Gå til innhold

Do eller Toalett


Delvis

Anbefalte innlegg

utenfor bærum sier man ofte do skjønner du. og på bygda her jeg bor må man lære seg til dritt lukt for her gjødlses faktisk jorder med bæsj tro det eller ei. og her sier man dass også foresten.

6743635[/snapback]

 

tragikomisk hvorfor man alltid skal hakke på de med folkeskikk :p

 

Jeg bruker toalett, men de gangene jeg må bruke det så er jeg ute blandt andre mennesker, og dermed syns jeg ikke det blir helt riktig å spørre "unskyld, hvor er dassen deres"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
utenfor bærum sier man ofte do skjønner du. og på bygda her jeg bor må man lære seg til dritt lukt for her gjødlses faktisk jorder med bæsj tro det eller ei. og her sier man dass også foresten.

6743635[/snapback]

 

tragikomisk hvorfor man alltid skal hakke på de med folkeskikk :p

 

Jeg bruker toalett, men de gangene jeg må bruke det så er jeg ute blandt andre mennesker, og dermed syns jeg ikke det blir helt riktig å spørre "unskyld, hvor er dassen deres"

6745393[/snapback]

 

 

Akkurat, det er ganske nedslående hvor barnslig og lavmålsk det er om å gjøre å være... merker mye av det ute, på jobb osv også. Det er liksom mest mulig 'frekt' og 'vulgært' som er basen :hrm:

Lenke til kommentar
utenfor bærum sier man ofte do skjønner du. og på bygda her jeg bor må man lære seg til dritt lukt for her gjødlses faktisk jorder med bæsj tro det eller ei. og her sier man dass også foresten.

6743635[/snapback]

 

tragikomisk hvorfor man alltid skal hakke på de med folkeskikk :p

 

Jeg bruker toalett, men de gangene jeg må bruke det så er jeg ute blandt andre mennesker, og dermed syns jeg ikke det blir helt riktig å spørre "unskyld, hvor er dassen deres"

6745393[/snapback]

 

 

Akkurat, det er ganske nedslående hvor barnslig og lavmålsk det er om å gjøre å være... merker mye av det ute, på jobb osv også. Det er liksom mest mulig 'frekt' og 'vulgært' som er basen :hrm:

6745839[/snapback]

 

diskuterte dette med en venn, vi fant ut at å spørre "unskyld,hvor er dritern", vel det er noe av det mer idiotiske du kan si ute, det er total mangel på folkeskikk og temmelig vulgært.

 

ja, jeg er fra bærum, men jeg har folkskikk og etikette nok til IKKE å si noe slikt ute eller på besøk hos andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...