Gå til innhold

åndenes makt tråden!


Anbefalte innlegg

Når det gjelder de derre kornåkrene.

 

LA oss si at det finnes noen veldig teknisk avanserte aliens som har romfartsteknologi 10000 ganger bedre enn mennesker.

 

De reiser flere lysår forbi solsystemer og planeter trosser svarte hull, kommer til Jordas atmosfære, og plutselig sier:

 

La oss tegne?? De lager noen sirkler og mønstre på en åker, ler litt og sniker seg hjem igjen. Så rapporter de hjem. "Oppdrag utført, Vi har tegnet 4 sirkler og 7 streker"

 

 

 

 

 

Jeg har våknet opp med digre merker flere steder på kroppen, på størrelse med en appelsin, samt flere streklignende merker, som fra en stokk eller noe.

 

 

Det kan være mini ufoer som forvekslet den hårete overkroppen din med en kornåker :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så også det programmet om kornsirkler og det var som noen her tidligere nevnte at det er proffesjonelle grupper som virkelig kan dette som planlegger og utfører dem i rekordfart. De bruker planker for å passe på at kornet legger seg riktig vei og de bruker hyssing mellom seg som er like lang som diameteren på sirkelen og går da i motsatt retning av hverandre med konstant likt trykk på hyssing. På den måten har de en tilnærmet lik perfekt sirkel. Resten lages på samme måte.

Og dersom disse kornsiklene faktisk har vært ekte, hva har vært poenget med dem? Hvorfor skal aliens lage disse i utgangspunktet? Bare disse spørsmålene gjør at jeg tviler veldig på det. Og hvorfor forekommer slikt mest i USA? Hvorfor har aliens en tendens til å like seg best der? ;) Merkelig må jeg si... (sarkasme-detektor nødvendig her)

7032411[/snapback]

 

Vell, hvis du har sett det programmet så har du kanskje også fått med deg at det foregår i Sør England også da?

 

Back to Åndenes Makt, jeg tror det er noe der ute som vi ikke skjønner bæret av.. Men å "bevise" at det er noe der ute i form av et TV program som er så dårlig som Åndenes Makt syns jeg bare ødelegger alt rundt emnet..

Lenke til kommentar

Jaja, husker ikke akkurat hvor det handlet om da, men poenget var at det er i USA UFOer og Aliens og alt hovedsaklig stammer fra. Resten av den vestlige verden har jo også blitt ganske så Amerikanisert også pga media osv, så hvor det er hen er egentlig ganske uvesentlig. Men skal være veldig enig med deg i at selve programmet Åndenes makt er skikkelig dårlig og ødelegger faktisk alt rundt emnet som du sier.

Lenke til kommentar
Jeg så også det programmet om kornsirkler og det var som noen her tidligere nevnte at det er proffesjonelle grupper som virkelig kan dette som planlegger og utfører dem i rekordfart. De bruker planker for å passe på at kornet legger seg riktig vei og de bruker hyssing mellom seg som er like lang som diameteren på sirkelen og går da i motsatt retning av hverandre med konstant likt trykk på hyssing. På den måten har de en tilnærmet lik perfekt sirkel. Resten lages på samme måte.

Og dersom disse kornsiklene faktisk har vært ekte, hva har vært poenget med dem? Hvorfor skal aliens lage disse i utgangspunktet? Bare disse spørsmålene gjør at jeg tviler veldig på det. Og hvorfor forekommer slikt mest i USA? Hvorfor har aliens en tendens til å like seg best der? ;) Merkelig må jeg si... (sarkasme-detektor nødvendig her)

7032411[/snapback]

 

Vell, hvis du har sett det programmet så har du kanskje også fått med deg at det foregår i Sør England også da?

 

Back to Åndenes Makt, jeg tror det er noe der ute som vi ikke skjønner bæret av.. Men å "bevise" at det er noe der ute i form av et TV program som er så dårlig som Åndenes Makt syns jeg bare ødelegger alt rundt emnet..

7033512[/snapback]

 

prøver du å være på bølgelengde med de andre, men samtidig holde tanken på et åpent sinn?

folk foretrekker å være uvitne, hvis ikke kan en bli galen, uansett ville så ville en blitt sett på som galen. fordi det er jo det som skjer. hvis en sammenligner en overload med paranormale fenomener hver dag med å ta en syre trip hver dag. så ville de fleste flippet ut, etterhvert.

 

Det har kansje aldri krysset en tanke at verdens mest og best bevokte hemlighet ikke bare er en realitet at det er en hemmelighet uten at det sier hva det er. men at slike hemmeligheter finnes. Så om det er noe annet en en annen oppskrift på pepsi-max står det litt tvil om.

 

Det var jo ingen hemmelighet at Iraq hadde møv.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

 

Jeg har våknet opp med digre merker flere steder på kroppen, på størrelse med en appelsin, samt flere streklignende merker, som fra en stokk eller noe.

 

 

Det kan være mini ufoer som forvekslet den hårete overkroppen din med en kornåker :tease:

7032901[/snapback]

 

Hehe, takk for en god latter :) Bare synd det ikke var så i tilfelle!

Lenke til kommentar
Verre tull en spøkelser, ånder og kornsirkler har jeg aldri hørt.

 

I vårt hus knirker det ofte, på tross for at det er ganske nytt. Vet ikke hvorfor :p (nei, dette er ikke en selvmotsigelse. Det er ikke spøkelser eller ånder.)

7040706[/snapback]

 

Varmt > Kaldt ?

 

Hytta vår knirka som et hælvete, akkurat som noen skulle gått i trappa.. men det var fordi at treet var varmt også ble heftig nedkjølt...

