Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

 

Morsom tråd, den eneste kleine situasjonen min var som 17 år gammel jomfru.

 

Fikk med meg ei 5/10 inn på et rom i håp om å fjerne jomfru-statusen, men hun presterte å lage hull i kondomen. :thumbdown: Jeg var fast bestemt på NOE action, og det endte med at jeg fingra henne en stund i stedet. Mitt første møte med vagina, og hun spruta konstant(!) - jeg var helt uforberedt på dette og ble gjennomvåt på overkroppen og i håret/ansiktet.

 

Vi sovnet på gulvet etter å ha tilfredstilt hverandre med hendene, deretter våknet jeg da folk kom fra fest for å ha nach. Jeg ble stressa, reiste meg raskt og sklei i vaginasaft før jeg landet på ansiktet. Folka hørte fallet og stormet inn for å se hvem som var der før de brøt ut i latter da de såg oss ligge der i en pytt med buksene på anklene/hoftene.

 

Jeg ble aldri en fan av damer som spruter.

 

Damer som spruter er guds gave til menneskeheten!

 

Anonymous poster hash: 1ea0a...1bf

 

Halleluja!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før jeg begynner på min flaueste så trengs det nok litt back story:

Jeg har medfødt benskjørhet, og naturlig nok aldri vært en stor fotballstjerne slik resten av guttene på bygda var. Hadde med andre ord aldri opplevd å få krampe. Hadde vært i forhold med den aktuelle stakkars jenta i nesten 3 mnd når denne uheldige opplevelsen skjedde. Vi hadde ikke vokst opp ilag, så hun visste jeg hadde benskjørhet, men kun et abstrakt/teoretisk forhold til min diagnose, så jeg kan forsåvidt skjønne at hennes reaksjon.

 

Uansett, vi hadde sex for 12. gang når jeg for første gang i mitt liv fikk det jeg nå vet er en krampe, men der og da så ante jeg ikke hva i helvete som skjedde med høyrefoten, og til tross for 40+ beinbrudd før fyltle 20 år, så kan et beinbrudd ikke måle seg med smertene fra en krampe, så jeg endte opp med å rope og skrike i smerte, imens hun trodde hun hadde ridd meg så hardt at hun hadde brukket beinet jeg holdt rundt imens jeg hylte i smerte. Hun fikk så dårlig samvittighet at hun begynte å grine og endte opp med å ringe 113 selv om jeg protesterte. AMK forklarte hun at det sikkert bare var en krampe (men at vi burde ringe tilbake hvis det ikke gav seg), noe jeg der og da nektet å tro, men når det etterhvert gikk over så har jeg innsett at det må ha vært en verdens flaueste krampe. Forholdet varte ikke lenge nok til at vi kunne le av det, men ifra det jeg har hørt fra andre, så har iallefall hun ledd godt av situasjonen når hun har fortalt dette til venninnegjengen (som igjen har spredd historien)..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Etter og ha ledd godt av alt som er skrevet her, får jeg vel slenge med 1 flause

 

Den ene gangen, var jeg på en "Bygdefest" lite lokale osv. Så jeg og en kompis stikker ut for og pisse på jorde, som lå rett ovenfor lokalet. Da kommer 3 jenter bort til oss, hilser osv. Så drar hun meg med, videre opp, så begynner vi og kline, så hun legger seg på ryggen, slik at jeg kan fingre hun, og ikke måtte stå oppreist, slik jeg måtte når vi stod og klina. Men uansett, når vi var godt i gang og hun begynte og stønne godt, begynner venninnene hennes og nærme seg, så hun forter og ta på seg buksa, og late som ingenting har skjedd. Så går vi sammen ned til lokalet igjen. Der forsvinner hun med venninnene sine og jeg snakker med en annen kompis, da han sier "hvorfor er du rød på fingrene?". Hun hadde faen meg fått mensen når jeg fingret hun, og jeg merket det ikke før han sa det, fordi det var mørkt... :blush:

Endret av koppelopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter og ha ledd godt av alt som er skrevet her, får jeg vel slenge med 1 flause

 

Den ene gangen, var jeg på en "Bygdefest" lite lokale osv. Så jeg og en kompis stikker ut for og pisse på jorde, som lå rett ovenfor lokalet. Da kommer 3 jenter bort til oss, hilser osv. Så drar hun meg med, videre opp, så begynner vi og kline, så hun legger seg på ryggen, slik at jeg kan fingre hun, og ikke måtte stå oppreist, slik jeg måtte når vi stod og klina. Men uansett, når vi var godt i gang og hun begynte og stønne godt, begynner venninnene hennes og nærme seg, så hun forter og ta på seg buksa, og late som ingenting har skjedd. Så går vi sammen ned til lokalet igjen. Der forsvinner hun med venninnene sine og jeg snakker med en annen kompis, da han sier "hvorfor er du rød på fingrene?". Hun hadde faen meg fått mensen når jeg fingret hun, og jeg merket det ikke før han sa det, fordi det var mørkt... :blush:

lignende skjedde med en kompis av meg, bare at han våknet morgenen etter, gikk på badet for å pisse, så seg i speilet og var rød i hele ansiktet.

