Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, dette var den første gangen min. Ganske flaut. Det var one-night-stand og jeg var 13 år (like gammel som partneren).

 

Jada, vi satte i gang, og jeg syns det gikk bedre enn forventa :D Så etter en stund, så kjente jeg at noe gled langs pikken min, og jeg tenkte at "uff, der datt kondomet av". Jeg hvisket det i øret til jenta, men hun sa at jeg skulle drite i det. Så vi fortsatte. Etter vi var ferdige, så tok jeg en rask titt ned på pikken for å se om kondomet manglet. Det gjorde den tydeligvis. Da jeg kom hjem, så sendte jeg melding til jenta, og sa at hun måtte lete godt etter kondomet, siden det hadde kommet på avveie. Hun lette hele kvelden, men fant det ikke.

 

SÅÅÅ, når jeg skulle legge meg om kvelden hjemme, så så jeg noe på pikken. HELT inderst på staken hade kondomet funnet ut at det skulle henge fast. Det som hadde skjedd var at den hadde sprukket på tuppen, og rullet seg bakover/nedover, og helt til den var helt inne på pikken. Så der hang den så fint som en ring rundt kuken :p Gjett om hun jenta lo da jeg fortalte det! :tease: Har ikke opplevd dette senere da, og håper det ikke skjer igjen :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en historie som ikke var flau for meg, men jeg trur den var flau for de andre.

 

Jeg og en kamerat var på skjærdgårds music and mission festival(kristen festival)

Vi våkna klokken 4 om natta av intens stønning. Vi gikk ut av teltet og så at naboteltet hålt på å bevege seg kraftig, å ei jente som prøve å ikke lage lyder.

Jeg og kameraten min stønnet med, med noen gode lyder rett utenfor teltet deres.

 

Neste dag hørte vi noe nandre fra campen

-" Har du pult? "

- " NEI det har jeg ikke!"

- " Jo jeg så dere i teltet!"

***STILLE***

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Syns ikke vakumlyder er flaut. Det er da helt normalt.. Har desverre ingen godhistorie å dele... enda. :]

7909311[/snapback]

Jo fy faen, det er jo morsomt i tillegg og da :p men det er flaut jo!

 

Og det værste av alt, hvis du fortsetter mens lyden er i gang så kan den vare i, ja gud veit å lenge :s

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Jeg har en historie som ikke var flau for meg, men jeg trur den var flau for de andre.

 

Jeg og en kamerat var på skjærdgårds music and mission festival(kristen festival)

Vi våkna klokken 4 om natta av intens stønning. Vi gikk ut av teltet og så at naboteltet hålt på å bevege seg kraftig, å ei jente som prøve å ikke lage lyder.

Jeg og kameraten min stønnet med, med noen gode lyder rett utenfor teltet deres.

 

Neste dag hørte vi noe nandre fra campen

-" Har du pult? "

- " NEI det har jeg ikke!"

- " Jo jeg så dere i teltet!"

***STILLE***

7914195[/snapback]

Opplevde noe av det samme i fjor sommer samme sted. ;):thumbup:

Lenke til kommentar

Hva er flaut med det da? Jeg holdt på med en dame engang og vinduet var åpent.. Tror du ikke en av kameratene mine stod utenfor og fulgte med da? Er ikke noen som liker å vise meg fram ,men vi har jo hatt flere morsomme situasjoner med det etterpå.

 

Han bare lo når jeg kom ut og sa noe slikt som "Very white ass , you are very tan ,but youre ass is really white".. Vi gikk jo ut på byen og spurte om jenter ville være med på dobbelpenetrering. Dette var først i en vanlig bar ,men etterpå tok vi oss en tur til en bar med horer ,men det var desverre ingen som var innteresert..

 

Spørs nok om jeg hadde klart å mannet meg opp til det uansett.. Men som de sier "det morsomme med å være på sjekkern er jo jakten"

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Hvem går ut på byn å spør om noe sånt? Hvordan du kan ha opplevd nærkontakt med en jente er for meg et stort mysterium.... Hvilke stein fant du de under  :roll:

7924304[/snapback]

 

:!: :!: :!: Er man på ferie så er man på ferie.. Det er ikke noe galt å dumme seg ut når man aldri ser de personene igjen. Er det også ikke deilig å bare gjøre akkurat hva man vil uten å tenke på hva andre synes? Hvorfor skal man alltid være så optatt av hva som er normalt og oppføre seg etter normen? Skal sies at dette var i Brasil og langt vekke fra Norske breddegrader , noe som gjør det litt lettere.

