Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ca 2-2,5 miilliarder kr. Ganske mye, men som alle vet så er jo Real Madrid eid av staten og bankene pøser inn penger rett på konto til Pérez...... :roll:

eehh el madrid er eid av medlemmene.. og kontoen til perez er nok mer velfylt enn det du tror.. han er tross alt en meget meget suksessfull businessmann..

Lenke til kommentar

Selv ønsker jeg meg ikke Kaka til RM, enkelt og greit fordi han er høyst overvurdert (Prismessig) iforhold til hva han egentlig har bevist de to siste sesongene, som er i likhet med Milan, ikke godt nok ;)

 

Men for dere Kaka-Lovash, så er det vel en glad nyhet at Kaka visstnok undertegna en RM-drakt av en (åpenbart) RM-Fan i Uruguay :)

 

Uansett, positivt til Ribery og David Silva er jeg definitivt, ønsker ikke Xabi Alonso, føler vi trenger et større rivjern ala tidl. Viera, ikke en direkte pasningslegger.

 

Liker ihvertfall strategien til Perez, kjøpe først, selge etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at jeg blir kvalm av innkjøpspolitikken deres... Hvilken superstjerne er det ikke Perez har lysst på, tror det går til H... Rett og slett fordi han kun tenker på superstjernestatusen til de han kjøper... et lag fullt med individalister funker sjelden!

Lenke til kommentar

Trenger da ingen Vieira etter min mening, er det prioritet har en jo allerede Mahmadou...

 

Men jeg vil ikke ha en slik spillertype. Lass fremstår for meg som en ny Makelele, og det er jo ikke verst. Skulle gjerne sett Xabi Alonso jeg, da han både er spansk og en bedre spiller enn Gago, men dersom de la Red blir frisk så har man allerede to gode spillere som kan ligge litt dypt ved siden av Lassana. Da ser jeg heller at man prioriterer en crack (Kaka) og en kantspiller (Ribery eller Silva). Defensivt hadde det vel også vært greit med forsterkninger. Uten at jeg er fremmed for Alonso av den grunn.

 

Carvalho er ledig på markedet, men Santander har også en spennende spiller i Marcano, som kan spille både venstreback og stopper. Med tanke på Valencias situasjon er vel heller ikke Albiol en umulighet. Ser gjerne at vi får inn spansk blod i sommer...

 

Kaka

Ribery/Silva

Albiol/Carvalho

Marcano

Granero

Negredo

(Alonso?)

 

vil vel egentlig være min wishlist i sommer.

 

Så kan man kvitte seg med:

Dudek

Heinze

Cannavaro

van der Vaart

Salgado

M. Diarra

Saviola

(Sneijder dersom man kjøper Alonso)

 

Dudek, Cannavaro og Salgado er jo allerede bestemt ute, og Saviola spiller vel garantert ikke neste sesong han heller. Resten er det verre med, men jeg takler ikke en sesong til med Heinze, og det er dårlig med plass til Rafa og Mahmadou på midtbanen. Jeg har sansen for Sneijder, men det spørs veldig på kjøp. Rangerer Lassana, Robben, Gago og de la Red høyere allerede så det sier seg selv at han havner et stykke bak om det kommer mer inn.

 

Usikker på Drenthe... Han har en lang vei å gå, men han blir garantert en god spiller med selvtillit. Lån?

 

Nei, det er på tide med spanjoler og cantera-spillere igjen :)

Endret av Higuain
Lenke til kommentar
Det virker som om Kaka bare er ett museskritt unna overgang nå :)

http://realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=13236

Kildene til vg.no og goal.com er Marca, så ikke ta det for god fisk :p

 

Så det, men tror alikevel at Kaka har skrevet under for Madrid innen 1 eller 2 uker.

Jeg bare nevner: Trodde ikke du i omtrent hele forrige sommer at Ronaldo ble klar for Real? Sammen med resten av verden?

Lenke til kommentar

Higuain: Formulerte meg litt dårlig, mente heller at jeg ville ha en Viera-Type enn Xabi, dvs at Lassana fortsatt er prioritert (Noe som burde være en selvfølge) :)

 

Sameboe: Marca er da ikke så dårlig kilde igrunn. Omtrent alle RM-ryktede spillere kan både bli tatt på som Fugl og Fisk, overaskelser skjer, og Marca har ofte gode begrunnelser for de ryktene de antar. Dog, C. Ronaldo-Ryktene under fjorårets Sommervindu skadet nok Marca bittelitt.

Uansett, Real Madrid er en muligens det største midtpunktet i Fotballens verden basert på Historie, er det så rart at hvermansen blir linket både hit og ditt? Er ene og alene for å få prisen på spilleren opp :)

Lenke til kommentar
Det virker som om Kaka bare er ett museskritt unna overgang nå :)

http://realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=13236

Kildene til vg.no og goal.com er Marca, så ikke ta det for god fisk :p

 

Så det, men tror alikevel at Kaka har skrevet under for Madrid innen 1 eller 2 uker.

Jeg bare nevner: Trodde ikke du i omtrent hele forrige sommer at Ronaldo ble klar for Real? Sammen med resten av verden?

eeh perez er tross alt den som hentet figo, zidane, den originale ronaldo alstå r9 og beckham...

Tar ting med en klype salt men tror nok at Kaka' blir presentert iløpet av uka..

CRonaldo sagaen fra ifjor var det jo calderon som sto bak.. han lovte spillere i hytt og pine men ingen kom... og det var vel ganske klart fra dag 1 at united ikke ville selge ronaldo uansett hva.. i motsetning til Kaka'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...