Gå til innhold

25K, hva ville du brukt dem til ?


Sephiroth

Anbefalte innlegg

Siden du sier du er gitarinteressert, ville jeg kjøpt en skikkelig god gitar fra bruktmarkedet. For rundt 12.000 kan du få deg en pent brukt Gibson Les Paul fra nittitallet/2000-tallet, for eksempel, og den kommer ikke til å synke stort mer i verdi så lenge du behandler den pent. Med resten av pengene ville jeg ha kjøpt meg en ordentlig god rør-forsterker etter smak.

6723737[/snapback]

Ny gitar er vel best?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du kunne jo brukt noen av pengene dine på nytt nick. (Altså smiske litt med mode'ne) :thumbup:

6724099[/snapback]

 

Nei. En ny gitar vil fort miste alt mellom 15 og 65 prosent av igjensalgsverdien, mens en brukt gitar i god stand, som allerede har mistet mye av igjensalgsverdein, vil kunne være en tilnærmet nøytral investering (lite tap ved salg, i noen tilfeller fortjeneste).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For noen kjedelige forslag. Spare til hus? Man skal ikke spare lenge til anlegg, for deretter å bruke det på noe så kjedelig som hus. Kjøp noe skikkelig, f eks hjemmekino. Evt ta deg en extended ferie til Hawaii.

6724268[/snapback]

 

jeg ville brukt mine på en splitter ny bil....

 

kjedelig ?

 

i think not ;)

Lenke til kommentar
For noen kjedelige forslag. Spare til hus? Man skal ikke spare lenge til anlegg, for deretter å bruke det på noe så kjedelig som hus. Kjøp noe skikkelig, f eks hjemmekino. Evt ta deg en extended ferie til Hawaii.

6724268[/snapback]

 

jeg ville brukt mine på en splitter ny bil....

 

kjedelig ?

 

i think not ;)

6724358[/snapback]

 

viss bilen er en volvo så er det kjedelig,

Lenke til kommentar
kjøpt tactical gear på ebay for alle penga

6724126[/snapback]

 

Det hadde iallefall jeg brukt pengene på om jeg hadde 25k, men nå er det kanskje ikke slike ting "vanlige" folk er interessert i :p

 

Eller foressten, kjøp nightvision goggles, masse fett å bruke de på, koster deg vel rundt 10-30k avhengig av hvor bra/nytt utstyr du vil ha :yes:

6724670[/snapback]

 

har sakket men sikkert blitt en ebay'r skal ha bestillt en vest derfra nå, og når jeg får mer penger skal det blir camelbak og raid bdu

Lenke til kommentar
Hadde i alle fall ikkje kasta vekk pengane på Cervin Vega, kjøp eit bra anlegg istedet.

6723555[/snapback]

 

word :w00t::thumbup:

6725265[/snapback]

enda en CV hater ? hehe.

CLS 215 + NAD c372+ NAD c272, må jo bare sparke i fra. eller hva mener du

 

CV-SEPH

Endret av Sephiroth
Lenke til kommentar
Hadde i alle fall ikkje kasta vekk pengane på Cervin Vega, kjøp eit bra anlegg istedet.

6723555[/snapback]

 

word :w00t::thumbup:

6725265[/snapback]

enda en CV hater ? hehe.

CLS 215 + NAD c372+ NAD c272, må jo bare sparke i fra. eller hva mener du

 

CV-SEPH

6725299[/snapback]

Har en bekjent som omtaler CV som djevelens verk. Han anser det å bruke penger på CV som totalt unødvendig. De gir ikke det rette lydbildet.

 

Men what the heck. Jeg merker ikke så veldig stor forskjell. Og det kan nevnes at denne personen nekter å bruke en DVD-spiller som CD-spiller fordi den "dreper lydbildet".

 

Så personlig tror jeg nok meget gjerne jeg kunne klart meg med CV. Trøkk har de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...