 

Det var jo bare på gøy.. Spørs om jeg hadde klart å gjennomføre det. Han ene jeg reiste med var homofil og vi hadde allerede avtalt at jeg skulle få musa og han skulle ta analen. :!:

 

Good memories :D

Lenke til kommentar
Jeg har en historie som ikke var flau for meg, men jeg trur den var flau for de andre.

 

Jeg og en kamerat var på skjærdgårds music and mission festival(kristen festival)

Vi våkna klokken 4 om natta av intens stønning. Vi gikk ut av teltet og så at naboteltet hålt på å bevege seg kraftig, å ei jente som prøve å ikke lage lyder.

Jeg og kameraten min stønnet med, med noen gode lyder rett utenfor teltet deres.

 

Neste dag hørte vi noe nandre fra campen

-" Har du pult? "

- " NEI det har jeg ikke!"

- " Jo jeg så dere i teltet!"

***STILLE***

7914195[/snapback]

Opplevde noe av det samme i fjor sommer samme sted. ;):thumbup:

7923566[/snapback]

 

 

Var du på samme camp som vi da eller? Det var en camp som bråket syykt om kveldene, alltid en krangel om natta...

Lenke til kommentar
dette er veldig vanskelig for meg å si...... jeg har hatt sex med mora mi.....
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
neida.... kødda bare.. satan du e dom vis du trudde det

 

 

 

kjempe artig tråd

7748357[/snapback]

 

Det finnes de som har det og. Det kalles Ødipuskomplekset.

7749613[/snapback]

 

Freud must burn. Han var en helt spesiell type jævel

Lenke til kommentar

Var vel ikveld. Jenta mi var på besøk, film førte til kyssing, kyssing førte til klining og før eg visste ordet av det var vi hamna inne på rommet mitt. Etterkvart fekk vi av oss kleda og jeg hadde akkurat starta å "varme opp" då eg høyrde lydar nede i trappa - som var på veg opp trappa mot oss. Sjølvsagt sit den eldre broren min seg ned på dataen som står i loftstova i samme etage. Meir nøyaktig, ca. 15 cm med treverk (?) som skiljer oss ad. Så nær at vi høyrer msn-lydane frå hans øyreklokker og inn på rommet. Vi ligg heilt stille, pusten roar seg og vi ler litt av heile greia. Vi veit at broren min vil høyre oss med ein gong vi reiser oss frå senga, så eg sa: "stay put". Slik ligg vi ganske så nakne ganske så lenge før vi høyrer bilen til mamma opp vegen. Eg får litt panikk, typisk at ho ska be meg, eller rope på meg eller noko, så vi kjem oss til slutt ut av senga og får kledd på oss. Fyrst NO forstår broren min at han skulle pella seg til helvette ned. =p Deretter vert vi sitjande på rommet mitt ganske lenge, før vi til slutt vågar oss ut i loftstova.

 

Eg veit dette ikkje er mykje å "skryte" av, men det flauaste som har skjedd med meg hittil, dog. ta i øyensyn at eg berre har vore seksuelt aktiv nokre veker då ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En småflau episode var vel på lørdagen da jeg hadde meg med ei jente i de små nattetimer. Morsomt med pussyfarts. Blir kanskje litt plagsomt når det skjer hele tida, fordi hun jeg hadde med nå var ekstrem. Fant ut dagen etterpå at de to andre jentene jeg bor sammen med, lett hadde hørt lydene og lurt på hva jeg dreiv med.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Jeg har en historie som ikke var flau for meg, men jeg trur den var flau for de andre.

 

Jeg og en kamerat var på skjærdgårds music and mission festival(kristen festival)

Vi våkna klokken 4 om natta av intens stønning. Vi gikk ut av teltet og så at naboteltet hålt på å bevege seg kraftig, å ei jente som prøve å ikke lage lyder.

Jeg og kameraten min stønnet med, med noen gode lyder rett utenfor teltet deres.

 

Neste dag hørte vi noe nandre fra campen

-" Har du pult? "

- " NEI det har jeg ikke!"

- " Jo jeg så dere i teltet!"

***STILLE***

7914195[/snapback]

Opplevde noe av det samme i fjor sommer samme sted. ;):thumbup:

7923566[/snapback]

 

 

Var du på samme camp som vi da eller? Det var en camp som bråket syykt om kveldene, alltid en krangel om natta...

7926826[/snapback]

Meget sannsynlig.... Min camp holdt jeg liv i... Satt og sang afrikanske sanger for full hals til langt på natta ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...