 

Anonymous poster hash: 1c08b...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Før jeg begynner på min flaueste så trengs det nok litt back story:

Jeg har medfødt benskjørhet, og naturlig nok aldri vært en stor fotballstjerne slik resten av guttene på bygda var. Hadde med andre ord aldri opplevd å få krampe. Hadde vært i forhold med den aktuelle stakkars jenta i nesten 3 mnd når denne uheldige opplevelsen skjedde. Vi hadde ikke vokst opp ilag, så hun visste jeg hadde benskjørhet, men kun et abstrakt/teoretisk forhold til min diagnose, så jeg kan forsåvidt skjønne at hennes reaksjon.

 

Uansett, vi hadde sex for 12. gang når jeg for første gang i mitt liv fikk det jeg nå vet er en krampe, men der og da så ante jeg ikke hva i helvete som skjedde med høyrefoten, og til tross for 40+ beinbrudd før fyltle 20 år, så kan et beinbrudd ikke måle seg med smertene fra en krampe, så jeg endte opp med å rope og skrike i smerte, imens hun trodde hun hadde ridd meg så hardt at hun hadde brukket beinet jeg holdt rundt imens jeg hylte i smerte. Hun fikk så dårlig samvittighet at hun begynte å grine og endte opp med å ringe 113 selv om jeg protesterte. AMK forklarte hun at det sikkert bare var en krampe (men at vi burde ringe tilbake hvis det ikke gav seg), noe jeg der og da nektet å tro, men når det etterhvert gikk over så har jeg innsett at det må ha vært en verdens flaueste krampe. Forholdet varte ikke lenge nok til at vi kunne le av det, men ifra det jeg har hørt fra andre, så har iallefall hun ledd godt av situasjonen når hun har fortalt dette til venninnegjengen (som igjen har spredd historien)..

Jeg har aldri knekt noe, men jeg er tidvis plaga med krampe, og lurer fryktelig på hvordan krampe kan være verre enn å knekke et bein i kroppen.. For krampe er ille, men så ille er det ikke. Det verste er at du har gangsperre i en dag etterpå.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Sex og sex - men det er flaut å få ereksjon i dusjen med andre menn. Feks. i militæret, på trening osv. Det har skjedd ett par ganger på treningsstudioet, og da dukket plutselig den samme typen opp i dusjen begge gangene. Det er jo ikke så lett å skjule når du står fullt innsåpet, da man må få av såpa før man forlater området. Han bare blunker til meg når vi treffes ute i studioet til vanlig. Veldig pinlig.

 

Det var også litt flaut å måtte stå opp med morrabrød i militæret hver eneste dag. Noen ganger spratt den over strikken i det man reiser seg...

 

Og klassikeren, at man kommer to sekunder etter inntrengning... jada 

:dribble:



Anonymous poster hash: 77498...74a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

En av de peneste jentene i klassen min presterte å miste dyden til bussjåføren som kjørte henne til og fra skolen hver dag. Dette skjedde sent på natten under en hyttetur, og med en del av oss andre som tilhørere. Fyren var middelaldrende, kortvokst, med mage, bart og stor nese, mens hun var modellpen og laaangt over hans liga. Han greide tre jokk, og så gikk det for ham. Han hadde nok ikke ligget med et kvinnfolk på årevis. Andre gangen de skulle prøve, knirket det høylydt i sengen en fire fem ganger, og så tøm. Det var også alt han fikk muligheten til. Han ble hetende 30-sekundersmannen, men egentlig var nok alle bare misunnelige, og han fikk jo ha seg. Hun måtte se ham hver dag iløpet av det siste året på videregående, også da hun hadde kjæreste.



Anonymous poster hash: c875f...07d
  • Liker 1
Lenke til kommentar

mistenkelig mange historier om middelaldrende menn med mage, bart og hårete kropper som tar dyden til modellpene jenter her... jeg tror vi har et troll i tråden... alltid litt for detaljerte beksrivelser av hendelser på hotellrom og antall jukk ute og går her.... koner som kommer løpende inn i flere historier.... nei, i dont buy it



Anonymous poster hash: 01807...712
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ei dame jeg hadde kjent i mange år, alltid vært en slags spenningsmoment mellom oss.

