Gå til innhold

Test Drive Unlimited. Inntrykk og anmeldelser


Straffa

Anbefalte innlegg

har bare demoen selv så var jeg hos en kamerat for å spille det ferdige spillet ohhhhh så skuffet jeg ble,grafikken er ikke bedre enn demoen og ligger langt bak pgr3,må være noe av det dårligste 360 har grafikkmessig,bildene som florerte rundt før utgivelsen viste en helt annen kvalitet nei så dårlig det var for ikke og snakke om all bugs :no:

6856950[/snapback]

 

For det første:

PG3 er BANESPILL der alt lastes ned i minne og rendrer bare bitteliten bane.

TDU streames, ingen baner.

PG3 har loading, TDU streames. Null og niks loading tid. Selv når du skal ta et race

Du kan kjøre hvor du vil. Gresset svaier, trærne svaier, ledninger svaier, grafikken er herlig.

 

For det andre:

Grafikken er ikke dårligere i det heletatt. Du må kjøpe deg et par nye briller

Jeg er overasket hvor bra spillet går på X360. Det er utrolige mange detaljer som spillet har. Det er ikke bare et banebrett med x antall biler på veien.

 

For det tredje:

Til å være det første M.O.O.R spillet så klarer det seg utmerket.

 

For det fjerde:

Briller eller linser koster ikke så mye for tiden. Det finnes masse bra tilbud.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og rattet i skylinen sitter på feil side.

6856758[/snapback]

 

Heh...

Du har ikke mye peiling på bil.

Hadde jeg kjøpt en Skyline i real life, så hadde jeg ikke ventet å få rattet på venstre side. Er ikke mange utgavene av denne modellen som har den luksusen.

6858231[/snapback]

 

Hei, nå er det nok du som tar feil. Nissan Skyline har aldri blitt produsert i venstre-styrt utgave, da den kun var tiltenkt det japanske markedet. Eventuelle venstrestyrte Skyline er ombygd, uten unntak. De bruker gjerne dashboard fra Primera o.l. til å ombygge disse bilene.

 

Edit: Ser nå at du kanskje har misforstått innlegget mitt. Rattet på Skyline i spillet sitter på venstre side, ikke høyre slik som det er i virkeligheten. Altså på feil side.

 

Snakker om ratt, burde ikke rattene på Aston Martin vært på høyre side?

 

Aston Martin har "alltid" vært tiltenkt andre markeder enn bare England. Derfor er de også produsert med venstre-montert ratt.

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
Er så kjipt når slike spill blir litt "nedprioritert" til PC. Men at det i det hele tatt kommer er jo knallbra. Får håpe dem retter opp alle bugs fra X360 versjonen, så PC-versjonen blir vesentlig bedre ved release. Når det er sagt, så lurer jeg på et par små ting:

 

1. Hva slags type løp kan man kjøre?

 

2. Når man er stinn av gryn, hvor mange biler kan man ha på det meste? Er det noen grense for hvor mange hus og biler man kan ha?

 

3. Om man har valgt 8 "friends" man vil se ingame, vil man da aldri se andre spillere online, selv om dine venner er langt fra der du selv er?

 

4. Virker som folk har fått mye bra biler veldig fort. Er spillet virkelig så lett, eller har dere bare spilt altfor mye siden dere fikk spillet? :p

 

5. Hvilke spill kan fysikken sammenlignes med? Synes f.eks at NFS og Forza har vanvittig bra fysikk.

 

6. Er det noen form for slitasje e.l på biler/deler? Er det noen grunn til å kjøpe (evt ikke kjøpe) brukte biler?

 

7. Har jeg forstått det riktig dersom deler til bilene kun er slikt som blir tilbudt på de respektive bilene i virkeligheten? Tenker da bl.a i forhold til tuning som folk har nevnt tidligere her.

 

8. Dersom noen her tilfeldigvis skulle ha vært så heldig og spilt i Motorcity Online beta for noen år tilbake, hvordan vil dere sammenligne TDU med MCO?

 

Synes selv MCO var et av de beste spillene og spillkonseptene som noen gang er laget. Tenk dere gode, gamle Street Road med NFS grafikk og som et onlinespill.

6856213[/snapback]

 

Ingen som har noen svar? :hmm:

Lenke til kommentar
Er så kjipt når slike spill blir litt "nedprioritert" til PC. Men at det i det hele tatt kommer er jo knallbra. Får håpe dem retter opp alle bugs fra X360 versjonen, så PC-versjonen blir vesentlig bedre ved release. Når det er sagt, så lurer jeg på et par små ting:

 

1. Hva slags type løp kan man kjøre?

 

2. Når man er stinn av gryn, hvor mange biler kan man ha på det meste? Er det noen grense for hvor mange hus og biler man kan ha?

 

3. Om man har valgt 8 "friends" man vil se ingame, vil man da aldri se andre spillere online, selv om dine venner er langt fra der du selv er?

 

4. Virker som folk har fått mye bra biler veldig fort. Er spillet virkelig så lett, eller har dere bare spilt altfor mye siden dere fikk spillet? :p

 

5. Hvilke spill kan fysikken sammenlignes med? Synes f.eks at NFS og Forza har vanvittig bra fysikk.

 

6. Er det noen form for slitasje e.l på biler/deler? Er det noen grunn til å kjøpe (evt ikke kjøpe) brukte biler?

 

7. Har jeg forstått det riktig dersom deler til bilene kun er slikt som blir tilbudt på de respektive bilene i virkeligheten? Tenker da bl.a i forhold til tuning som folk har nevnt tidligere her.

