Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Mye som skjer fort ja, Perez ble offisielt vaar nye president kl. 00.01 i dag, og bare for noen timer siden ble Pellegrini ny trener. Er veldig positiv til alt som har skjedd naa, spesielt at Valdano har mer makt. Er ogsaa spent paa Pellegrini som trener, som til tross for det lille Villarreal laget med mye mindre penger har hatt storre CL suksess enn Real Madrid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaka deal done!

 

Velger å holde meg rolig og nøktern til denne saken, og tror ingenting før vi hører noe offisielt fra både Real Madrid og Milan. Uansett, for alle som sier detter er tullenyheter, så er det Cadena SER som først meldte denne saken, og de er kanskje en av de mest seriøse og pålitelige nyhetskildene. Hvis dette skulle stemme, er det ikke første gang Cadena treffer riktig.

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg velger å være skeptisk til hele tingen, selv om mange allerede tar det for gitt at Kaka er Real Madrid spiller.

 

Hva folk sier i media setter jeg lite tro på, kun tidligere i går sa Pellegrini at han ikke var på vei til Madrid og at ingen hadde kontaktet han.

Lenke til kommentar
Hvordan kan han dra hvis dette stemmer da?

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/8078735.stm

 

Merkelig av mannen.

 

Ja, for den har vi aldri hørt før ;)

 

Men enn så lenge er det jo bare på ryktestadiet, og en skal være forsiktig med å ta noe for god fisk før det er offisielt. Men at man er nærmere nå enn noen gang er vel ikke akkurat noen hemmelighet. Perez fikk jo Galliani til Madrid to dager etter innsettelsen, nekter å tro at de diskuterer golf og CL-finalen.

Lenke til kommentar

Blant alt media sirkuset har vi fått noen flotte nyheter som jeg tror vil glede mange. Ruben De la Red, en av Real Madrid sine mest lovende ungdomsprodukter, som besvimte på banen for syv måneder siden, spilte en vennskapskamp og scoret et mål som innbytter, og skal visstnok være klar til å spille for klubben igjen. :thumbup:

 

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/...-playing-return

Lenke til kommentar

til dere som har lest den de la red historien, han ble byttet inn for å ta ett straffespark for og så bli tatt av banen igjen etterpå.. så man vet fortsatt like lite når det gjelder tilstanden hans..

 

Rubén de la Red blev indskiftet af Bernd Schuster i det 29. minut, da han blev sat på banen for at omsætte et straffespark til mål og han blev straks efter udskiftet igen.

 

galliani har visstnok bekreftet at kaka er solgt + at kaka hadde sagt til noen av brasil kamperatene at han gledet seg til å komme til el madrid.. ser lovendes ut ihvertfall..

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått med meg hvordan målet kom eller hvor mye han spilte, men nederst i artikkelen står det jo følgende:

 

"After seven months, the latest round of examinations gave De la Red the all-clear and he will now be able to become a member of Manuel Pellegrini's squad next season."

 

Det ser jo unektelig ut som han er på vei tilbake? :)

 

Og det er bra, jeg verdsetter han i hvert fall som de beste midtbanespilleren i Madrid, etter Lass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...