Gå til innhold

Test Drive Unlimited. Inntrykk og anmeldelser


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan man havne i fengsel?

:blush:

Aldri skjedd meg

6863449[/snapback]

 

Hehe det skjer hvis du ikke har penger til å betale boten... Hadde bare $15k igjen første gangen jeg ble tatt og boten ble visst mye høyere enn det :D

6863663[/snapback]

 

Samme skjedde meg hadde kun 7k igjen og fikk en bot på 90k :innocent: Så da bærer det i fengsel :whistle:

 

Hvordan ligger dere ann i spillet? Har nå begge Mclarenene både F1 og F1 GTR :cool: samt mange andre biler, hehe.

Lenke til kommentar
Er så kjipt når slike spill blir litt "nedprioritert" til PC. Men at det i det hele tatt kommer er jo knallbra. Får håpe dem retter opp alle bugs fra X360 versjonen, så PC-versjonen blir vesentlig bedre ved release. Når det er sagt, så lurer jeg på et par små ting:

 

1. Hva slags type løp kan man kjøre?

 

2. Når man er stinn av gryn, hvor mange biler kan man ha på det meste? Er det noen grense for hvor mange hus og biler man kan ha?

 

3. Om man har valgt 8 "friends" man vil se ingame, vil man da aldri se andre spillere online, selv om dine venner er langt fra der du selv er?

 

4. Virker som folk har fått mye bra biler veldig fort. Er spillet virkelig så lett, eller har dere bare spilt altfor mye siden dere fikk spillet? :p

 

5. Hvilke spill kan fysikken sammenlignes med? Synes f.eks at NFS og Forza har vanvittig bra fysikk.

 

6. Er det noen form for slitasje e.l på biler/deler? Er det noen grunn til å kjøpe (evt ikke kjøpe) brukte biler?

 

7. Har jeg forstått det riktig dersom deler til bilene kun er slikt som blir tilbudt på de respektive bilene i virkeligheten? Tenker da bl.a i forhold til tuning som folk har nevnt tidligere her.

 

8. Dersom noen her tilfeldigvis skulle ha vært så heldig og spilt i Motorcity Online beta for noen år tilbake, hvordan vil dere sammenligne TDU med MCO?

 

Synes selv MCO var et av de beste spillene og spillkonseptene som noen gang er laget. Tenk dere gode, gamle Street Road med NFS grafikk og som et onlinespill.

6856213[/snapback]

 

Ingen som har noen svar? :hmm:

6859835[/snapback]

 

MCO var så mye bedre enn TDU at det er skremmende. MCO var ett skikkelig dyptgående MMOR spill.

 

Har spilt TDU ett par dager nå og er allerede kjempelei av alt som har med det og gjøre. Var altfor enkelt og skaffe seg biler og hus og hele pakka. Når man etter de første dagene sitter med 20++ biler, alle motorsyklene og hus til 3 mill dollar da er det noe som ikke helt stemmer...

 

Nå skal jeg ikke bare være negativ for dette er ett bra spill, men det blir for simpelt/enkelt for min smak. Hadde jeg laga ett slikt spill så hadde jeg nok laga det mye mer likt Motor City Online, med orntlig tuning/tweaking og muligheten til og omtrent bygge bilene opp fra scratch, samt ett auksjons system for kjøp og salg av alt slags deler til bilene...det ville tilføyd en helt ny dimensjon til spillet og ville gitt spilleren en følelse av og ha noe unikt. Jeg blir bare trist når jeg ser 7 personer med akkurat samme bil stille på startstreken.

Huff hvor jeg savner MCO :cry:

Endret av PuppetMastern
Lenke til kommentar

For å si det sånn, du er absolutt ikke alene om å savne det. Hadde det så vanvittig gøy med MCO. Det lille ekstra med MCO var seff all mekkinga man kunne gjøre :) Men men, TDU er tydeligvis et skritt i riktig retning når det gjelder bilspill. Vil gjøre så godt jeg kan for å få testa det før jeg evt. kjøper. Er desverre såpass glad i bilspill at fristelsen kan bli for stor :ermm: Men det du sier bekrefter nok min mistanke.. spillet er tydeligvis altfor enkelt! Man har jo ingenting å se frem til egentlig når det er slik :(

 

Vi får håpe at Motorcity Online 2 kommer en gang i fremtida :love:

