Gå til innhold

Test Drive Unlimited. Inntrykk og anmeldelser


Straffa

Anbefalte innlegg

en ting jeg sku gjerne sett forbedra er muligheten til å flytte biler mellom garasjene. sånn som det er nå så funker det ikke så bra.

 

du kan bytte bil i mellom to garasjer, men du må ha en bil i den andre garasjen  bytte med, slik at antallet er likt hele tida. jeg vil kunne flytte en bil fra en garasje til en annen uten at det må være noe biler der fra før

 

sånn som det er n så er det bortimot umulig å samle favoritt bilene i en garasje med mindre du kjøper nok biler til å fylle opp alle garasjene :(

6877225[/snapback]

 

Helt enig! Her føler jeg alt er et stort rot! Har 38 biler og 5 sykler. Samt 5 eller 6 hus så jeg må hele tiden lete frem bilen jeg skal bruke osv. For huske hvor jeg sist parkerte bilen er håpløst. Skulle vært en egen meny hvor en kunne plassere bilene. Samt en meny hvor en kunne plukke frem den bilen en ønsket fra en liste, istede for og lete frem.

6878608[/snapback]

den lista du ønsker deg er der. trykk LB (den over venstre trigger) når du er i garasjen så kommer det opp en liste og da kan du velge derfra. og dete er jo greit nok.

 

sku bare ønske at jeg kunne flytte en bil til et hus uten å ta den med meg igjen når jeg drar derfra.

6879317[/snapback]

 

Nei ikke slik meny. For den velger jo bare for den garasjen? samt en må personligt dra til garasjen som er stress... skulle gått an fra hvor som helst. Hender f.eks at jeg skal ta en slik "pakke" race å da vil jeg av og til skifte bil, og dermed vil jeg ha en meny som jeg skifter der og da. Er sikkert ok om jeg sier skift bil så starter jeg ved det huset som bilen er ved.

6879705[/snapback]

når du trykker LB i en garasje så får du opp lista over alle bilene, og om du velger en av de da så hopper du direkte til den den bilen i den garasjen den står i. men er forsåvidt enig at det sku vært lettere å velge bil mens du er ute å kjører, og ikke bare på noen bestemte løp. du kan bytte bil om du starter et vanlig løp, men om du skal ta et levere pakke eller dame eller haiker løp så må duy velge bil først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg lurer litt på er politiet.

 

Jeg kjørte på en "4-felts vei" rett bak en politibil.

Så kommer en annen onlinespiller, kjører forbi meg og smeller til politibilen, men politiet legger seg ikke på hjul, bare fortsetter rett på.

 

Er det slik at spillere ikke ser at politiet følger etter andre? Er jo isåfall litt teit?

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer litt på er politiet.

 

Jeg kjørte på en "4-felts vei" rett bak en politibil.

Så kommer en annen onlinespiller, kjører forbi meg og smeller til politibilen, men politiet legger seg ikke på hjul, bare fortsetter rett på.

 

Er det slik at spillere ikke ser at politiet følger etter andre? Er jo isåfall litt teit?

6883396[/snapback]

 

Joda, men de kjører ikke etter om han bare har blinkende 1 stjerne

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer litt på er politiet.

 

Jeg kjørte på en "4-felts vei" rett bak en politibil.

Så kommer en annen onlinespiller, kjører forbi meg og smeller til politibilen, men politiet legger seg ikke på hjul, bare fortsetter rett på.

 

Er det slik at spillere ikke ser at politiet følger etter andre? Er jo isåfall litt teit?

6883396[/snapback]

 

Mener det at en ikke kan se dette nei. En av grunnen er nokk at det også er teit når du kjører UTEN politi i hælene og plutseligt støtter på en veisperring der du ligger i godt over 300km/t++

Lenke til kommentar

Enda en anmeldelse hvor man har gitt karakter uten å teste Live! delen.

 

http://www.ba.no/forbruker_guider/multimed...icle2289885.ece

 

"Det legges opp til en ganske ambisiøs sammenveving med Xbox Live, men den funksjonen har vi dessverre ikke hatt anledning til å teste."

 

Begriper ikke hvorfor man heller ikke venter noen dager, så man faktisk får testet ut spillet skikkelig før man i det hele tatt anmelder et spill, spesielt ettersom dette skal være et MMOR(?) spill...forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Enda en anmeldelse hvor man har gitt karakter uten å teste Live! delen.

 

http://www.ba.no/forbruker_guider/multimed...icle2289885.ece

 

"Det legges opp til en ganske ambisiøs sammenveving med Xbox Live, men den funksjonen har vi dessverre ikke hatt anledning til å teste."

