Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siggy1.no selger til lavere pris.

 

Myoprottis går litt opp og ned, noen ganger skal batchen ut og andreganger er det rabatt om du kjøper 4 stk osv.

 

Når man opparbeider seg rabatt så trekkes det automatisk fra på prisene så jeg ser en helt annen pris.

 

kr 1 049,00 Spesialpris: kr 891,65 med for eks 15%

 

 

 

 

 

Uansett så lønner det seg å kjøpe pakketilbudet, er vel gratis frakt også da.

 

 

 

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg er en relativt tynn gutt på 19, veier bare 65 kg og er 178 cm høy sånn ca.

Har trent en del i det siste og får helt ok effekt, men lurer litt på om jeg skal prøve å bruke litt proteinpulver+++

Blir fort synlig på kroppen når jeg trener siden jeg er litt tynn, men legger ikke på meg noe særlig med vekt.

Kan spise hva jeg vil og så masse jeg vil uten at det har noe som helt å si.

Noen som har noen anbefalinger til drikker som funker bra og ikke smaker så ut av ville helvete dårlig?

Vil selvfølgelig ikke legge på meg fett, men kun muskler.

Lenke til kommentar

hm, ser myrevolution har satt opp prisen på myoprotein, koster nå 1050,- for 3kg. Var innom en nettside for noen uker tilbake som solgt 3kg myoprotein for 848,-. Noen som veit hvilken butikk det var?

 

Råvareprisene hadde visst gått opp i fjor uten at de hadde satt opp prisene på produktene. Derfor har de bestemt seg for å øke prisene nå :(

 

Meg var vel som sagt Siggy1.no som du var inne på da.

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg er en relativt tynn gutt på 19, veier bare 65 kg og er 178 cm høy sånn ca.

Har trent en del i det siste og får helt ok effekt, men lurer litt på om jeg skal prøve å bruke litt proteinpulver+++

Blir fort synlig på kroppen når jeg trener siden jeg er litt tynn, men legger ikke på meg noe særlig med vekt.

Kan spise hva jeg vil og så masse jeg vil uten at det har noe som helt å si.

Noen som har noen anbefalinger til drikker som funker bra og ikke smaker så ut av ville helvete dårlig?

Vil selvfølgelig ikke legge på meg fett, men kun muskler.

 

Tror du burde se litt nærmere på det jeg uthevet, fordi det du sier/ønsker er neppe sant/mulig :)

 

Vil anbefale deg å se over kostholdet ditt, noter gjerne ned alt du spiser i løpet av noen dager og regn ut hvor mye energi du faktisk inntar. Supplere med gainere/proteinpulver kan være greit som et tilskudd for å øke vekt og muskelmasse, men du er først og fremst avhengig av et bra kosthold. For konkrete råd ift. anbefalte proteinpulver/gainere kan du jo starte med å lese et par sider bakover i tråden ;)

Lenke til kommentar

Går for tiden på Mutant Mass. Ikke noe hardere enn 2 scoops i en shake etter trening. Bør jeg ta mer? En annen ting, hva sier dere til å ta kreatin i tillegg, og eventuelt anbefalinger?

Denne drukna i chit-chat.

 

Forenkler mine spørsmål litt:

 

Er én shake, kun etter trening, for lite?

Er kreatin til å anbefale?

Tips til god kreatin?

Lenke til kommentar

Mååå opp i vekt, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe rent karbopulver likevel.

 

Trenger noe med litt smak, som en måltidserstatter.

 

Noen som har erfaringer med Mutant Mass? Smak?

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/vektking/mutant-mass-68-kg

 

Gainer Pro:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/-newsflash/gainer-pro-storkjp-12-kg

 

Evt Lean Mass Meal fra MyR kan jo også gå, men er litt skeptisk til banansmak+utgått dato.

http://myrevolution.no/nettbutikk/gainer-maltid/lean-mass-meal-4kg

 

Forslag? :)

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg er en relativt tynn gutt på 19, veier bare 65 kg og er 178 cm høy sånn ca.

Har trent en del i det siste og får helt ok effekt, men lurer litt på om jeg skal prøve å bruke litt proteinpulver+++

Blir fort synlig på kroppen når jeg trener siden jeg er litt tynn, men legger ikke på meg noe særlig med vekt.

Kan spise hva jeg vil og så masse jeg vil uten at det har noe som helt å si.

Noen som har noen anbefalinger til drikker som funker bra og ikke smaker så ut av ville helvete dårlig?

Vil selvfølgelig ikke legge på meg fett, men kun muskler.

