Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joakim: selolje er bedre en fiskeolje, så du kan med fordel bytte ut tranen. Men jeg tror ikke det er så mye forskjell at det gjøre noe. Du får vel ingen stor merkbar effekt av å ta omega3-tilskudd, men det er bra for mange prosesser i kroppen så det er lurt å ta enten du trener eller ikke. Vi får som regel ikke nok omega3 via kostholdet.

Lenke til kommentar

Det er på tide med ny innhøsting av kosttilskudd, og jeg lurer på om jeg kanskje har tatt litt hardt i med alt jeg har lagt i handlekurven. Trenger litt hjelp til hvilke produkter jeg burde velge. Det jeg har planer om å kjøpe:

 

Plasma CLA - 360 Kapsler

Big Mass Gainer 3000g Jordbær

FOZ 2kg

 

Noen som har erfaring med noen av disse produktene? Eventuelt alternativer til CLA kapslene og/eller gaineren? De fra proteinfabrikken er vel standardprodukter og er vel kanskje greie, men er det noen her som har prøvd FOZ? De skryter i alle fall mye av produktet selv.

 

Jeg trener fast styrke 3 dager i uken, har 4 fotballtreninger, to gymtimer, og går på ski, sykler, jogger eller trener terapimaster 2-3 dager utenom. Er det "nødvendig" med alle disse produktene, eller blir det for mye?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

90+ ville jeg holdt meg unna for å være ærlig. Det har vært mye snusk med den der og juksing med etiketter osv. Labprøven viser mye mindre proteininnhold osv. Ble også avslørt noe snusk med proteinet de har brukt elns for litt siden. De hadde visst brukt erteprotein osv. Hvis du søker litt rundt, så finner du det nok. Var et innlegg på treningsforum.no bl.a.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...