Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til kondomer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvis en jente ber dere om å bruke kondom, så vil dere svare nei..? Hvis det da ikke er i fast forhold (er enig i at det finnes bedre ting enn kondom når man er i forhold).

6774835[/snapback]

Åsså.

 

Skal jeg bruke kondomer kan jeg liksågodt droppe hele greia. Siden det ikke lengre er godt å ha sex. Akkurat på samme måte som at det ikke er godt å spise brødskive, du gjør det for å bli mett liksom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har aldri blitt bedd om å bruke kondom. Nå har ikke akkurat jeg for vane å nedlegge alle jenter jeg møter, men de som har sluppet gjennom nåløyet (:p) har bare peiset på.

 

Når man har vært i forhold fra man er 15 til 19 år så blir kondom en fjern ting. Nå er jeg derimot utstyrt med ekte forsvarsgummi, courtesy of the army medic.

Lenke til kommentar
Så hvis en jente ber dere om å bruke kondom, så vil dere svare nei..? Hvis det da ikke er i fast forhold (er enig i at det finnes bedre ting enn kondom når man er i forhold).

6774835[/snapback]

Åsså.

 

Skal jeg bruke kondomer kan jeg liksågodt droppe hele greia. Siden det ikke lengre er godt å ha sex. Akkurat på samme måte som at det ikke er godt å spise brødskive, du gjør det for å bli mett liksom.

6774852[/snapback]

Høres ut som det er noe alvorlig galt med penisen din eller du har en rar form for sexlyst ....

Lenke til kommentar

Er ikke no galt med penisen min. Kondomer er bare trange og ubehaglige. Det er vel faan ikke min feil ?

 

Jeg føler INGENTING med kondom på når jeg høvler i vei. Eneste jeg føler er den jævla kanten som gnager seg på tissen min. Noe som ikke er så sinsykt behaglig.

 

Sex er med uten kondomer, ellers er det ikke sex.

Lenke til kommentar
Er ikke no galt med penisen min. Kondomer er bare trange og ubehaglige. Det er vel faan ikke min feil ?

 

Jeg føler INGENTING med kondom på når jeg høvler i vei. Eneste jeg føler er den jævla kanten som gnager seg på tissen min. Noe som ikke er så sinsykt behaglig.

 

Sex er med uten kondomer, ellers er det ikke sex.

6774872[/snapback]

 

Som eg har påpekt tidligere, kondomer finnes i mer enn en fasong.

 

Det finnes også i XS, S, M, L, XL og XXL.

Lenke til kommentar

Jau, men jeg har prøv alle sortene de har på daglig vare butikker.

 

Jeg har prøvd alle slags kondomer fra apoteket.

 

Alle er for små. De er jo beregna på bundy sin verdensminstepenis.

 

Jeg gidder ikke reise 14-15mil til nermeste kondomeri. Som sagt, jeg vil helst gjøre det uten gummi rindt spaken.

Lenke til kommentar
Jau, men jeg har prøv alle sortene de har på daglig vare butikker.

 

Jeg har prøvd alle slags kondomer fra apoteket.

 

Alle er for små. De er jo beregna på bundy sin verdensminstepenis.

 

Jeg gidder ikke reise 14-15mil til nermeste kondomeri. Som sagt, jeg vil helst gjøre det uten gummi rindt spaken.

6774909[/snapback]

 

Se her...

 

Sendt til nærmeste postkontor...

Lenke til kommentar
EN GANG, fordi dama glemte pilla si.. så da blei det en gagn med gummi (verre møkk har jeg aldri vært borti) så blei det heller sølibat til hu var sikker igjen på pilla :p

6774978[/snapback]

Helt enig.

 

Om så kondomen skulle passe på kuken min hadde jeg fortsatt ikke ville brukt den.

 

Jeg blir faan meg irritert på kondomer når jeg tenker meg om. Faan for no patetisk dritt.

Lenke til kommentar
HAHA! det må være noe galt med teknikken deres.

6775087[/snapback]

Det er ikke no galt med teknikken. Det er forskjellig fra person til person.

 

Bare fordi at du har liten tiss nokk til å få på deg en kondom å synes det er greit vil det ikke si at alle andre synes det.

 

Når man først skal ha sex vil jeg kjenne fitta, ikke kondomen.

Lenke til kommentar
Selvsagt, sex er best uten kondom. Men kondom er ikke så forferdelig som enkelte her inne fremstiller det som. Dessuten, sex er mye mer enn bare penetrasjon.

6775224[/snapback]

Jo, fordi alle har ikke samme syn som deg. Alle deler ikke din mening.

 

Her er det ikke snakk om hva sex er, her er det snakk om kondomer.

 

Jeg synes kondomer stinker. Jeg ville aldri godtatt å brukt kondomer i fast forhold. Jeg synes ikke sexen er verdt det med kondomen på, da kan man liksågodt kline hele dagen istedet.

 

Sånn er min mening å det er faan ingeting du kan gjøre med det :)

 

Takk!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...