 

Tror du burde se litt nærmere på det jeg uthevet, fordi det du sier/ønsker er neppe sant/mulig :)

 

Vil anbefale deg å se over kostholdet ditt, noter gjerne ned alt du spiser i løpet av noen dager og regn ut hvor mye energi du faktisk inntar. Supplere med gainere/proteinpulver kan være greit som et tilskudd for å øke vekt og muskelmasse, men du er først og fremst avhengig av et bra kosthold. For konkrete råd ift. anbefalte proteinpulver/gainere kan du jo starte med å lese et par sider bakover i tråden ;)

Å, herre. Alt er jo selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser da mister. Tipper jeg skal klare å legge på meg litt vist jeg lever utelukkende på rent fett, men dette er ikke særlig relevant, syns du vel?

 

Uansett; har lest litt bakover i tråden, men leser meg bare totalt blind da alle snakker varmt om alt mulig. Og gidder ikke bruke så mye tid på å lese til meg kunnskap når jeg bare kan legge ut problemet mitt her og håpe på at en har noen klare anbefalinger for meg i min situasjon.

Lenke til kommentar

@ Absolut: Har du trent lenge? For om du akkurat er begynt og er en "spjæling" så kan du fint legge på deg kun muskler de 3-4 første månedene :)

 

Kan spise hva jeg vil og så masse jeg vil uten at det har noe som helt å si.

Det som er greia da er rett å slett at du spiser for lite. Du kan kjøpe en gainer med en smak du liker og drikke 2-3 sånne shaker hver dag og vil da mest sannsynlig komme i overskudd til at du skal kunne vekse så fort som kroppen din tillater det.

 

Husk samtidig på at du bør spise så sunt som mulig.

 

"If you want your body to be like a racecar, u will have to fill it with the best fuel available" Josef Rakich

Lenke til kommentar
Å, herre. Alt er jo selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser da mister. Tipper jeg skal klare å legge på meg litt vist jeg lever utelukkende på rent fett, men dette er ikke særlig relevant, syns du vel?

 

Med mindre du lider av usedvanlig sjeldne sykdommer, så spiser du for lite. Vanskelig å forstå? Har hørt den "Kan spise hva jeg vil og så masse jeg vil uten at det har noe som helt å si. " utallige ganger, og løsningen er like enkel hver gang (har du klart å finne løsningen?)

Lenke til kommentar

@ Absolut: Har du trent lenge? For om du akkurat er begynt og er en "spjæling" så kan du fint legge på deg kun muskler de 3-4 første månedene :)

 

Kan spise hva jeg vil og så masse jeg vil uten at det har noe som helt å si.

Det som er greia da er rett å slett at du spiser for lite. Du kan kjøpe en gainer med en smak du liker og drikke 2-3 sånne shaker hver dag og vil da mest sannsynlig komme i overskudd til at du skal kunne vekse så fort som kroppen din tillater det.

 

Husk samtidig på at du bør spise så sunt som mulig.

 

"If you want your body to be like a racecar, u will have to fill it with the best fuel available" Josef Rakich

Har trent i ett års tid nå, men trener en del kondisjon.

Jeg vil helst vokse litt fortere enn jeg gjør nå. Så vist jeg tar en shaker eller to etter trening så skulle vel dette hjelpe?

Steroider er nok eneste løsningen :p

 

Å, herre. Alt er jo selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser da mister. Tipper jeg skal klare å legge på meg litt vist jeg lever utelukkende på rent fett, men dette er ikke særlig relevant, syns du vel?

 

Med mindre du lider av usedvanlig sjeldne sykdommer, så spiser du for lite. Vanskelig å forstå? Har hørt den "Kan spise hva jeg vil og så masse jeg vil uten at det har noe som helt å si. " utallige ganger, og løsningen er like enkel hver gang (har du klart å finne løsningen?)

Chill woman.

Jeg er ikke syk og spiser MYE mat. Men er ikke så jævla digg å gå rundt stappemett hele tiden. Er det så vanskelig å forstå?

Men vist dere nekter å hjelpe så får jeg vel finne ut av det selv da.

Lenke til kommentar
Kan spise hva jeg vil og så masse jeg vil uten at det har noe som helt å si.

Det er fysisk umulig og man kan ikke si det, men det kan føles sånn ja.

 

Om du ikke går opp i vekt, og ikke vil være stappmett hele tiden så er 3-4 ss olje løsningen.

En ss til hvert måltid og uten å bli mett har du ett gratis måltid i kcal ekstra pr dag.

 

All vektøkning må bestå av noe, om du ikke vokser eller trener styrke så vil det måtte bli fett og glykogen/væske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...