Lenke til kommentar

Helt enig. Har hatt spillet siden utgivelses dato og jeg sitter nå med så og si alle de dyreste bilene osv. Samt jeg sliter med å finne løp osv. For nå er det ikke flere løp og kjøre som jeg ikke har kjørt. over 90% av alle løpa i spillet klarer jeg på første forsøk. Så det er for lett etter min smak også. Håper at når jeg har klart nokk "achivments" så jeg stige fra "Expert" til "Champion" level at det kommer en hav av nye løp. Men det er ok spill mens vi venter på Forza Motorsport 2 :cool:

Lenke til kommentar

vel da tror jeg at jeg har vært innom alle locations på øya (utenom enkelthus til salgs da de ikke er markert på kartet som fulgte med)

 

en ting, den lexus sjappa langt nord på øya er ikke tilgjengelig for meg, altså jeg fant den, men det er ikke sånn blå ding ved den som gir meg mulighet til å gå inn i sjappa (trykke A utenfor)

 

er det sånn hos dere også? er det en spesiell grunn til at nettopp denne sjappa ikke lar meg komme inn?

 

ellers så vil jeg bare si at spillet er så enkelt som du gjør det til. har spillt i to dager nå og er bare på 23% i single player mode, og kun testa et par quick races online.

 

har 3 bilig hus og 8 biler, riktignok er alle lvl 3 trimma, men det er ikke dyre biler. tvr sagaris er vel den som kosta mest totalt (100.000+92.000)

 

som en sa tidligere i tråden. begynn med de dårligere bilene og jobb deg oppover, blir fort kjedelig om du har en A bil nesten fra start.

Lenke til kommentar
vel da tror jeg at jeg har vært innom alle locations på øya (utenom enkelthus til salgs da de ikke er markert på kartet som fulgte med)

 

en ting, den lexus sjappa langt nord på øya er ikke tilgjengelig for meg, altså jeg fant den, men det er ikke sånn blå ding ved den som gir meg mulighet til å gå inn i sjappa (trykke A utenfor)

 

er det sånn hos dere også? er det en spesiell grunn til at nettopp denne sjappa ikke lar meg komme inn?

 

ellers så vil jeg bare si at spillet er så enkelt som du gjør det til. har spillt i to dager nå og er bare på 23% i single player mode, og kun testa et par quick races online.

 

har 3 bilig hus og 8 biler, riktignok er alle lvl 3 trimma, men det er ikke dyre biler. tvr sagaris er vel den som kosta mest totalt (100.000+92.000)

 

som en sa tidligere i tråden. begynn med de dårligere bilene og jobb deg oppover, blir fort kjedelig om du har en A bil nesten fra start.

6866276[/snapback]

 

Vell det var jeg som sa det å starte fra starten å det har jeg gjort også.

 

Jeg er snart 50% har et 4 slots hus og 2stk 8 slots hus det på 4 og det andre på 8 er fult samt det siste er nesten fult. Men alle bilene mine er trimma til 3 stadie. Den dyreste bilene å trimme sålangt jeg husker er F1 GTR 1 500 000 + 300 000 så F1 den kom på 1 000 000 + 300 000. Samt jeg har Ferrari 575 og 430, Begge Alfaene Gt og 8C Competizion, Jaguar XJ220, Aston Martin V8 Vantage, MV Agusta F4, Ducati Monster S4R, Dodge Viper SRT 10, Pagani Zonda, Ford GT, Lotus Esprit, Chevrolet Z06, Lambo Miura, Maserati 3500 GT, Mercedes CLK DTM. Å nå har jeg 700 000 som jeg skal bruke på enda en bil. Blir vell en Maserati MC12 så en Enzo vil jeg tro. Men sliter med å finne flere løp i spillet..... Tror jeg spiller for mye :innocent:

Lenke til kommentar
Er det noen oversikt over hvilke biler som er raskest i hver klasse? (med og uten trimming)

6866944[/snapback]

 

Kjøp etter hva du liker og ikke etter hva som går fortest. Prøvekjør alle bilene i en klasse til du finner den du liker. Det er den beste metoden. Men det som går fort er ikke nødvendigvis best. Koeningsegget er f.eks ganske kjapp men helt håpløs ellers til og kjøre rundt med. Et annet eksempel var at jeg kjøpte Ferrari 575 istede for TVR Sagaris. Sagarisen er kanskje pittelitt kjappere, Men jeg liker Ferrari bedre :) å Jeg kjøpte Ferrari F430 istede for den turbo plastikk saken hva nå enn den kalles. Jeg synes den er smakløs.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke kjøpt motorsykler fordi jeg ikke finner den forbanna Lexus-sjappa. Noen som gidder å vise på et kart hvor jeg finner den? Etter hva som står på kartet som følger med skal det ligger i område D4, men klarer ikke finne den etter å ha trålet området der en god stund...

 

Hjelp mottas med stor takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...