Gå til innhold

Nakenbilder på penest.no


Kvasinerd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig er det fjortissene slike sider er beregnet på. Det er ikke bare din mening, det er vel nesten for fakta å være.

 

Jeg må le av brukerne av slike sider. "Å se på meg jeg er så deilig", "Hei jenter, se på den deilige overkroppen min".

Haha, folk som fisker er etter komplimenter på slike sider er patetiske. Utrolig at folk ikke har selvinnsikt nok til holde seg unna slike sider.

6673131[/snapback]

 

Minner litt om Recent pic-tråden anno 2006...

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det fjortissene slike sider er beregnet på. Det er ikke bare din mening, det er vel nesten for fakta å være.

 

Jeg må le av brukerne av slike sider. "Å se på meg jeg er så deilig", "Hei jenter, se på den deilige overkroppen min".

Haha, folk som fisker er etter komplimenter på slike sider er patetiske. Utrolig at folk ikke har selvinnsikt nok til holde seg unna slike sider.

6673131[/snapback]

 

Minner litt om Recent pic-tråden anno 2006...

6674398[/snapback]

 

Hehe, jeg håpet at flere enn meg tenkte i de baner :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Kvasinerd

 

Bruker

Posts: 0

Joined: 13/08-2006

 

0 ?!

 

Topic: Det er dødsgøy å finne folk som bor rett rundt deg.

For så å se hvordan de har klart å få seg til å se deilig ut når de egentlig

ser ut som et hundehål.

Lenke til kommentar

De gjør det for å få bedre selvillit, folk skriver at de er så sexy osv, hvis noen stemmer noe mindre enn 10 på bildene så klikker de og gir 1 tilbake. Derfor, stas å gi 1 til slike bimboer som henger 24/7 der.

 

Ikkje like artig når desse bileta surrer rundt i lokalmiljøet, venner, folk som veit kven du er, arbeidskollegaer.

 

Trodde det var meningen, på ungdomsskolen fant vi hvertfall mange slutty bilder på deiligst.no av ei jente i klassen.

Lenke til kommentar

Oppmerksomhets-horer alle som en.

 

Det er så jævla latterlig. "Å ops jeg glemte vist gensern min!" "Jaja, jeg har BARE dette bildet!" "Å så hyggelig du er, her er flere bilder av meg!"

 

Jesus. Snakker om å ha lav selvtillit for og gjøre noe sånt.. Samme gjelder som noen påpekte RPP i 2006, jesus. Masse horing der og.

 

Blir så jævla kvalm av slike folk.

 

(Er såklart en god dose dobbeltmoral inne i bildet, for det gjør meg INGENTING og se på sluttye bilder av ei 18 år gammel jente, men dere skjønner)

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

Selvsagt vet de at de er deilige, de legger ut den typen bilder av seg selv. Folk med dårlig selvtillit legger gjerne ut bilder av seg selv de og, men ikke halvnakne eller nakne bilder. Og da gjerne med underteksten "jeg vt jeg r schtøgg, lizm.." også er det selvsagt to hundre kommentarer med "nei, du er ikke stygg, du er dritpen :*" osv...

Lenke til kommentar

Det blir en bedre formulering i så fall. Det må jo være noe som er forskrudd i hvert fall. En ting er å søke bekreftelse på ting du gjør fra venner og sånn, det er ting alle gjør, enten bevisst eller underbevisst, men å eksponere seg på den måten der for å få bekreftelse fra flest mulig på grunn av noe som er så uviktig som utseende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...