Gå til innhold

Test Drive Unlimited. Inntrykk og anmeldelser


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er rart at folk blir hårsåre fordi Nettavisen velger å anmelde flerspillerdelen senere. Edge har jo gjort akkurat det samme med flere spill som har både off- og onlineelementer der onlinedelen ikke har vært mulig å få testet ordentlig før deadline, og ingen spillmedier er vel mer respektert enn Edge?

 

Virker mer som hovedproblemet er at folk som har kjøpt spillet ikke tåler at anmelderen synes spillets omfattende offlinedel er kjedelig.

Lenke til kommentar
Synes det er rart at folk blir hårsåre fordi Nettavisen velger å anmelde flerspillerdelen senere. Edge har jo gjort akkurat det samme med flere spill som har både off- og onlineelementer der onlinedelen ikke har vært mulig å få testet ordentlig før deadline, og ingen spillmedier er vel mer respektert enn Edge?

 

Virker mer som hovedproblemet er at folk som har kjøpt spillet ikke tåler at anmelderen synes spillets omfattende offlinedel er kjedelig.

6835777[/snapback]

 

For å være het ærlig så driter jeg i lang mars hva Nettavisen skriver om spillet.

Jeg har det kjempe artig både online og offline og det er det flere som har.

 

Kanskje derfor vi reagerer?

Lenke til kommentar
Synes det er rart at folk blir hårsåre fordi Nettavisen velger å anmelde flerspillerdelen senere. Edge har jo gjort akkurat det samme med flere spill som har både off- og onlineelementer der onlinedelen ikke har vært mulig å få testet ordentlig før deadline, og ingen spillmedier er vel mer respektert enn Edge?

 

Virker mer som hovedproblemet er at folk som har kjøpt spillet ikke tåler at anmelderen synes spillets omfattende offlinedel er kjedelig.

6835777[/snapback]

 

Uten å kunne uttale meg vegne av alle andre, så synes jeg det blir feil å snakke om folk som at de er hårsåre fordi de har en mening om ting og ytrer den her.

 

Dette er et diskusjonsforum, og det er rart at man blir tatt for å være hårsår når man faktisk deltar i diskusjonen. Folk må kunne få komme med sine meninger uten å få på seg diverse karakteristikker.

 

Så for meg - er ikke noe "hovedproblem" i hele tatt.

 

Og så er det jo ofte slik at man synes de anmeldelsene som støtter opp om det synet enn selv har laget seg er de som er bra. Ikke så merkelig det.

 

Jeg har ikke spilt det så veldig mye ennå til å konkludere så veldig annet enn at det er morsomt til nå. Men en del irriterende bugs og serverproblemer som jeg håper blir rettet. Serveren er nede i blant og klubbkonseptet ser ikke ut til å virke, og det er vanskelig å få sett folk som er på vennelisten når man har "aktivert" den sorteringen.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Har folk begynt å få invite til de ulike klubbene, eller er den delen "nede" fortsatt?

Mår ryddes opp og få samlet gamer.no i en klubb når det er fikset :)

Blir ei bra utfordring for den som blir president og visepresident i klubben...;)

Endret av Dec
Lenke til kommentar
En liten ting..

 

Hvis man oppgraderer bilen sin på et verksted, blir bilen bedre i samme klasse, eller rykker den opp en klasse? Noen som vet?

6836705[/snapback]

 

Blir i samme klasse.

Har oppgradert McLaren og holder på oppgradere en Ferrari Enzo nå :)

 

Edit:

Ferdig oppgradert nå

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Har folk begynt å få invite til de ulike klubbene, eller er den delen "nede" fortsatt?

Mår ryddes opp og få samlet gamer.no i en klubb når det er fikset :)

Blir ei bra utfordring for den som blir president og visepresident i klubben...;)

6837307[/snapback]

 

Foreslår at vi bruker din klubb. Når klubb funngerer igjen i spillet så kan du jo sende oss alle en invite :)

 

Laget egen tråd om TDU klubb her

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Har folk begynt å få invite til de ulike klubbene, eller er den delen "nede" fortsatt?

Mår ryddes opp og få samlet gamer.no i en klubb når det er fikset :)

Blir ei bra utfordring for den som blir president og visepresident i klubben...;)

6837307[/snapback]

 

Foreslår at vi bruker din klubb. Når klubb funngerer igjen i spillet så kan du jo sende oss alle en invite :)

 

Laget egen tråd om TDU klubb her

Link

6837510[/snapback]

 

Det er greit!

Nå er det ikke min klubb da, ble invitert selv. Så lenge man er medlem kan man invitere andre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...