Gå til innhold

Test Drive Unlimited. Inntrykk og anmeldelser


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har forsøkt å legge til medlemmer i klubben min siden igår nå, men ser ikke ut til at det går :( Får feilmelding hver gang, og når jeg har vært inne i klubben i noen minutter får jeg beskjed om at klubben er stengt og at jeg må gå ut. Regner med at de jobber med saken og at det kommer en patch snart.

6831357[/snapback]

 

Fint om vi kan ha en og samme klubb fra gamer.no :)

Legg meg til så skal jeg sjekke om jeg kan få joine

Lenke til kommentar
Har forsøkt å legge til medlemmer i klubben min siden igår nå, men ser ikke ut til at det går :( Får feilmelding hver gang, og når jeg har vært inne i klubben i noen minutter får jeg beskjed om at klubben er stengt og at jeg må gå ut. Regner med at de jobber med saken og at det kommer en patch snart.

6831357[/snapback]

 

Fint om vi kan ha en og samme klubb fra gamer.no :)

Legg meg til så skal jeg sjekke om jeg kan få joine

6832390[/snapback]

Jeg vil også være med. :D

Lenke til kommentar
Så folket flest her finner spillet artig og kult ser jeg?

 

Eneste jeg ikke helt liker er at det ikke er skademodeller, men jeg vet hvorfor det ikke er.

 

Så vet ikke helt om jeg skal kjøpe det spillet eller ikke..

6831991[/snapback]

 

Det lønner seg å kjøre skadefritt i stor grad alikevel. Jeg fikk 35.000 i bot i ettermiddag etter å ha ta av litt på motorveien.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Når man spiller TDU, kan man treffe absolutt alle som spiller på samme øyen, eller er det flere 'realms'?

6832486[/snapback]

 

Du skal i utgangspunktet se alle på kartet med ingame så ser du deg pluss 8 til.

Du kan selv sortere og velge hvem som skal synes.

 

Atari jobber med en patch for at det skal bli lettere og treffe noen fra friends listen

Lenke til kommentar
Hvordan er det med og se andre online i dette spillet..

 

er det veldig få biler på øya enda eller..skjønner det er på flere servere men hvor mange kan en være på samme server..litt synd du bare kan sjå 8 biler i gangen..

 

ein skulle vel tru att 360 klarte meir..?

6834768[/snapback]

Enig i at det er litt lite. Ihvertfall når de bilene du får inn er flere kilometer vekke.

 

Opplever også ganske ofte at det bare er to-tre i nærheten, noe som er ganske plagsomt. Får ikke mye massiv flerspiller-feeling av det. Blir kanskje bedre når flere får spillet.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med og se andre online i dette spillet..

 

er det veldig få biler på øya enda eller..skjønner det er på flere servere men hvor mange kan en være på samme server..litt synd du bare kan sjå 8 biler i gangen..

 

ein skulle vel tru att 360 klarte meir..?

6834768[/snapback]

Har vel lite med hva 360 klarer, og mer med hvor mye data om andre spillere som kan transporteres over nettverket uten at det blir lag og andre problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...