Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meget bra og ordentlig tråd. Kanskje du brude lage en offisiell Primera Divisone tråd. Veldig bra arbeid...

6970836[/snapback]

 

Det kunne vært en mulighet, men det kommer til å bli mye arbeid. Jeg veit ikke jeg, hvis folk vil det kan jeg sikkert trå til å slenge ut en!

Selv er jeg Real Madrid fan, så kanskje jeg ville blitt litt partisk, hehe, hvem vet :D

 

mvh.

Fredrik

Lenke til kommentar
Meget bra og ordentlig tråd. Kanskje du brude lage en offisiell Primera Divisone tråd. Veldig bra arbeid...

6970836[/snapback]

 

Det kunne vært en mulighet, men det kommer til å bli mye arbeid. Jeg veit ikke jeg, hvis folk vil det kan jeg sikkert trå til å slenge ut en!

Selv er jeg Real Madrid fan, så kanskje jeg ville blitt litt partisk, hehe, hvem vet :D

 

mvh.

Fredrik

6972642[/snapback]

 

Primiera-tråd hadde vært fett. Jeg følger mye med på spansk fotball, og har store sympatier med Valencia. Har selv sett Valencia hjemme på Mestalla i ligaen, i 03/04-sesongen, da de vant La Liga :)

Lenke til kommentar

Er bra med mye positiv respons på tråden.

Ja i år har Real Madrid en veldig sterk stall, tror de når i langt i CL jeg også.

Ja det er ivertfall en som vil ha en Premiera Divison tråd. Men venter på flere, gidder ikke bruke mye arbeid på en tråd som da vil ligge død. hehe.

 

mvh.

Fredrik

PS: Sleng med hva dere eventuelt vil ha med i PD tråden.

Lenke til kommentar
Er bra med mye positiv respons på tråden.

Ja i år har Real Madrid en veldig sterk stall, tror de når i langt i CL jeg også.

Ja det er ivertfall en som vil ha en Premiera Divison tråd. Men venter på flere, gidder ikke bruke mye arbeid på en tråd som da vil ligge død. hehe.

 

mvh.

Fredrik

PS: Sleng med hva dere eventuelt vil ha med i PD tråden.

6973079[/snapback]

 

Hadde vært gøy med en PD tråd, et absolutt must er at trådstarter har en oppdatert tabell, og gjerne at noen skriver litt om topplagenes kamper, skader, transfers, karantener o.l. før og etter hver kamp :)

Lenke til kommentar

Takk for det, skal utforske litt rundt. Men jeg kunne kanskje ha trengt en eller 2 som kunne hjulpet meg med å grave fram litt info om topplaga, jeg kan selfølgelig dekke Real og Barca for eksempel, men skulle vel helst ha dekket, seks topplag. Så hvis noen vil hjelpe meg, setter jeg gjerne opp en PD tråd.

Dette vil jeg gjøre fordi at tråden skal bli litt seriøs.

 

Så hvis noen er interessert, så si ifra.

 

mvh.

Fredrik :thumbup:

Lenke til kommentar
Min store drøm er å se Barcelona - Real Madrid på Nou Camp, dog jeg ikke er noe fan av et spesielt lag i Spania, heller fotballen. Tror forresten Real Madrid (sammen med Inter) blir sterke i Champions League i år, de har en glimrende stall og manager :thumbup:

6972876[/snapback]

 

Inter har tapt begge sine to første kamper mot Sporting og Bayern, tror de får det vanskelig i CL.

Lenke til kommentar
Min store drøm er å se Barcelona - Real Madrid på Nou Camp, dog jeg ikke er noe fan av et spesielt lag i Spania, heller fotballen. Tror forresten Real Madrid (sammen med Inter) blir sterke i Champions League i år, de har en glimrende stall og manager :thumbup:

6972876[/snapback]

 

Jeg får ståtiss bare av å tenke på å være på den kampen. Vurderer å flytte et år til Madrid bare for å følge alle kampene til Real Madrid.. Hadde vært moro..

Lenke til kommentar

Å ha sett alle kampene til Real Madrid hadde vært så digg. Eller ivertfall hjemmekampene :)

 

Nå har jeg opna en Primera Division tråd, den er forsatt ikke så veldig bra, men det vil komme mer utover, tro meg.

Jeg ville bare opne en for å se hvordan det blei, skal legge litt mer arbeid i den seinere.

 

Real Madrid forever<3

 

Fredrik ;)

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar

Ikveld er det duket for kamp mellom Real Madrid og Atletico Madrid.

 

Troppen (Real Madrid): Casillas, Diego López; Roberto Carlos, Raúl Bravo, Sergio Ramos, Cannavaro, Helguera, Mejía; Beckham, Diarra, Emerson, Reyes, Guti, Robinho, Cassano; Ronaldo, Raúl og Van Nistelrooy.

 

Troppen (Atlético Madrid): L. Franco, Falcón; Seitaridis A. López, Pernía, Pablo, Perea, Zé Castro, Valera; Luccin, Costinha, Galletti, Maxi, Petrov, Maniche; Mista, F. Torres og Agüero.

 

Sannsynlige lagoppstillinger:

 

Real Madrid: Casillas, Roberto Carlos, Cannavaro, Ramos, Raul Bravo (Mejía), Diarra, Emerson, Guti, Reyes, Raúl (Cassano), Ruud van Nistelrooy.

 

Atlético Madrid: L. Franco, A. López, Perea, Pablo, Seitaridis, Petrov, Maniche, Costinha, Maxi, Agüero, Torres.

 

Blir spennende å se om Raul, Van Nisterooy og Reyes kan skape noe mål der framme.

Hva tror dere stillingen blir ikveld?

Jeg tror Real vinner 3-1 :yes:

 

mvh.

Fredrik :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei da blei det ikke seier, men det blei ikke tap heller.

Atletico er ikke akkuratt et dårlig lag heller, men skulle prestert bedre. Men vi fikk jo en utvisning.

Nå er det 15dager til nest kamp, så da får gutta vilt litt, ivertfall de som kan, så får vi til en knall seier mot Getafe 15oktober :D

 

mvh.

Fredrik :thumbup:

Lenke til kommentar
Beckham legger opp i 2008...

 

Er dette synd? Jeg har ingenting imot dette, men fotballbanen mister jo en legende.

6997697[/snapback]

Nå har de jo slått tilbake og sier at det er tull..

http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/04/478661.html

6998528[/snapback]

 

Ok... da så. Synes egentlig McClaren også kan ta han inn på landslaget og gi han sine fem gjenværende kamper så han får 100. Det fortjener han.

Lenke til kommentar
Nei da blei det ikke seier, men det blei ikke tap heller.

Atletico er ikke akkuratt et dårlig lag heller, men skulle prestert bedre. Men vi fikk jo en utvisning.

Nå er det 15dager til nest kamp, så da får gutta vilt litt, ivertfall de som kan, så får vi til en knall seier mot Getafe 15oktober :D

 

mvh.

Fredrik :thumbup:

6985358[/snapback]

Tja Torres er ganske god da...

Lenke til kommentar
Tja Torres er ganske god da...

6999744[/snapback]

 

Det er derfor han drar til United (håper jeg), det eneste stedet hvor skikkelig gode spillere drar[/ekstrem supportermodus]

 

Det ovenfor skal jeg ikke bli flamet for, i og med at jeg kødder med det. Selvsagt har vi lag som Chelsea (selv om de ikke fortjener det, unnskyld LarsP :blush: ), Barcelona, Arsenal, Real Madrid, Inter, Milan, og Liverpool...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...