Gå til innhold

Ghost Rider 2, ekte?


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sitter og ser på en film som heter Ghost Rider 2.

De kjører fra Politiet ser det ut som i Sverige, syke hastigeter.

250-300km/t.

 

Er dette ekte? :shrug:

 

Dessuten har vel ikke egentlig politiet noe å stille opp med, når det kommer til sykler som gjør 250+ med en syk akslerasjon. :p

Endret av chills
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I statene hadde det nok ikke blitt akseptert fra politiets side.

En ting er at motorsykkelen kan kjøre i over 300Km/t men han kan ikke kjøre fra en kule, eller radiosignaler.

Er jo relativt enklelt og parkere en trailer på tvers av veien om man virkelig ville men og ta han igjen med bil er bare og glemme.

Lenke til kommentar

Det er nokk ekte ja. Det er totalt 4 filmer, den 5. er under produksjon.

Her er to bilder fra innspillingen av ghostrider 5, begge er tatt på Nürburgring i tyskland.

Det går rykter om tider under 8 min. Dette er sinnsykt fort, gleder meg til filmen kommer :D

 

 

http://img150.imageshack.us/img150/7076/photo126vl2.jpg

http://img150.imageshack.us/img150/9840/nr...06034jl6nw7.jpg

Lenke til kommentar

Ghost Rider 5 gleder jeg meg veldig til!

 

 

Han var nære på å bli tatt i en film, husker ikke hvilken. Men det er da han kjører gjennom en politikontroll eller noe sånt og en politimann hopper mot han for å prøve å rive han av sykkelen. Ganske sykt.

 

 

 

Syk mann + syk sykkel + offentlig vei = god underholdning

Lenke til kommentar
han kan ikke kjøre fra en kule, eller radiosignaler.

6752628[/snapback]

Seriøst forslag du kommer med, om å skyte ham (eventuelt ståle ham i hjel(?), sistnevte er litt vanskelig å tolke, jeg mener, hvis kommuikasjon via radio er så effektivt ville vel de ha tatt ham for lengst?)?

Er jo relativt enklelt og parkere en trailer på tvers av veien om man virkelig ville men og ta han igjen med bil er bare og glemme.

6752628[/snapback]

Er jo ikke akkurat som han annonserer hvor og når han skal kjøre så politiet kan sette opp veisperringer. Trailere er ikke akkurat mobile, og bil er utelukket så jeg skjønner overhode ikke resonementet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...