Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10-14 timer i uka = 40-56 timer i mnd. (hender det blir mer når folk er syke eller det er underbemannet.

Timelønn på (ca, er litt usikekr) 130, 150 etter 16 og 170 etter 18. Jobber stort sett 16-20.

 

150 * 56 = 8400. Så kommer noen ekstravakter og litt provisjon i blant om jeg er flink.

 

Dersom noen er ute etter sommerjobb i Østfoldområdet; NEXANS! Her tjener du brått 80-90k på én sommer.

 

Hva vil Østfoldsområdet si? Nede ved kysten, ved fylkesgrensa eller i ingenmannsland i øst? Hva går jobben ut på?

Lenke til kommentar

 

39k utbetalt da?

 

Nei, før skatt.

 

Tjener ca det samme som deg på jobben min + ~100 i året på utleie av leilighet, og jeg betaler ~32% skatt. Så du kan da ikke betale så sykt mye i skatt.

 

Betaler vel rundt 30% skatt på grunnlønnen.. men det er jo 45% skatt på alt jeg tjener over grunnlønnen.. i fjor var det 45% av 170k.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Har fått lønning for januar. Må skaffe meg nytt skattekort, men har ikke rukket det enda. Var på likningskontoret i dag tidlig, men var så mye kø så jeg rakk ikke før jobb. 3,5k dekker forsikring på bil + diverse regninger.

 

Bestill skattekort på nettet da vel? Trenger jo ikke troppe opp der med lua i hånda lenger :)

Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Lagermedarbeider med truck

 

Hvor gammel du er: 24 år

 

Hva du tjener du i timen: 207,-

Damn you !

Vi som jobber på lageret på velkjente KOMPLETT.NO tjener bare 160kr/t på nattskift (12-10) og drøye 140kr på tidligsskift uke (8-4) !

 

Hei.

 

207,4 kr per time er veldig bra for en person uten utdanning. Arbeidstid er det samme hele uka, altså natt, tidlig eller kvelds skift hver uke. Det er effektive 7,5 timers jobbing.

 

Klart med høy lønn så er det også forventet høy effektivitet av alle ansatte.

 

Dessuten, har ikke komplett "roboter" for å gjøre jobben i lageret? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...