Lenke til kommentar

Liker Åndenes makt jeg :) Hvorfor skulle de gjøre så mye ut av alt sammen, hvis det bare var tull? Noen svarer kansje med: "Fordi de skal gjøre det så spennende som overhode mulig og dermed trekke til seg seere". Virker ikke som om at det er så mange her på forumet som ser på det nettop på grunn av dette, og dermed stemmer jo ikke dette. Jeg syntes det uansett er et arti program for de som tror litt på sånt. Måten familiene reagerer på o.s.v. virker ikke som skuespill i det hele tatt (hvis alt skulle være iscenesatt).

 

Når det gjelder ting som jeg har opplevd, så har jeg hørt noen historier fra bestemoren min. Hun har fortalt at nøyaktig et år etter at mannen hennes døde (bestefaren min), så skjedde det noe utrolig da hun skulle legge seg. Da hun skrudde av lyset ble hele den ene veggen i rommet hennes fylt med stjerner tett i tett fra hjørne til hjørne. Denne veggen har mange hengende bilder fra familie. Hun ble selvfølgelig litt redd og skrudde på lyset, og da forsvant stjernene. Men da hun skrudde av igjen, var stjernene der igjen. Hun kunne beskrive alt så detaljert så jeg kunne ikke la være å tro på det hun sa. Det hele endte da bestemoren min ba inni seg om at den som eventuelt lagde disse stjerne, skulle slutte å lage dem. Da forsvant dem. Utrolige saker...

 

Så jeg tror en del på overnaturlige ting. Egentlig ganske spennende :)

 

Veldig trøtt, så mye av det jeg skrev kan være rart skrevet :p

Lenke til kommentar

Hvem vett sier bare jeg... Men det er tydeligvis noen som vett betre enn andre her.

Hvem har sagt at det ikke kan finnes noe meir enn vi ser og hører hver dag?

Mange kommer med vitenskapelige bevis at det er slik og slik, men vi forstår ikke alle sidene i naturen og dette overgår våres fatteevne. Vitenskapen overgår ikke våres fatteevne. Kanskje senere kan vi forklare det vitenskapelig, som feks et naturlig fenomen som opptrer sjelden. Kanskje det er meir enn vi aner for øyeblikket.

Viss man ser spøkelse eller hva man kan kalle det så innbiller man seg det eller lyver osv. Blir det tatt med kamera osv så er det fake.

Tror folk må oppleve noe lignende selv for å heletatt begynne å undre litt forsteden for å komme som noen genier som vett at det er slik og ikke slik.

 

Men det er mye fake og mange løgnerer i verden, og en god del kan forklares. Burde vi ikke heller konsentrere oss om de tilfellene som ikke kan forklares vitenskapelig eller med sunn fornuft, forsteden for å bruke de tinga som er lette og forklare og bruke det som et utgangspunkt?

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Jeg så også det programmet om kornsirkler og det var som noen her tidligere nevnte at det er proffesjonelle grupper som virkelig kan dette som planlegger og utfører dem i rekordfart. De bruker planker for å passe på at kornet legger seg riktig vei og de bruker hyssing mellom seg som er like lang som diameteren på sirkelen og går da i motsatt retning av hverandre med konstant likt trykk på hyssing. På den måten har de en tilnærmet lik perfekt sirkel. Resten lages på samme måte.

Og dersom disse kornsiklene faktisk har vært ekte, hva har vært poenget med dem? Hvorfor skal aliens lage disse i utgangspunktet? Bare disse spørsmålene gjør at jeg tviler veldig på det. Og hvorfor forekommer slikt mest i USA? Hvorfor har aliens en tendens til å like seg best der? ;) Merkelig må jeg si... (sarkasme-detektor nødvendig her)

 

Og dette med åndenes makt. Dette er faktisk noe jeg tror på, eller ihvertfall delvis tror på. Jeg mener at det er mye vi ikke vet, men halvparten bør avvises fordi vi mennesker rett og slett tror på og ikke minst, liker å tro på det overnaturlige.

Men jeg er overbevist på at vi alle og alt generelt stråler ut energi hele tiden som igjen er i balanse med alt annet. På lik linje som at alt her i universet er i balanse. Varmt mot kaldt, høyttrykk og lavtrykk etc. Så når da f.eks en person dør, så tror jeg at den energien som holdt personen i live faktisk trekker seg mot det nærmeste som kan ta imot ny energi. Balanse. Så, f.eks når en "klarsynt" person kommer inn i rommet, kanskje dem personen klarer å "sanse" denne energien? Helt klart mulig uten tvil. Dette er noe som ikke kan avkreftes eller bekreftes riktig enda.

Men en ting som er sikkert, det er det at det faktisk finnes energier rundt omkring. Og vi "vanlige" mennesker har ikke nok sanser til å "se" disse energiene. Men kanskje tilfeldigvis enkelte personer har sterkere antenner til å sanse dem?

 

Uansett, ingen av dere skeptikere her kan bare avkrefte disse teoriene uten å engang begrunne det. "Åndenes makt er det dummeste jeg har sett!" - Hvorfor? Begrunn! :)

7032411[/snapback]

 

 

Jeg skulle gjerne sett hva en sånn klarsynt hadde erfart dersom vedkommende gikk inn i et henrettelsesrom i USA, med bind for øyet uten å vite hvor de er.

 

 

--

 

Selv har jeg hatt problemer med et dataspøkelse. En natt for 1-3 år siden fikk jeg vite via MSN at jeg hadde sagt stygge ting til vedkommende. På engelsk, og på fjortissspråk. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke gjorde det. Spøkelset har også slettet uvurderlige konserter som jeg hadde lagret. Ende med at jeg måtte la pcen stå på i et par dager for å vente på en sider for så å finne en som seedet i 3kb/s (700 mb fil).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...