay - da misoppfattet jeg deg. Godt at det er oppklart :)

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (8 timer siden):

Jeg vil ikke la kriminelle nordmenn være grunnlag for å bedømme kvinner i sør-øst asia. På samme måte som jeg ikke lar kriminelle norske kvinner være grunnlag for alle norske kvinner. Jeg har forøvrig en kvinnelig bekjent (norsk 30 år) som i en periode frekventerte nettsteder som nakenprat, eros ol. Men hun så aldri noe slik der. Hun var vel aldri på nakentid forøvrig.

Tvert i mot så hun mange norske par og kvinner som byr opp til parsex, cuckolding, dogging og annet. Samt salg av seksuelle tjenester fra norske kvinner og menn.

Men jeg var ikke klar over at ansatte i familievernkontoret frekventerte disse nettstedene :) Men for den saks skyld har man sikkert ansatte fra justissektor og annet også på slike nettsteder - av egeninteresse.

Det som er så morsomt med internett er at alt kan vris og vendes. Det falt deg ikke inn at vi som jobber der får høre mange historier fra disse kvinnene?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
36 minutes ago, Boing_80 said:

Hvorfor skulle vi mistro disse kvinnene? 

Jeg sier ikke at man skal mistro alle kvinner som kommer med slike historier. Men jeg har hørt om menn som blir utsatt for slike falske historier når de har vært gift med utenlandske kvinner som ikke har gode intensjoner.

Det betyr ikke at det gjelder alle. Men jeg tenker det er greit å møte alt med et kritisk blikk fremfor å svelge alt som sies på bakgrunn av kjønnet brukeren har.

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (1 minutt siden):

Jeg sier ikke at man skal mistro alle kvinner som kommer med slike historier. Men jeg har hørt om menn som blir utsatt for slike falske historier når de har vært gift med utenlandske kvinner som ikke har gode intensjoner.

Det betyr ikke at det gjelder alle. Men jeg tenker det er greit å møte alt med et kritisk blikk fremfor å svelge alt som sies på bakgrunn av kjønnet brukeren har.

Selvsagt. Vi gjør grundige undersøkelser da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
arne22 skrev (Akkurat nå):

Og da har dere selvfølgelig vært ned og reist rundt i Thailand og andre land i Asia og gjort dere godt kjent med kultur og forhold? .. Eller ..?

Du skjønner hva jeg mener om du virkelig vil. En del av disse kvinnene har opplevelser med norske menn som ikke er bra. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
arne22 skrev (14 minutter siden):

Og da har dere selvfølgelig vært ned og reist rundt i Thailand og andre land i Asia og gjort dere godt kjent med kultur og forhold? .. Eller ..?

Hva har kultur og forhold i Asia å gjøre med hvordan noen norske menn velger å behandle kvinner som kommer til Norge. Bor man i Norge så får man forholde seg til norsk lov. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
24 minutes ago, Boing_80 said:

Du skjønner hva jeg mener om du virkelig vil. En del av disse kvinnene har opplevelser med norske menn som ikke er bra. 

Det kan nok helt sikkert stemme. Men samtidig så finnes det kanskje også utenlandske kvinner som er forholdvis "drevene i faget" og som rimelig snart gjør den "norske menn" til den svake part, som faktisk blir utnyttet?

Hvis det nå forholder seg slik at noen av disse kvinnene som oppsøker Familievernkontoret gjør dette på basis av forholdvis profesjonelle miljøer og støttespillere, som forteller dem hva de skal si, og hva som har "rett virkning" i forhold til Familievernkontorene, hva har dere da gjort for å oppsøke disse "støttespillerne" for å avdekke hvorden disse "bakmiljøene" fungerer?

Kan det være slik at i enkelte tilfeller så kjenner dere ikke til disse bakmiljøene, verken i Norge eller i utlandet, slik at dere kan komme til å legge et noe feil "sakens faktum" til grunn?

Hva gjør dere for å kvalitetssire at dere ikke bare i praksis brukes som nyttige brikker, for å oppnå konkrete mål, i regi av "bakmiljø" i Norge og i utlandet?

Kan det være slik at det også finnes nordmenn som blir lurt trill rundt og som kommer ut som den svake, tapende part?

 

 

Endret av arne22
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
arne22 skrev (3 minutter siden):

Kan det være slik at det også finnes nordmenn som blir lurt trill rundt og som kommer ut som den svake, tapende part?

Klart det også finnes slike tilfeller. Ikke Asia, men Russland, en jeg kjenner til. Med en gang hun hadde fått oppholdstillatelse så var det skilsmisse med en gang... (ikke at det var noe familievernkontor eller noe i dette bildet, men det viser at noen menn også kan bli lurt). 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 23687...ff2

Det er mitt inntrykk også at kvinner fra Russland/Ukraina er mer tilbøyelige til å lure norske menn for å oppnå noe. De er også ikke like villige som asiatene til å akseptere store aldersforskjeller. Personlig vil jeg heller ha en ung petite smilende asiater enn en babushka.

Anonymous poster hash: 23687...ff2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...