Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Alder: 25

Yrke: Drosjeeier,selvstendig næringsdrivende

 

Årslønn/mnd lønn: overskudd på mellom 35000 og 50000kr pr. Måned i henhold til hvor mye kjører jeg selv. Års overskudd kan ligge på ca 600000kr

 

Utdanning: fagbrev dataelektroniker

 

 

Slettes ikke verst!

Ja ikke sant,kan være litt mange timer noen gang men siden du er sjefen kan du alltid ta deg en pause når det er lite å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har endel mindre enn det igjen. Er 23 og har 130 i timen, men så jobber jeg også bare deltid ved siden av studier. Fikk trucklappen først forrige uke, men, vel, jeg har jo kjørt en god stund nå.

 

Hvilken lønn du bør ha må vel helst vurderes ut fra hvilken relevant erfaring du har, hvor lenge det er siden sist du fikk lønnsforhøyelse, og eventuelt hva dine kolleger med samme erfaring som deg tjener.

Lenke til kommentar

Hvor mye bør man tjene som lagermedarbeider med truck i en liten bedrift i privat sektor?

 

Har 155,- i timelønn, bør jeg kreve mer? Bedriften holder til i bergensområdet.

 

Er 24 år, er egentlig ikke utdannet i noe som helst heller.

Du ligger vel på det som er vanlig du.

Lenke til kommentar

Alder: 21

Jobb: Arbeider på besøksgård.i hovedsak med hesteaktiviteter.

Lønn/t: 117,-

Utdanning: Vgs studiespesialiserende, holder på med bachelor i språk

 

Tjener ikke så veldig bra, men det betyr mer for meg nå at jeg har en jobb jeg trives bra med ved siden av studiene. Også er det jo kjekt med noen ekstra lapper i måneden for å spe på studielånet.

Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Ekstrahjelp på Expert 10-14 timer i uka.

 

Hvor gammel du er: 19år

 

Hva du tjener du i månedslønn: 7-10k

 

Hvor mye betaler du i skatt? 10% i fjor, har ikke ordnet med skatten i år, men regner med 30%?

 

Utdanning: Studiespesialisering + ett fag på dataingeniør før jeg droppet ut grunnet grusomt vanskelig matte :cry:

Lenke til kommentar

10-14 timer i uka = 40-56 timer i mnd. (hender det blir mer når folk er syke eller det er underbemannet.

Timelønn på (ca, er litt usikekr) 130, 150 etter 16 og 170 etter 18. Jobber stort sett 16-20.

 

150 * 56 = 8400. Så kommer noen ekstravakter og litt provisjon i blant om jeg er flink.

 

Dersom noen er ute etter sommerjobb i Østfoldområdet; NEXANS! Her tjener du brått 80-90k på én sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...