Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

  • 8 år senere...
Videoannonse
Annonse

Tips til proteinbarer som er ok på smak og er passe rimelige? Gjerne tilbud som kommer og går, kjøper gjerne store kvanta neste gang det er på tilbud. Er mye på fjelltur og trenger mer proteiner, vært altfor slack på å få i meg proteiner i mange år. Lyst å se hvor bra trent jeg kan bli.

Lenke til kommentar
Falfal skrev (1 time siden):

Tips til proteinbarer som er ok på smak og er passe rimelige? Gjerne tilbud som kommer og går, kjøper gjerne store kvanta neste gang det er på tilbud. Er mye på fjelltur og trenger mer proteiner, vært altfor slack på å få i meg proteiner i mange år. Lyst å se hvor bra trent jeg kan bli.

Er godt fornøyd med big bar fra proteinfabrikken men spesiellt rimelige er de ikke, men geniale på fjelltur da de inneholder endel kilokalorier.

Lenke til kommentar

Generelt holder kommersielle proteinbarer relativt lav kvalitet. Jeg anser det vel mest som nisjeprodukter som selger fordi "alle andre kjøper dem jo". Det er mye naturlig mat som inneholder mye bra protein, og det er et mye bedre valg.

Generelt holder toppidrettutøvere seg unna slike typiske treningsfads som blir pushet av salgsinteresser, så jeg tror du også rimelig trygt kan gjøre det.

Ser heller hvordan du kan optimalisere matinntaket ditt og da spesielt hvordan du kombinerer typer karbohydrater, protein og fett.

Edit: Nå skal det sies at Proteinfabrikken er en av de bedre leverandørene som generelt holder høyere kvalitet enn mange andre, men produktene har vanligvis utgangspunkt i melk/whey.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Falfal skrev (6 timer siden):

Tips til proteinbarer som er ok på smak og er passe rimelige? Gjerne tilbud som kommer og går, kjøper gjerne store kvanta neste gang det er på tilbud. Er mye på fjelltur og trenger mer proteiner, vært altfor slack på å få i meg proteiner i mange år. Lyst å se hvor bra trent jeg kan bli.

Big 100 bar fra proteinfabrikken smaker best, ser at det er tilbud på dem til 341 for 15 stykker.

Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...