Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Nok et tap. 3-0 mot Valencia. Nå er det vel bare å la ungguttene få prøve seg og å sikre 3. plassen.

 

Sikre 3. plassen? Vi ender opp på 2.plass, etter like mange kamper spilt er det 15 poeng ned til Sevilla, og kun 9 poeng igjen, det er ikke mulig at vi går opp eller ned nå...

Det var en feil ;) Mente 2. plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke blitt så mye diskutering her nå som sesongen kommer mot sin slutt.

 

florentinoperez.jpg

 

Skal denne mannen bringe Real Madrid tilbake til store tider og bygge et nytt lag? Diskuter!

 

Det snakkes om Ronaldo, Kaka, Villa osv, men selv har jeg ikke så alt for store ønsker angående spillerkjøp i sommer. Ønsker at Robben fortsetter på høyresiden og vi får inn en ny venstrekant, Ribery, Silva eller Mata, ville si meg fornøyd med hvem som helst av de tre, men kanskje helst Silva. Også kanskje en ny venstreback, er litt usikker på hva vi skal gjøre med Marcelo, uansett, Heinze skal ut. Negredo og Granero ønskes velkommen tilbake til klubben.

Lenke til kommentar
Gia, du har fått det som du vil ;) Cannavaro drar tilbake til Junventus

De nye draktene er offisielle også. Likte ikke helt den sølvtingen på brystet, og det burde vært krage som på bortedrakten, men ellers var drakta fin.

Hehe, jubla bra greit når jeg leste denne artikkelen ja :D

 

Likte definitivt den Hvite-drakta, virker som den har litt "Slim-Fit" preg over seg, noe som ser mye bedre ut, istedenfor en halv daff hengende drakt. Dog, den svarte var vanvittig kjedelig, som jeg føler er i kjent stil iforhold til RM's tidligere drakter (Kjedelige). :)

Lenke til kommentar
Jeg syntes nå heller det er mye penere å ha helt rene fine draketer, (kjedelige som du kaller det) en med masse surr på. Syntes de draktene ikke var så værst, heldighvis ingen refleksvest drakt i år heller, og ingen glidelås sånn som på Chelsea drakta.

Nå var det vel det jeg sa (..Men jeg kalt det aldri kjedelig!).

 

Den Svarte-drakta blir for ensidig og for Mørk og Dyster for min smak - Kjedelig mao.

 

RM har vel aldri vært kjent for Pene drakter (.....i likhet med de fleste Engelske lagene).

Lenke til kommentar
Dog, den svarte var vanvittig kjedelig, som jeg føler er i kjent stil iforhold til RM's tidligere drakter (Kjedelige). :)

 

Nå var det vel det jeg sa (..Men jeg kalt det aldri kjedelig!).

 

Øhh.. :p

 

 

Uansett, herlig at Pedja er borte, gleder meg til en laaaang sommer med masse rykter, og alle som kommer til å "hate " Madrid etter sommern. Ahh det blir tider det.

Lenke til kommentar

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/..._2009-06-01.htm

 

Mye har skjedd siden sist oppdatering. Florentino er innsatt igjen, Valdano er tilbake og Zidane er tilbake i en ambassadør-rolle. Nå er også treneren klar, og Villarreals suksesstrener Manuel Pellegrini ble valget. Utvilsomt et spennende valg, og jeg er veldig positiv til chileneren.

 

Da har Perez fått det på plass, det blir spennende å se hva han trekker opp av hatten på spillermarkedet denne sommeren.

Lenke til kommentar

Japp, blir godt det. Med Perez, Valdano og Zidane får man i hvert fall tre menn som er høyt respektert innenfor fotballverdenen og tre gentlemen som klarer å holde ting for seg selv og gjøre avtaler under bordet. Få har vel bredere og større nettverk enn denne trioen i verdens fotballklubber, og det er positivt.

 

Real Madrids rykte må gjenreises etter lidelsene Calderon og Pedja har påført klubben, og få kan vel klare dette bedre enn disse tre. Så gjenstår det å se hvordan det går rent sportslig, men jeg har troen!

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...