Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

:hmm: vet ikke om dette kommer på sisteplass, men det var ganske flaut når jeg stønna som et helvette slik at dama begynte å le!  :blush:

7940143[/snapback]

er jo ikke rart at dama begynner å le hvis du begynner å stønne som en gris da...

også hvorfor skulle det være flaut for deg at dama begynte å le ... du må jo bare le med

7989526[/snapback]

Venner ?? :hmm:

Endret av jokkeS
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pekka_*

Flaueste? Var på konfirmasjonsleir, og delte rom med den fineste jenta i klassen. Rommet var kanskje 8 kvadrat stort, og jeg lå i hjærnet mens hun lå på en fjærseng. Midt på natten kom en av fadderne inn, de hadde avtalt å ha sex. Mens jeg latet som jeg sov trakk han trusa hennes til side og slikket henne. Etterhvert fikk han lirket den av, og la seg over henne mens hun sprikte Er ikke særlig kult se en hårete rompe bevege seg opp og ned mellom bena på hun du er forelska i...Han holdt på i kanskje et kvarter, og det knirket godt kan du si. Ikke greit når du er femten og stormkåt:S Rommet begynte tterhvert å lukte sex. Tilslutt trakk han seg ut og sædet på magen hennes.

 

Det var en stor rød flekk på lakenet hennes dagen etterpå. Det ble selvsagt bortforklar med at hun hadde mensen. Tror begge to visste at jeg egentlig var våken, og jeg måtte ronke som en gal dagen etterpå på doen for å lette på trykket. Har egentlig aldri kommet over det som skjdde...pinlig!

Lenke til kommentar
Flaueste? Var på konfirmasjonsleir, og delte rom med den fineste jenta i klassen. Rommet var kanskje 8 kvadrat stort, og jeg lå i hjærnet mens hun lå på en fjærseng. Midt på natten kom en av fadderne inn, de hadde avtalt å ha sex. Mens jeg latet som jeg sov trakk han trusa hennes til side og slikket henne. Etterhvert fikk han lirket den av, og la seg over henne mens hun sprikte Er ikke særlig kult se en hårete rompe bevege seg opp og ned mellom bena på hun du er forelska i...Han holdt på i kanskje et kvarter, og det knirket godt kan du si. Ikke greit når du er femten og stormkåt:S Rommet begynte tterhvert å lukte sex. Tilslutt trakk han seg ut og sædet på magen hennes.

 

Det var en stor rød flekk på lakenet hennes dagen etterpå. Det ble selvsagt bortforklar med at hun hadde mensen. Tror begge to visste at jeg egentlig var våken, og jeg måtte ronke som en gal dagen etterpå på doen for å lette på trykket. Har egentlig aldri kommet over det som skjdde...pinlig!

8165481[/snapback]

 

Delte du rom med jenter på konfleir? tviler..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Det var en stor rød flekk på lakenet hennes dagen etterpå. Det ble selvsagt bortforklar med at hun hadde mensen.

8165481[/snapback]

Hva var det da, a? Han som begynte å blø, eller?

8166291[/snapback]

 

Hørt om jomfruhinne før? Fint historie, btw. Gjest_pekka kan jo prøve å sende den inn til Vi Menn som erotisk novelle i stedet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Utrolig morsomt å lese ja :p "soooolaaa" tok kaka;)

 

Har vel egentlig ingen flauser selv... er ganske trygg på kjæresten =)

 

Men kan nevne at en veninne av meg hadde sex med typen i skogen, ikke langt fra en vei der han bodde. Og hu hadde visstnok ropt navnet hans og sånt da, mens noen hadde gått forbi :p Nå høres ikke det så ille ut i seg selv, men dette er en bygd hvor alle kjenner alle. lol..

 

Edit: eller jo, det er ikke flaut, det er heller litt komisk... vi har fått en tradisjon med å slå skallene borti hverandre minst èn gang hver gang... :tease:

Endret av pwned
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Min pinligste opplevelse førte også til at jeg fikk "Straffepuler`n" på russelua mi, iallefall det som skjedde var at jeg var hos ei god venninne av meg. Foreldra skulle bort for helga så de spurte om jeg ville overnatte. Da de dro, begynte vi med engang å bange, og jeg fant etterhvert uniformen(faren var politimann) og tok på meg den, og noen håndjern som jeg tok på hun. Da kom foreldra inn igjen fordi di hadde glemt lommeboka. Og der sto jeg i doggy med dattera og politiuniformen hans, og ellers ingenting på........flaut eller?

Ja en smule

6997035[/snapback]

Hva sa foreldrene hennes?

6997295[/snapback]

 

 

Hehe de sa faktisk ikke så mye, moren hennes sto bare der å måpte,mens faren begynte faktisk å le...hehehe. fordi jeg hadde på meg den ultratrange skjorta og lua. Har ikke gjort det igjen. Må også legge til at noe av grunnen til at jeg ble kalt "straffepuler`n" var fordi like før foreldra kom inn i stua, så sa jeg "frøken du er under arrest, still rompa til, eller bli ført til stasjonen" jada!:p

 

Btw håper ikke si dette til Redhead;)

6999531[/snapback]

Hu på Whinerz.com?

Ahaheaheaheahaheaheahaehea :D

Lenke til kommentar
Jeg har også hørt en slik downs historie..

 

En kar fikk med seg ei dame med downs hjem, også våknet han dagen etter, der

stod dama foran vinduet og sa "Soooolaaa". Det var da han skjønte det.  :cool:

7102915[/snapback]

 

Samme har jeg hørt. Det var / er faktisk en venn av broren min :!:

Endret av darkbuster
Lenke til kommentar

Det skal mye til for at jeg skal bli flau, men kan vel skrive noe av det ekle jeg har opplevd.

 

Var ute med en søt jente, så viste det seg at vi ble rimelig kåte og lysten på sex, så vi endte opp med å dra hjem til meg. Sexen ble vel høylytt og vill, men det er en del av saken. Inn kommer lillebror, alt stopper opp, han spør etter noe og jeg svarer, han lukker så døren og drar. Vi håper han ikke forstod alt. Dog, så kommer den "pinlige" delen. Jeg holder selskap med mye folk, i forskjellige aldre. Og det er her han plumper ut med det. "Jeg så at Stian og kjæresten hadde vill sex!", vidre drar han fram detaljer, uff :)

 

Har også blitt "ferska" av nabolagets unger, plutselig en gang stod det 5-6 unger ved vinduet og så på (og hørte for den del).

 

Første gangen jeg hadde sex på offentlig sted, var det et offentlig toalett på kjøpesenter, et slikt stort toalett med barselrom og handikaptoalett. Og spenningen ble stor, så det endte opp med at spruten ble mye og overalt. Og når vi gikk ut, så stod det visst noen å ventet på plass. (Vi var der inne i 30 minutter). Ikke særlig gøy å dra på do etter oss kan jeg tenke meg! :D

 

 

Har vel opplevd mye annet, men kommer ikke akkurat på noe spesielt nå.

 

Har vært borti masse av det andre skriver her, men ser ikke akkurat på vakumlyder som spesielt "ÆÆÆSJ!!", dog har jeg til gjengjeld å slikke som brannmann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...