Gå til innhold

Test Drive Unlimited. Inntrykk og anmeldelser


Straffa

Anbefalte innlegg

Angående politi i spillet. Når du har 1blinkende så holl deg i skinnet. Det går fort over. Har du 1 hel en så er det fordi du har krasja i en politi eller kraja i en bil og så en annen. Men den er nokk så lett og kjøre fra. bare holl deg i skinnet. Har du 2 hele så tar det lengre tid. Har du 3 så tar det ganske lang tid. Eller jeg hadde politiet etter meg med 3 stjerner under million løpet over halve løpet før dem ga seg helt. Så det er fult muligt. Men det tar bare tid. Og ikke minst har du 3 hele så er det sperringer som du må ungå i tillegg.. Noe som irriterer meg mest er når jeg har 1 hel en og så kommer en suisidal politi og krasjer i deg sån du får 1 og en halv :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke kjøpt motorsykler fordi jeg ikke finner den forbanna Lexus-sjappa. Noen som gidder å vise på et kart hvor jeg finner den? Etter hva som står på kartet som følger med skal det ligger i område D4, men klarer ikke finne den etter å ha trålet området der en god stund...

 

Hjelp mottas med stor takk!  :)

6869166[/snapback]

den lexus sjakka er rett ved siden av kawasaki sjappa helt nord (midt på nord) men jeg får ikke tilgang til den (altså det er ikke sånn blå pil på den, den bare er der som et hvilket som annet hus. kanskje noen kan bidra med en løsning på dette problemet?

Lenke til kommentar

en ting jeg sku gjerne sett forbedra er muligheten til å flytte biler mellom garasjene. sånn som det er nå så funker det ikke så bra.

 

du kan bytte bil i mellom to garasjer, men du må ha en bil i den andre garasjen bytte med, slik at antallet er likt hele tida. jeg vil kunne flytte en bil fra en garasje til en annen uten at det må være noe biler der fra før

 

sånn som det er n så er det bortimot umulig å samle favoritt bilene i en garasje med mindre du kjøper nok biler til å fylle opp alle garasjene :(

Lenke til kommentar
en ting jeg sku gjerne sett forbedra er muligheten til å flytte biler mellom garasjene. sånn som det er nå så funker det ikke så bra.

 

du kan bytte bil i mellom to garasjer, men du må ha en bil i den andre garasjen  bytte med, slik at antallet er likt hele tida. jeg vil kunne flytte en bil fra en garasje til en annen uten at det må være noe biler der fra før

 

sånn som det er n så er det bortimot umulig å samle favoritt bilene i en garasje med mindre du kjøper nok biler til å fylle opp alle garasjene :(

6877225[/snapback]

 

Helt enig! Her føler jeg alt er et stort rot! Har 38 biler og 5 sykler. Samt 5 eller 6 hus så jeg må hele tiden lete frem bilen jeg skal bruke osv. For huske hvor jeg sist parkerte bilen er håpløst. Skulle vært en egen meny hvor en kunne plassere bilene. Samt en meny hvor en kunne plukke frem den bilen en ønsket fra en liste, istede for og lete frem.

Lenke til kommentar
en ting jeg sku gjerne sett forbedra er muligheten til å flytte biler mellom garasjene. sånn som det er nå så funker det ikke så bra.

 

du kan bytte bil i mellom to garasjer, men du må ha en bil i den andre garasjen  bytte med, slik at antallet er likt hele tida. jeg vil kunne flytte en bil fra en garasje til en annen uten at det må være noe biler der fra før

 

sånn som det er n så er det bortimot umulig å samle favoritt bilene i en garasje med mindre du kjøper nok biler til å fylle opp alle garasjene :(

6877225[/snapback]

 

Helt enig! Her føler jeg alt er et stort rot! Har 38 biler og 5 sykler. Samt 5 eller 6 hus så jeg må hele tiden lete frem bilen jeg skal bruke osv. For huske hvor jeg sist parkerte bilen er håpløst. Skulle vært en egen meny hvor en kunne plassere bilene. Samt en meny hvor en kunne plukke frem den bilen en ønsket fra en liste, istede for og lete frem.

6878608[/snapback]

den lista du ønsker deg er der. trykk LB (den over venstre trigger) når du er i garasjen så kommer det opp en liste og da kan du velge derfra. og dete er jo greit nok.

 

sku bare ønske at jeg kunne flytte en bil til et hus uten å ta den med meg igjen når jeg drar derfra.

Lenke til kommentar
en ting jeg sku gjerne sett forbedra er muligheten til å flytte biler mellom garasjene. sånn som det er nå så funker det ikke så bra.

 

du kan bytte bil i mellom to garasjer, men du må ha en bil i den andre garasjen  bytte med, slik at antallet er likt hele tida. jeg vil kunne flytte en bil fra en garasje til en annen uten at det må være noe biler der fra før

 

sånn som det er n så er det bortimot umulig å samle favoritt bilene i en garasje med mindre du kjøper nok biler til å fylle opp alle garasjene :(

6877225[/snapback]

 

Helt enig! Her føler jeg alt er et stort rot! Har 38 biler og 5 sykler. Samt 5 eller 6 hus så jeg må hele tiden lete frem bilen jeg skal bruke osv. For huske hvor jeg sist parkerte bilen er håpløst. Skulle vært en egen meny hvor en kunne plassere bilene. Samt en meny hvor en kunne plukke frem den bilen en ønsket fra en liste, istede for og lete frem.

6878608[/snapback]

den lista du ønsker deg er der. trykk LB (den over venstre trigger) når du er i garasjen så kommer det opp en liste og da kan du velge derfra. og dete er jo greit nok.

 

sku bare ønske at jeg kunne flytte en bil til et hus uten å ta den med meg igjen når jeg drar derfra.

6879317[/snapback]

 

Nei ikke slik meny. For den velger jo bare for den garasjen? samt en må personligt dra til garasjen som er stress... skulle gått an fra hvor som helst. Hender f.eks at jeg skal ta en slik "pakke" race å da vil jeg av og til skifte bil, og dermed vil jeg ha en meny som jeg skifter der og da. Er sikkert ok om jeg sier skift bil så starter jeg ved det huset som bilen er ved.

 

Angående manuelt gir. Jeg bruker altid manuelt, og det er mye og hente på dette. en kan presse bilen mer på et gir samt ha en bedre flyt gjennom svingene. f.eks en ligger på nesten max turtall i 4 gir rundt en lang sving og ligger på grensa på hva som er muligt, så er en helt klar når en kommer rundt til og blekke den i 5. Mens automaten ville høyst sannsynligt ha girt til 5 gir i svingen og en taper fart, så når en kommer ut av svingen har en mindre turtall i 5 en om en gire fra 4 til 5. Litt komplisert kanskje for enkelete. Men har spilt mange bilspill, så jeg vett en tjener mye med manuelt gir. Eneste tingen jeg gjorde i dette spillet var og skifte til kontroll option 2 som lar opp giren være b og nedgiren være x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...