Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

OK, da kommer min flaueste sex-opplevelse, håper inderlig at jeg ikke kjenner noen har på forumet!

 

Jeg lå å humpet litt på en jente da jeg plutselig merket at det var usannsynlig vondt i penishodet, men jeg kunne jo ikke stoppe, så jeg sa ikke noe og fortsatte som ingenting. Når vi er ferdig ser vi at det er blod over alt! Å sprute i damen får en helt ny betydning. Det er helt villt mye blod som kan komme ut av en penis, skal jeg love dere.

 

DET er min flaueste (og ekleste) sex-opplevelse. Håper dere ble glad nå når dere fikk høre den.

 

 

 

(faen hvorfor forteller jeg dette her? bare jenten jeg blødde på...og hele forumet som vet det, hurra)

6996657[/snapback]

Sånt kan jo skje. Synes ikke du trenger å være flau over det.

Kanskje det var strengen som røyk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje det var strengen som røyk?

6999495[/snapback]

Been there, done that... Det var vel ikke flaut. Dvs, ikke for meg i hvert fall, men jeg tror ikke moren til jenta kjøpte forklaringen om plutselig voldsom menstruasjon.

 

Det var heller ikke så smertefullt som det var kjedelig å bli sittende på sidelinjen i 3-4 uker.

6999581[/snapback]

Jeg hadde iallfall ikke tenkt over det om jeg var jenta.

Lenke til kommentar
Min pinligste opplevelse førte også til at jeg fikk "Straffepuler`n" på russelua mi, iallefall det som skjedde var at jeg var hos ei god venninne av meg. Foreldra skulle bort for helga så de spurte om jeg ville overnatte. Da de dro, begynte vi med engang å bange, og jeg fant etterhvert uniformen(faren var politimann) og tok på meg den, og noen håndjern som jeg tok på hun. Da kom foreldra inn igjen fordi di hadde glemt lommeboka. Og der sto jeg i doggy med dattera og politiuniformen hans, og ellers ingenting på........flaut eller?

Ja en smule

6997035[/snapback]

 

Fy faen! :!:

Lenke til kommentar

Hehe har noe som en kompis av meg kom utenfor som er ganske så ekkel. Hehe håper han ikke er innpå her;)

 

Han brukte iallefall tunga si grundig mellom beina på ei dame han hadde "finni" på byen. Men han klarte ikke å fulføre så han sovna mellom der og neste dag da han kom ut på Kjøkkenet der jeg og noen kompiser spiste frokost, så hadde han.....ja lekt brannman med munnen. Sier ikke noe mer. Det er fremdeles det eneste han er flau for hahah skulle sett det. Spydde forresten:p

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Flausete er vell en gang kondomen plutslig var borte når var ferdig, så kan du jo gjette hvor vi fant den:P

6990902[/snapback]

Haha....

 

Måtte du lete etter den å da eller ? :p

7000967[/snapback]

 

nei slapp det jeg, hun fant den jo til slutt selv...

 

Angrepille kor? tongue.gif

Blei vell ikke no angrepille, var vell andre gang jeg møtte på hu i russetia så viste seg hu brukte p-pille så gikk bra :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...