Og etter mange år, så plutselig sa det "pang" på byen. Vi hooket opp og hadde det drit fett.

 

Og turen dro deretter hjem til henne, vi fleipet og hadde det kjempe gøy og hun hadde alltid hatt en tanke i hodet sitt om jeg at var ganske "chivalry" av meg, så hun fleipet med om jeg kunne bære henne over dørstokken inn til soverommet og kaste henne på sengen.

 

Ditt ønske, er min lov.

 

Så jeg løftet henne opp, over dørstokken. Hun holdt armene rundt meg og alt var veldig koselig.

Soverommet var jo ikke  så stort egentlig, dobbelt sengen tok mye av plassen.

 

Vel inne, så skal jeg kaste henne på sengen, i fylla kan man missregne styrke fant jeg ut..

 

Så jeg kaster henne på sengen, jeg TROR jeg skal treffe midten ca. Men neida, hun havner nærmere andre siden av sengekanten og man skulle tro sengen var laget som en trampoline, for hun spratt nemlig ut fortere enn hun havnet i den og krasjet katastrofalt inn i veggen på andre siden.

 

Og hun blir helt stille.

"NÅ HAR DU GJORT DET!" var første tanken som slo meg.

 

Men da hun knakk helt sammen i latter så skjønte jeg at det gikk greit da. haha!



Anonymous poster hash: ff8dc...b87
  • Liker 9
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lå øverst i en køyeseng, Resulterte i at begge sengene knakk og jeg fikk det ene støttebenet i hodet og begynte og blø ganske kraftig. Noe som igjen måtte forklares dagen etter til de som eide hytta,

 

Har også fått verdens værste krampe i legg/kne ( gammel skade ) som igjen førte til en brå slutt.

 

Tok en "runde" i skogen en gang og da kom det noen turgåere forbi i det hun satt på kne, noe som førte til at jeg lata som jeg sto og pissa siden hun satt bak en "forhøyning" (Var noe lyng og høyt gress, kunne ikke se hun fra der de sto/gikk )

Endret av Eriksendrul
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Vel, jeg hadde sex med ei på en fest, mens en gjeng står og smeller på døra og vil inn. Til slutt får en eller annen dirka opp døra og kommet inn. Jeg har da nettopp knytt den brukte kondomen, og i panikk kaster jeg den i ansiktet på fyren. Han tar kondomen og begynner å snurre den i lufta som en lasso, før han løper opp igjen til resten av festen og slår folk med kondomen. Endte med at den sprakk da han slo den i ansiktet på ei stakkars jente.

 

Anonymous poster hash: 7bd6d...a74

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg overvurderte min egen kontroll på brekkerefleksen denne helga, som endte med at jeg slang meg på alle fire på gulvet og spydde litt :)  :)  Aldri hatt sex med fyren før det, så regner med jeg gjorde et veldig bra førsteinntrykk :nei:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Grunnet en viss medfødt diagnose som gjør beina mine skjøre (litt mer sprø og mindre bøyelige enn folk flest) så var jeg fint lite fysisk aktiv i barndommen, i motsetning til alle andre på hjemstedet (hvor alle andre spillte fotball ganske religiøst). Dette medførte at jeg aldri hadde opplevd å få (muskel)krampe®.. Så i godt voksen alder, jeg følte det iallefall slik selv i en alder av 19 år, i mitt første lengre forhold, så klarte jeg for første gang i livet å få en muskelkrampe der jeg lå på rygg og ble ridd av en veldig kjær og forsiktig kjæreste. Hun visste jo selvfølgelig om diagnosen, men denne sjeldne sykdommen avtar i puberteten når man får muskelmasse. Ifra å bryte et bein 2 ganger i året, så var det nå hele 4 år siden siste brudd, og verken hun eller jeg visste nøyaktig hvor grensen gikk. Uansett, jeg ante ikke hva i helvete som skjedde i høyrefoten og det var jævlig vondt, mye mye verre enn noe annet jeg har opplevd (tross 30-40 brudd totalt), og hun trodde jo selvfølgelig at hun hadde knekt meg totalt, og det var kort sagt noen veldig vonde og rare minutter før vi sakte innså at det bare var en muskelkrampe og smertene avtok.

Skal sies, hun tok det ganske bra, og jeg har i de tolv årene siden dette ikke hatt flere muskelkramper.

Endret av AnthonyEdwardS
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...