 

Begriper ikke hvorfor man heller ikke venter noen dager, så man faktisk får testet ut spillet skikkelig før man i det hele tatt anmelder et spill, spesielt ettersom dette skal være et MMOR(?) spill...forstå det den som kan.

6894376[/snapback]

 

Hehe de har ikke testet live-delen nei... I tillegg så fant jeg dette fine sitatet:

 

Mangelen av kjøremusikk til spillet er også påfallende. Selv om ingen musikk er bedre enn noe billig teknomøl, virker det litt merkelig.

 

Jeg bare sier... huh? Har de ikke funnet den innebygde radioen i spillet?

Lenke til kommentar
Enda en anmeldelse hvor man har gitt karakter uten å teste Live! delen.

 

http://www.ba.no/forbruker_guider/multimed...icle2289885.ece

 

"Det legges opp til en ganske ambisiøs sammenveving med Xbox Live, men den funksjonen har vi dessverre ikke hatt anledning til å teste."

 

Begriper ikke hvorfor man heller ikke venter noen dager, så man faktisk får testet ut spillet skikkelig før man i det hele tatt anmelder et spill, spesielt ettersom dette skal være et MMOR(?) spill...forstå det den som kan.

6894376[/snapback]

 

Utrolig som dere sipper over anmeldere som spiller spillet slik det faktisk er.

 

For det første, hvis Test Drive Unlimited var et MMOR-spill, som alle maser om, så hadde det vært et KRAV at man hadde Xboxen sin koblet på Xbox Live. Det er ikke noe krav. Spillet fungerer helt fint uten Xbox Live. Ergo er man i sin fulle rett å anmelde produktets offlinedel, fordi Atari har gjort det slik at de som ikke har koblet 360-en sin på nettet faktisk skal få et fullverdig spill allikevel.

 

Man kan ikke spille World of Warcraft offline, det er et KRAV at man spiller det online. Dette kravet finnes ikke i Test Drive Unlimited. Mest sannsynlig er det fordi Atari er redd for å skremme bort de 50% av Xbox 360-eierne som ikke har maskinen sin på nettet.

 

Men da fortjener sannelig denne gruppen også anmeldelser som anmelder spillet slik de kommer til å spille det.

Lenke til kommentar
Enda en anmeldelse hvor man har gitt karakter uten å teste Live! delen.

 

http://www.ba.no/forbruker_guider/multimed...icle2289885.ece

 

"Det legges opp til en ganske ambisiøs sammenveving med Xbox Live, men den funksjonen har vi dessverre ikke hatt anledning til å teste."

 

Begriper ikke hvorfor man heller ikke venter noen dager, så man faktisk får testet ut spillet skikkelig før man i det hele tatt anmelder et spill, spesielt ettersom dette skal være et MMOR(?) spill...forstå det den som kan.

6894376[/snapback]

 

Utrolig som dere sipper over anmeldere som spiller spillet slik det faktisk er.

 

For det første, hvis Test Drive Unlimited var et MMOR-spill, som alle maser om, så hadde det vært et KRAV at man hadde Xboxen sin koblet på Xbox Live. Det er ikke noe krav. Spillet fungerer helt fint uten Xbox Live. Ergo er man i sin fulle rett å anmelde produktets offlinedel, fordi Atari har gjort det slik at de som ikke har koblet 360-en sin på nettet faktisk skal få et fullverdig spill allikevel.

 

Man kan ikke spille World of Warcraft offline, det er et KRAV at man spiller det online. Dette kravet finnes ikke i Test Drive Unlimited. Mest sannsynlig er det fordi Atari er redd for å skremme bort de 50% av Xbox 360-eierne som ikke har maskinen sin på nettet.

 

Men da fortjener sannelig denne gruppen også anmeldelser som anmelder spillet slik de kommer til å spille det.

6896031[/snapback]

 

da kan du sammenligne med battlefield 2 da.. Hva slags karakter hadde bf 2 fått hvis anmelderen bare hadde testet singelplayer?

Lenke til kommentar
da kan du sammenligne med battlefield 2 da.. Hva slags karakter hadde bf 2 fått hvis anmelderen bare hadde testet singelplayer?

6896362[/snapback]

 

Skulle gjerne sett en slakt av singleplayer-delen av BF2. Dersom Electronic Arts faktisk med overlegg har forsøkt å lure spillere til å tro at spillet er moro å spille alene, så burde noen anmeldere tatt og slaktet spillet for denne illusjonen. Om så bare for å gi EA en smekk på fingrene for å legge på en meningsløs enspillerdel for å forsøke å lure kunder som ikke har tenkt å spille online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...