Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange begynner vel å lure litt nå om Villa kommer til Madrid, da det ikke har kommet noe sesielt nytt de siste dagene. Mange har satt ett spørsmålstegn ved Huntelarr og han har ikke imponert så altfor mange selv om han scorte 8 mål. Men kan kjøp av spillere som Kaka og Ronaldo gjøre at han har en større sjanse for å lykkes? Spillere som kan sette stor fart, skape sjanser selv og som er gode til å gi bort nesten ferdigscorede passninger.

Lenke til kommentar
Faktisk så tror jeg at laget ikke blir det.....helt. Ikke slik som det har vært i Manchester. Når man har Kaka og legender som Raul og Casillas i troppen som må nok Ronaldo finne seg i at han ikke alene er den største superstjerna på laget.

Da er jeg usikker om dere greier å utnytte Ronaldo's potensiale... Han ble ikke konge i United før Ruud dro, og laget ble bygd rundt han ;) Tror nok dette er noe Real vet, så tror nok laget bygges rundt han :)

Lenke til kommentar
Da er jeg usikker om dere greier å utnytte Ronaldo's potensiale... Han ble ikke konge i United før Ruud dro, og laget ble bygd rundt han ;) Tror nok dette er noe Real vet, så tror nok laget bygges rundt han :)

Det kan ha noe med at Ronaldo ble eldre og mer erfaren? ;)

 

Spillet blir nok neppe ene og alene bygget opp imot Ronaldo, men fordelt forhåpentligvis jevnt. Ronaldo kommer sikkert til å bli en mer klassisk ving, dvs sleike linja og drible.

Anyway, jeg er fortsatt vanvittig usikker på Kaka, han må virkelig overbevise :(

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Jeg tror neppe Ronaldo blir ren ving, men Huntelaar har egentlig alle forutsetninger for å lykkes hos dere. Jeg synes ikke det er spesielt dårlig og score 8 mål når man har 13 kamper fra start, og 7 fra benken. Han har i tillegg blitt byttet 7 ganger ut. Det her helt vanlig at en spiller bruker litt tid på å akklimatisere seg selv. Det virker uansett som om Perez bare skal ha stjerne etter stjerne selv om han etter min mening allerede sitter med en stjerne i Huntelaar.

 

Edit: og Robben forresten.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Tviler også på at man bygger laget helt rundt C. Ronaldo, i hvert fall med Kaka og evt. andre nye signeringer som måtte komme.

 

Det som var positivt under Galacticos-perioden var jo det at de store kjøpene virkelig infridde og storspilte, og at man alltid hadde et stk magiker på banen. Hadde ikke Zidane dagen sto Figo eller Ronaldo frem etc. Man var ikke like avhengige av et stort kollektiv da man hadde disse enkeltspillerne som tok ansvar og gjorde ting på egen hånd.

 

Etter Robinho forsvant forsvant mye av dette. Robben hadde sine dager, og Higuain bar laget alene i mange kamper, men med Kaka og C. Ronaldo inn vil dette bli _mye_ bedre.

Lenke til kommentar
Tviler også på at man bygger laget helt rundt C. Ronaldo, i hvert fall med Kaka og evt. andre nye signeringer som måtte komme.

 

Det som var positivt under Galacticos-perioden var jo det at de store kjøpene virkelig infridde og storspilte, og at man alltid hadde et stk magiker på banen. Hadde ikke Zidane dagen sto Figo eller Ronaldo frem etc. Man var ikke like avhengige av et stort kollektiv da man hadde disse enkeltspillerne som tok ansvar og gjorde ting på egen hånd.

 

Etter Robinho forsvant forsvant mye av dette. Robben hadde sine dager, og Higuain bar laget alene i mange kamper, men med Kaka og C. Ronaldo inn vil dette bli _mye_ bedre.

Da er det ikke noe sjakktrekk å hente inn Ronaldo, da han vil gå sur etter en stund. Just my pennies :)

Lenke til kommentar
Tviler også på at man bygger laget helt rundt C. Ronaldo, i hvert fall med Kaka og evt. andre nye signeringer som måtte komme.

 

Det som var positivt under Galacticos-perioden var jo det at de store kjøpene virkelig infridde og storspilte, og at man alltid hadde et stk magiker på banen. Hadde ikke Zidane dagen sto Figo eller Ronaldo frem etc. Man var ikke like avhengige av et stort kollektiv da man hadde disse enkeltspillerne som tok ansvar og gjorde ting på egen hånd.

 

Etter Robinho forsvant forsvant mye av dette. Robben hadde sine dager, og Higuain bar laget alene i mange kamper, men med Kaka og C. Ronaldo inn vil dette bli _mye_ bedre.

Da er det ikke noe sjakktrekk å hente inn Ronaldo, da han vil gå sur etter en stund. Just my pennies :)

 

Spesielt siden Real aldri kommer til å vinne noe som helst så lenge de har det forsvaret de har nå.. :)

Lenke til kommentar

Tja, som Wizy sier, Vi trenger en Midtstopper. Jeg ønsker Maicon, itilegg til å bli brukbart billig (...Forhåpentligvis også for Madrid), så kan vi dytte inn Ramos som midtstopper. Føler han kommer mer til sin rett der av en eller annen grunn, vi må huske på at han ikke har bra teknikk og bra fart.

Lenke til kommentar

På sitt beste så er Ramos mye bedre som høyreback enn som midtstopper. Nå har vi jo fått inn Garay også som jeg håper og tror vil gjøre det bra. Pepe er det ingen ting og si på, og Metzelder er også god, men veldig treg. Å hente inn Raul Albiol fra Valencia mens man har sjansen nå i sommer hadde vært bra.

 

Prettyboy, Marcelo er mye bedre som venstrekant enn som back, og når vi har Heinze og Torres som reserver sier det seg selv at vi må ha en ny en.

 

 

Fint å høre :)

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Nå kommer det sterke rykter inn om Raul Albiol snart skal være klar for Real Madrid, prisen sies å være rundt €15mill. Virker som det er hold i disse ryktene, siden Marca, AS og Cadena SER melder ca. det samme, med litt forskjeller i hvor langt lagene har kommet i forhandlingene.

 

Hvis dette stemmer så blir jeg utrolig glad. €15mill for Albiol er røverkjøp, det viser at vi ikke bare fokuserer på markedssterke offensive stjerner, men også balanse i laget. Kanskje mest av alt, Albiol er ung, Spansk, og en klassestopper. Nå er det også viktig å ha dybde i forsvaret, spesielt siden Pepe mister fire av de første ligakampene pga suspensjon.

 

Arbeloa er jeg også positiv til, hvis prisen er bra og Heinze kommer seg ut, noe jeg er sikker på at han gjør.

 

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/...-albiol-reports

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...