 

8. Dersom noen her tilfeldigvis skulle ha vært så heldig og spilt i Motorcity Online beta for noen år tilbake, hvordan vil dere sammenligne TDU med MCO?

 

Synes selv MCO var et av de beste spillene og spillkonseptene som noen gang er laget. Tenk dere gode, gamle Street Road med NFS grafikk og som et onlinespill.

6856213[/snapback]

 

Ingen som har noen svar? :hmm:

6859835[/snapback]

 

1: Vanlig race mot andre spillere både online og ofline mode. Speed som går ut på å kjøre fortest gjennom x antall "laser" målere både online og offline. Tidtaking som går ut på å komme fortest fra A til B uten å krasje da får en penelties online og offline. Så har en kjøre moddeler fra A til B på kortest tid uten å krasje for og få "perfect". Kjøre model agenter fra A til B over lengre distanse en vanlige moddeler samt klare dette på tid samt uten å krasje. Kjøre pakker fra A til B før tida går ut, her har du kun 1 sjangs på og få tjene mest penger, men en kan samt krasje osv bare en kommer frem i tide. Kjøre diverse biler fra A til B her har du all verdens tid er opp til deg hvordan du vil gjøre det. Men som regel en del kilometer en må kjøre samt en må ungå og krasje for og få "perfect" her har du også kun en sjangse på og få det til.

 

2:Er vertfall en achivment å eie 15 hus. Så plass til biler er det! er plass til 4, 6, 8, 10 biler i hvert hus avhengigt av hvilke hus du kjøper. Å hvor mange hus det er aner jeg ikke men mange er det. Så kjøpe kan en, i søkk og kav.

 

3:jeg ser stadig mange nye folk over hele øya så dem ser du uansett. Men etter hva jeg forstår så er det en del problemer med serverene for tiden, ikke vett jeg hva som helt er galt. Men ting detter inn og ut.

 

4:Spillet er såpass åpent at en kan velge å starte fra F og hoppe rett til en A bil eller kose deg fra F til E til D osv. Spillet er nokk så lett men trafikken gjør enkelte ting til et frustrerende mareritt! Jeg gjorde "tabben" og gikk fra F til A og mista helt lysten i spillet. Så jeg starta på ny og har det mye kjekkere.

 

5: Spillet er Arkade så styringa er enda verre en PGR og tusen mil fra Forza. Ligner litt på de siste NFS spilla bortsett fra at her er det snakk om gode orginale biler og ikke stygge opppimpa skitbiler. Selv om spillet er ganske Amerikans patriotisk, etter min mening. Da 2 av de amerikanske bilene går "buggete" stygt for på alt. Noe som er rent teit. Den ene har jeg sett at noen har hatt over 800km/t med! noe som er helt teit for en bil i spillet til 500 000 mens bilen til 1 500 000 er midt på tre blandt det raskeste.

 

6:Spillet har ikke lisens til og skade bilene (heldigvis for en krasje MYE) så ingen skade eller slitasje. Men trafikken derimot bulker en fort opp en som du krasjer i.

 

7: Nei her er det simpelt. 3 fasers tuning og en aner ikke hva som blir gjort med bilene. Og som sagt enkelte amerikanse turbo doninger går ræva teit og buggete fort. Så jeg syns hele A klassen i spillet er rent idiotisk. Ting går så fort at det er flaksen som avgjør for det meste om en vinner i online eller ikke. Minner nesten om F-Zero spillet til GC i fart! :thumbdown:

 

8: Det kan jeg ikke svare på da jeg ikke har prøvd dette.

 

Ellers har spillet gitt meg mange timer kos og hat. Og tror det ikke er for lenge til før jeg kommer kun til og spille det til tider for gøy og kos.

Lenke til kommentar

vel hvis du ikke passer på prisen så vet du ikke om du betaler for mye eller ikke, og det er ikke like lett å holde styr på om bilen er oppgradert eller ikke. dessuten er det kanskje noen der ute som liker å kjøpe biler uten en meter på triptellern, som meg f.eks. har en fult oppgradert og custom lakkert audi rs4 og en gt-r34 som jeg ikke har kjørt en meter med.

Lenke til kommentar

Helt hekta på dette spillet! :D Men det har en utrolig irriterende bug.

Kjørte en instant race mot en zx.10 MC med min CLS 55AMG. Regner helt klart med å tape naturligvis men morro likevel.

 

Helt til jeg oppdager at han med sin 250kg sykkel kan presse meg ut av vegen, jeg har en bil på nesten to tonn. At det går ann er faktisk største innvendingen jeg har med spillet.

Lenke til kommentar

Har vel spilt dette et par timer nå. Skikkelig moro må jeg si, raste rundt med politisperringer over alt, utrolig festlig. Hadde selvfølgelig ikke sjangs på å slippe unna men men, får vel sitte et halv minutt i fengsel for all den moroa :D

 

Kjøpte meg en finfin mercedes til $90k også, litt bedre enn den første dritt-chrysleren jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...