Gå til innhold

Telefonselgere er innpå slitne!


elektroboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Hei, jeg ringer fra [insert funky name here] og lurte på om du var interessert i....

- Hare Krishna, Hare Krishna, Krishna Krishna, Hare Hare, Hare Rama, Hare Rama, Rama Rama, Hare hare.

 

 

Funker som fy! :D

Lenke til kommentar
- Hei, jeg ringer fra [insert funky name here] og lurte på om du var interessert i....

- Hare Krishna, Hare Krishna, Krishna Krishna, Hare Hare, Hare Rama, Hare Rama, Rama Rama, Hare hare.

 

 

Funker som fy! :D

6679501[/snapback]

 

Hva i... :omg:

6679512[/snapback]

hare Krishna-mantraet! :D

Lenke til kommentar

jeg elskr å dra ut tida, late som om jeg er ordentlig interessert, så rett før jeg liksom skal oppgi credit kort nr. så sier jeg, "vet du hva?, jeg dropper hele greia". da blir de dritsure. de skjønner godt at jeg har lurt dem.

 

dette er også artig med selgere på stranda i syden som skal selge deg en tur på en partybåt osv. i sommer var det en som nesten angrep meg :p . men det ble bare stygge ord istede.

Lenke til kommentar

selger: "hei jeg ringer fra [ja du veit]"

Meg: "du jeg har sex nå jeg passer ganske dårlig"

Selger: "ha en fortsatt fin da"

 

den funker hver jævla gang den

 

eller hvis jeg kjeder meg så prøver jeg og få igjang en ordentlig samtale med vedkomende åssen går det med deg? hvor mye tjener du? osv.. har snakka i over 1 time med en dude. han var ganske hyggelig i grunn..

Lenke til kommentar

Ein kamerat av meg bruka å seie "katten min er dau!" gjentatte gonger med ei svært så sorgtung stemme når telefonseljarar ringa. Det var visst mange av dei som vart rimeleg sette ut av dette... :D

 

Elles kjenner eg fleire som har brukt å be seljaren om å vente litt, for så å leggje frå seg røret og gå og lage seg middag eller liknande, slik som andre har beskrive tidlegare i tråden. :)

Lenke til kommentar

Noen ganger når jeg snakker med telefonselgere gir de bare ikke opp!

 

Meg: "Hallo?"

Selger: "Hei, mitt navn er [navn] og blablabla, Interessert?

Meg: "Nei, jeg er ikke interessert"

Selger: Men! bla bal bla..

Meg: Beklager, jeg er fortsatt ikke interessert"

Selger: "Å? bla bla bla

Meg: "nope"

Selger: "blablabla

Meg: *leggepå*

 

Maz

 

Edit: Glemte å nevne at de alltid ringer i 8-9 tia om morgenen når jeg har fri og jeg sover :hrm:

Endret av Øssa
Lenke til kommentar

hadde en artig heromdagen..

 

Var en telefonoperatør som ringte meg

 

Meg: hallo?

selger: hei, er det "navn" jeg snakker med?

meg: ja..?

Selger: jeg ringer for å høre om du kunne være interessert i å bytte mobilleverandør

meg: jaha?

selger: mm, vi bla bla bla bla bla bla.. billig..bla bla bla

meg: hmm

selger: for at vi skal kunne gi deg best mulig tilbud ønsker jeg å vite hva slags abbonemang du har nå

meg: Chess King...

selger: oh... vell da er vell dette nytteløst?

meg: jepp.

selger: vell, ha en find dag da.

meg: du og, farvell.

Lenke til kommentar

Bra det å legge fra seg røret, enda bedre hvis en klarer å få noe "telefonsvarer" som svarer ja og ha og slikt med passende mellomrom.

 

Faren min drev tror jeg å skjelte dem huden full når de ringte så det ble ikke lenge da.

 

Det verste idiotiet jeg har merket meg var noen som prøvde å ringe meg med automatisk svar maskin, den gidder jeg ikke å svare på engang. Jeg tror ikke det var noen suksess, hørte det bare en gang.

Lenke til kommentar
hadde en artig heromdagen..

 

Var en telefonoperatør som ringte meg

 

Meg: hallo?

selger: hei, er det "navn" jeg snakker med?

meg: ja..?

Selger: jeg ringer for å høre om du kunne være interessert i å bytte mobilleverandør

meg: jaha?

selger: mm, vi bla bla bla bla bla bla.. billig..bla bla bla

meg: hmm

selger: for at vi skal kunne gi deg best mulig tilbud ønsker jeg å vite hva slags abbonemang du har nå

meg: Chess King...

selger: oh... vell da er vell dette nytteløst?

meg: jepp.

selger: vell, ha en find dag da.

meg: du og, farvell.

6684466[/snapback]

 

 

Har en kammerat som drev litt telefonsalg for en stund tilbake.. han brukte den taktikken for han så ingen grunn til å plage folk til å skifte til en dyrere mobilleverandør...

 

Når han fikk Chess som svar sa han rett og slett.. "Ditt er bedre ha en fin dag".. hehe han hadde chess selv også. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...