Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ovenfor skal jeg ikke bli flamet for, i og med at jeg kødder med det. Selvsagt har vi lag som Chelsea (selv om de ikke fortjener det, unnskyld LarsP :blush: ), Barcelona, Arsenal, Real Madrid, Inter og Milan.

6999943[/snapback]

Vi har vel strengt tatt Liverpool og? :roll:

7000045[/snapback]

 

Erm... beklager... jeg tok Chelsea også vandret tankene rundt i Europa, la meg rette på det.

Lenke til kommentar
Tja Torres er ganske god da...

6999744[/snapback]

 

Det er derfor han drar til United (håper jeg), det eneste stedet hvor skikkelig gode spillere drar[/ekstrem supportermodus]

6999943[/snapback]

United? Gode spillere fortjener et lag med Gerrard, Ronhaldinho, Buffon, Samuel Eto,Nedved, Shevcenko osv. Det ville vært et bra lag (merk:rike russere)... Men ikke Man U...

Lenke til kommentar

personlig synes jeg det ikke er rett og kjøpe unge spillere fra en klubb, som har brukt mye tid på å bygge han opp. Hvis spillern mistrives osv. så er det greit, men synes det er bare tåpelig. Snakkes ikke dirrkte til en spesiell klubb, men kanskje men kan nevne Chelsea som er et prakteksempel på akkuratt dette.

 

Nei, håper det blir en stopper slik at klubber kan ivertfall beholde noen spillere, de bruker tross alt mye midler på og få han opp på det nivået, og da synes jeg klubben kan beholde han, hvis klubben er en bra klubb da!

 

mvh.

Fredrik

Lenke til kommentar
Tja Torres er ganske god da...

6999744[/snapback]

 

Det er derfor han drar til United (håper jeg), det eneste stedet hvor skikkelig gode spillere drar[/ekstrem supportermodus]

6999943[/snapback]

United? Gode spillere fortjener et lag med Gerrard, Ronhaldinho, Buffon, Samuel Eto,Nedved, Shevcenko osv. Det ville vært et bra lag (merk:rike russere)... Men ikke Man U...

7002158[/snapback]

 

Du har tydeligvis ikke hørt om ungdomsfasilitetene til United, det er en grunn til at talenter drar dit, det er helt i verdensklasse, og muligens det beste.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Etter en lang periode innaktiv, tok jeg på meg arbeidet igjen med å oppdatere denne tråden. Det er folk her som er Real Madrid fans her, så vi må ikke glemmes.

 

Siden jeg tar meg god tid, til å lage en fin fan tråd, synes jeg folk kan hjelpe til med å holde den gående.

 

Takker:

 

GOD JUL :xmas:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hva faen tenkte dommeren på da han dømte offisde på Miguel Torres da han var gjennom etter en fantastisk gjennombruddspasning fra Higuain eller hvem det var?

 

Carlos hadde verdens verste kamp! Tror ikke jeg har sett verre. Mistet ballen ofte, og hadde dårlige pasninger. Han har sett sine glansdager, la Marcelo få spille!

Skriver det realmadrid.no skrev: God kamp helt til han fikk ballen etter 7,8 sek...

Lenke til kommentar
Hva faen tenkte dommeren på da han dømte offisde på Miguel Torres da han var gjennom etter en fantastisk gjennombruddspasning fra Higuain eller hvem det var?

8107033[/snapback]

 

Hva faen tenkte dommeren da han dømte straffe for Robinhos patetiske filming? Uansett deilig med Bayern videre, better luck next time!

Lenke til kommentar

Digger Real Madrid. Ikke på grunn av store navn eller slikt, men fordi når de virkelig får det til, spiller de fantastisk fotball.

 

Kampen mot Bayern var ikke akkurat så bra. Forsvaret til Real Madrid kan jo ikke spille sammen. Begge faller eller begge går på, når den ene skal gå på og den andre skal falle. De er ikke samstemte i det heletatt, noe som er veldig irriterende; sitter der og ser hvordan det hele rakner...

 

Men keeperspillet var enormt bra. Gleder meg, som har vært på 2.5t bylagstrening som keeper idag :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...