Gå til innhold

25K, hva ville du brukt dem til ?


Sephiroth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du sier du er gitarinteressert, ville jeg kjøpt en skikkelig god gitar fra bruktmarkedet. For rundt 12.000 kan du få deg en pent brukt Gibson Les Paul fra nittitallet/2000-tallet, for eksempel, og den kommer ikke til å synke stort mer i verdi så lenge du behandler den pent. Med resten av pengene ville jeg ha kjøpt meg en ordentlig god rør-forsterker etter smak.

Lenke til kommentar
Hadde i alle fall ikkje kasta vekk pengane på Cervin Vega, kjøp eit bra anlegg istedet.

6723555[/snapback]

Såå. hva er et BRA anlegg da ? hva anbefaler du til en som vi spiller HØYT med god trykk

 

CV-SEPH

6723799[/snapback]

CW :) Alle jeg snakker med anbefaler CW, alle har god erfaring med de ;)

Lenke til kommentar
Hadde i alle fall ikkje kasta vekk pengane på Cervin Vega, kjøp eit bra anlegg istedet.

6723555[/snapback]

Såå. hva er et BRA anlegg da ? hva anbefaler du til en som vi spiller HØYT med god trykk

 

CV-SEPH

6723799[/snapback]

 

Alle snakker om "BRA" anlegg, men likevel. Jeg digger cervin cls 15" fremfor anlegg som koster det tredobbelte og mer, rett og slett pga den brutale bassen :evil:

 

Anyways, Du kan også kjøpe cls 10 + 15" aktiv sub fra cerwin, det duger det og, og gir mye, mye klarere lyd.

 

Hadde jeg hatt 25K nå hadde det gått på:

-betale 10k som jeg har i gjeld

-32" LCD TV til ca. 10K

-Spart 5K til uforutsette utgifter.

Lenke til kommentar

CV (det heiter ikkje CW), duger ikkje til anna enn å spele høgt, serleg behageleg høgt spelar det heller ikkje, kassa høyres ut som om den skal briste kvart sekund, den er rett og slett ikkje stiv nok, mellomtone er fraverande og diskanten høyres rett og slett ut som ei båndsag.

Det finnes sååå mykje meir der ute enn CV, folkens! plx.

 

---------

Men om lydkvalitet bryr deg der sola aldri skinner og du kun er ute etter å lage mest mulig bråk, så gogo. :)

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Ikke kjøp anlegg. spar penger og kjøp deg en leilighet. Det er den beste investeringa du kan gjøre. jeg har på en måte ungått å kjøpe 4 sånne anlegg og har nå råd til å ta opp lån og kjøpe meg leilighet. :cool: (og nei, jeg er ikke rik, jeg har bare spart en stund)

 

Når du selger leiligheten får du antagelig enda mer penger for den og kan kjøpe deg 10 sånn anlegg.

Lenke til kommentar

Syns du bør kjøpe deg dette anlegget...Nå har jeg ikke peil på anlegg, men hvis det koster såpass mye...Så har du vel en Rimelig bra forsterker, og da kan du med årene oppgradere videre til nye og dyrer høyt, hvis interessen fortsetter?

 

 

Jeg ville ikke kjøpt en dyr flatskjerm tv, da dessa faller som fluer i kubæsj...Dårlig investering!

Lenke til kommentar

Som sagt jeg kjøpte mitt eget hus for 2 mnd sider (er 24 år forresten)

Jeg har et rom som jeg tenkte jeg skulle lage hjemmekino ut av. får høyttalere og prosjektor for den prisen.. hmmm.

CV 215 er bare Rått men dog.

Kansje jeg burde spandere en ny bil på dama, hehe hun fikk lappen i dag, da blir det nok mange "I love you" reminders tenker jeg hehehe

 

CV-SEPH

Endret av Sephiroth
Lenke til kommentar
Siden du sier du er gitarinteressert, ville jeg kjøpt en skikkelig god gitar fra bruktmarkedet. For rundt 12.000 kan du få deg en pent brukt Gibson Les Paul fra nittitallet/2000-tallet, for eksempel, og den kommer ikke til å synke stort mer i verdi så lenge du behandler den pent. Med resten av pengene ville jeg ha kjøpt meg en ordentlig god rør-forsterker etter smak.

6723737[/snapback]

Ny gitar er vel best?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du kunne jo brukt noen av pengene dine på nytt nick. (Altså smiske litt med mode'ne) :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...