Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamespot Hands-On Retail PS3!

 

Ser ut til at PS3 pr i dag er ubrukelig til web browsing etc.

 

"General page loads can take anywhere from 10 seconds to two minutes or more, which is an eternity compared to the three or four seconds it takes for most sites to load on normal, broadband-connected desktop Web browsers. The slow load times on our PS3 Web browser made our fast Internet connection feel like a dial-up modem. The browser also hard-locked our system several times, but the danger of crashing only added excitement to the browsing experience because clicking on each link became a minigame of Russian roulette."

 

Men det som overrasket mest var jo at muligheten for å gjøre andre ting på konsollen mens man laster ned saker og ting er totalt fraverende. I og med at MS fikset dette med patch ved seinere anledning kommer vel Sony til å gjøre det samme :)

 

"We abandoned downloads fairly often because you can't do anything else on the console while waiting for a download to complete. Sadly, the system won't save your progress if you stop a download before it finishes--you'll have to restart the download from the very beginning."

Endret av Mala
Lenke til kommentar
"We abandoned downloads fairly often because you can't do anything else on the console while waiting for a download to complete. Sadly, the system won't save your progress if you stop a download before it finishes--you'll have to restart the download from the very beginning."

 

Det så jeg live hos gamespot..Altså når de surfet inne på sony sin nettside,fant et videoklipp så måtte de rett og slett sitte der og vente til videoklippet var ferdig nedlastet...LOL...gikk en liten stund så avbryt de nedlastingen....Er så latterlig...At hvis man laster ned demo or what ever så må du vente til nedlastingen er ferdig...Heldigvis så kan man surfe/gjøre andre ting hvis man laster ned demoer or what ever men nedlastingen pågår med Xbox 360..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Så strømforbruket ligger på ca 150-200 watt.

 

The electric power consumption, what topic was called the occasion where on October 30th the detailed information of PLAYSTATION 3 is released with the sight of SCE maximum 380W. This time, using the watt checker, when it measures simply, when starting approximately 150 - 170W neighborhood we are transitive, at the time of the menu operation with XMB with 160 - 170W have become.

 

Trying playing back BD video, numerical value of the watt checker does not rise unexpectedly, to 170 - 180W has been settled. Popup menu - and the like making use of interactive function almost there was no change. Because the disk which this time is prepared is MPEG-2 mainly, it tried playing back "the full metal jacket" of VC1 recording, but this excessively there was no change.

 

Oversatt fra japansk til engelsk ved babelfish

Lenke til kommentar
Nå er vel det kuttet ned til 4. Ikke sant?

7331074[/snapback]

 

Det er spekulasjoner faktisk. Spesifikasjonen har sagt 7 kontrollere siden day 1..

 

Dette er forøvrig en begrensing med Bluetooth som gjør at det ikke er fler. 8 enheter max. Den åttende er PS3'en som er master i Bluetooth nettverket..

 

Fra wiki (Bluetooth):

A Bluetooth device playing the role of the "master" can communicate with up to 7 devices playing the role of the "slave". This network of "group of up to 8 devices" (1 master + 7 slaves)

 

Det ville vært en unødvendig begrensing å ikke tillate 7 enheter.. :)

 

Men.... når man begynner å koble opp headsett, fjernkontroll, ratt og greier ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil si meg enig i det, høres "litt trangt" ut.

 

Jeg har en fetter som er i USA om dagen, eller hvertfall til jul en gang, om ikke lenger. Han kjøpte PS3 for litt siden der nede, denne var vist helt syk som han sa, men det vi lurte på, er det lov å ta med denne til norge igjen? eller må han selge den før han drar? :)

Lenke til kommentar
Jeg vil si meg enig i det, høres "litt trangt" ut. 

 

Jeg har en fetter som er i USA om dagen, eller hvertfall til jul en gang, om ikke lenger. Han kjøpte PS3 for litt siden der nede, denne var vist helt syk som han sa, men det vi lurte på, er det lov å ta med denne til norge igjen? eller må han selge den før han drar? :)

7332011[/snapback]

 

Det må han vel gjøre. Spilla er sonefrie selv om filmene har soner.. Jeg har forøvrig dratt større ting gjennom tollen uten problemer uten problemer. Dersom man blir stoppet, er det bare å spelle dum, så slipper man med å betale noen ører i toll..

 

Lucky bastard forresten :dribble:

Lenke til kommentar
fekk mail fra nordisk film i dag..

 

sony skal holde stand i bergen, trondheim, stavanger og oslo,

 

alle som har forhåndsbestilt ps3 kan komme og prøve den, spilla som blir tilgjengelige er resistance og motorstorm.

 

første standen blir i bergen den 27 november klokka 15-19.

7332142[/snapback]

 

Se post 368 i denne tråden.. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er det kun snakk om EN maskin. Det virker nemligg litt lite, for det var ville tilstander i Bergen når Microsoft kom på besøk et par måneder før 360-launchen, og de hadde 6-7 maskiner...

Lenke til kommentar
7 player split-screen? Synes det blir klaustrofobisk med 4 jeg! :ermm:

7331596[/snapback]

Det er ikkje alle spel der ein brukar split-screen. F.eks. i FIFA og andre sportsspel bruker ein normalt heile skjermen. Vil tru at det er først og fremst denne typen spel, i tillegg til "party-spel", som vil ta i bruk så mange spelarar på ein skjerm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...