Gå til innhold

Telefonselgere er innpå slitne!


elektroboy

Anbefalte innlegg

Hei, er bare 14 år men for skrive det,hehe! Er en del aleina hjemme åsså har det ringt en del telefonselgere. Kan være opptil 3-4 ganger om dagen! Så sier de: Hei, jeg ringer fra noe som heter bla bla lurte på om du hadde tid til å høre på? Ja, sier jeg vøttø, hun sier hvor viktig de tabbeletene er å sånn, prata sikkert i 10 min! Åsså sier hun, ja da kan vi sette opp en prøve måned da? Da får du 1 pakke med 3 i! Så sier jeg: Jeg er bare 14år så jeg trur ikke jeg kan kjøpe noe! Da hørte jeg hun ble litt sur i tonen,hehe! Neivel, ha en fortsatt fin dag!

Noen som har noen gøyale fortellinger her eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mye sånne telefoner før men får det ikke nå :) de sa f.eks "Hallo har du din mor eller far her jeg er fra [firma, latet som jeg hentet dem. saa sa jeg: kan du fortelle litt om produktet? saa lot jeg rOret ligge og de fortalte masse bull som jeg ikke hOrte pA

 

BTW: Hvordan faar jeg tilbake mine gamle taster? :S kom naer noe feil og fikk cs taster.

Endret av DNA1
Lenke til kommentar
Fikk mye sånne telefoner før men får det ikke nå :) de sa f.eks "Hallo har du din mor eller far her jeg er fra [firma, latet som jeg hentet dem. saa sa jeg: kan du fortelle litt om produktet? saa lot jeg rOret ligge og de fortalte masse bull som jeg ikke hOrte pA

 

BTW: Hvordan faar jeg tilbake mine gamle taster? :S kom naer noe feil og fikk cs taster.

6675173[/snapback]

 

CS-taster? :lol:

Lenke til kommentar
Fikk mye sånne telefoner før men får det ikke nå :) de sa f.eks "Hallo har du din mor eller far her jeg er fra [firma, latet som jeg hentet dem. saa sa jeg: kan du fortelle litt om produktet? saa lot jeg rOret ligge og de fortalte masse bull som jeg ikke hOrte pA

 

BTW: Hvordan faar jeg tilbake mine gamle taster? :S kom naer noe feil og fikk cs taster.

6675173[/snapback]

 

hehe, gjør noe av de samme noen ganger, utrolig vor utholdende de kan være. Har opplaevd telefonselgere som har snakket om et eller annet til lufta i 10 min

Lenke til kommentar

sjømannskirka ringte meg her om dagen, han sa det var veldig dumt av meg å ikke støtte dem :p synd.. aftenposten ville prakke på meg gratis avis 1 månde, jeg måtte vel takke nei 10 ganger før han tok hintet.. men når jeg sitt på jobb å ikke har så mye anna å gjøre er det da greit å ha noen å snakke med :p

Lenke til kommentar

Bruk dine rettigheter

 

S7. Du skal bli slettet fra selskapets ringelister dersom du ber om det.

 

8. Dersom du spør, skal telefonkonsulenten orientere deg om hvordan du kan reservere deg mot telefonsalg.

 

9. Du kan reservere deg i et sentralt reservasjonsregister i Brønnøysund, dersom du ikke ønsker å bli oppringt av telefonselgere. Inntil dette registeret er på plass, kan du reservere deg hos Telenor.

Lenke til kommentar
sjømannskirka ringte meg her om dagen, han sa det var veldig dumt av meg å ikke støtte dem :p synd.. aftenposten ville prakke på meg gratis avis 1 månde, jeg måtte vel takke nei 10 ganger før han tok hintet.. men når jeg sitt på jobb å ikke har så mye anna å gjøre er det da greit å ha noen å snakke med :p

6677320[/snapback]

Hvis de ikke sletter deg fra lista så kan du kalle dem nazister/jøder, og banne masse :)

Lenke til kommentar
Fikk mye sånne telefoner før men får det ikke nå :) de sa f.eks "Hallo har du din mor eller far her jeg er fra [firma, latet som jeg hentet dem. saa sa jeg: kan du fortelle litt om produktet? saa lot jeg rOret ligge og de fortalte masse bull som jeg ikke hOrte pA

 

BTW: Hvordan faar jeg tilbake mine gamle taster? :S kom naer noe feil og fikk cs taster.

6675173[/snapback]

 

Bullshit, gidd stjel Pondus-idéer.

 

EDIT:

Fin overskrift: "innpå slitne". :D

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Appropo pondus. Hvis du er på badet, og den )trådløse) telefonen ringer, og du tar den og det er en telefonselger:

 

Si "Kan du vente litt?" Finn en tom shampoo flaske og hiv den ned i dassen hardt (plask) samtidig som du sier "araargh" eller "RHAGHNAR" eller hva enn dere sier når dere trøkker. Ta opp shampoo flasken. Trekk i snoren. Usually does the trick. :) Har personlig prøvd det.

Lenke til kommentar

Var på besøk med ei veninnde i går så ringte en selger til henne og jeg fikk svare:

 

Hallo?

Hei..

Snakker jeg med [navn på venninda mi]?

Nei

Er du samboer / gift e.l. da?

Jepp jeg er samboer..

Vilket telefonabonnemang har hun?

aner ikke..

Er hun interessert i å bytte til [bla bla bla]?

Pus... vil du bytte til [bla bla bla]?

 

Så til finalen så la jeg til: Alt hun vil er at dere skal slutte å ringe når vi har sex..

Så la jeg på :D

 

Vi er ikke sammen eller noen og hun er 17 år, har ikke de som ringer info om hvor gamle folka de ringer til er? Hvem tror at ei jente på 17 år har samboer?

Jaja, telefonselgere suger, synst synd på dem egentlig tenk å ha en jobb der alle hater deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...