Gå til innhold

Nakenbilder på penest.no


Kvasinerd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faan...ikke at jeg har noe mot å se på damer:P Men noen av bildene ser rett å slett utrolig billige ut... når noen sminker seg å pynter eg skikkelig å legger seg i en deilig stilling for å få en vennine til å ta bilde av seg:P? vel, ikke spesielt kostbar dame akkurat :p

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det fjortissene slike sider er beregnet på. Det er ikke bare din mening, det er vel nesten for fakta å være.

 

Jeg må le av brukerne av slike sider. "Å se på meg jeg er så deilig", "Hei jenter, se på den deilige overkroppen min".

Haha, folk som fisker er etter komplimenter på slike sider er patetiske. Utrolig at folk ikke har selvinnsikt nok til holde seg unna slike sider.

Lenke til kommentar
Er forsåvidt uenig i "billig" stempelet. Synes folk skal få lov til å gjøre hva de vil, uten at janteloven trenger å komme opp.

6671654[/snapback]

 

Nå virker det som du jobber i den siden og lager en post på et forum for å starte blest om siden og det fungerer.. Sikkert mange som har vært innom og sjekket ut siden.

 

Men jeg synes du tar opp et viktig poeng her , nemelig janteloven. Er helt enig i at folk kan få gjøre hva dem vil uten at man skal dømme personer kun pga slike småting.

Lenke til kommentar

jeg tror nok penest har bra nok trafikk til at de trenger hjelp fra meg. Er jo som regel over 1000 stykker innom der hele tiden kan jeg se.

 

De har faktisk 18år på de kategoriene vi har snakket om her, men så er vel fjortis en state of mind kanskje.

 

Syntes forsåvidt at jantelov vs billig og dust å legge ut bilde er mer spennende.

 

Må man være fjortis i hodet for å legge ut bilder på disse sidene, eller er det også en konsekvens av janteloven? Hvorfor er det egentlig teit at noen viser seg selv på denne måten. Er det ikke like teit å klage over at folk gjør det?

 

 

..jeg er forsåvidt egentlig ikke ukritisk fan av disse sidene, selv om jeg kan bli underholdt av det til tider. Men derimot denne holdningen er jeg egentlig ganske imot.

Lenke til kommentar
Ikkje like artig når desse bileta surrer rundt i lokalmiljøet, venner, folk som veit kven du er, arbeidskollegaer.

6674186[/snapback]

Skal du være tøff nok til å legge ut bilder av deg selv på nettet så får du være tøff nok til at de rundt deg kanskje ser dem også IMHO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...