Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noe å si på Nanoproxil®?

 

Teksten de har skrevet ser jo veldig lovende ut, men hva sier dere?

 

Les

Stod ikke akkurat ekstremt mye fornuftig der, utenom lovligheten...

 

Var en som mente at effekten var minimal (dette var en person uten noe spesielt sammenlignings grunnlag, men fremdeles) Vil tro at dette byr på stort sett det samme som de fleste "pre-workout" tilskuddene ;)

Lenke til kommentar
Var en som mente at effekten var minimal (dette var en person uten noe spesielt sammenlignings grunnlag, men fremdeles) Vil tro at dette byr på stort sett det samme som de fleste "pre-workout" tilskuddene ;)

Ikke noe vidundermiddel med andre ord...

 

Som det meste som er lovlig i dette land (virker ikke som at det aktuelle produktet faktisk er godkjent av mattilsynet, men ingenting av innholdet var vist direkte ulovlig eller dop.. :)

Lenke til kommentar

Har du noen penger til overs som du ikke vil bruke på noe annet, så er sikkert dette en fin måte å kaste dem bort på ;) Prioriter heller protein og kreatin. Om du allerede har en type protein, så bruk heller litt av pengene du ville brukt på dette produktet til å kjøpe et bedre protein.

Lenke til kommentar

Som det meste som er lovlig i dette land (virker ikke som at det aktuelle produktet faktisk er godkjent av mattilsynet, men ingenting av innholdet var vist direkte ulovlig eller dop.. :)

At det ikke er godkjent av mattilsynet tar jeg ikke så tungt ;)

Får vel fortsette med kreatin, proteiner og ett ok kosthold da...

 

Sir-Andy: hva er det beste man kan kjøpe da?

Lenke til kommentar

Mener å huske at det er Whey, har ikke dunken her, så det er ikke sikkert...

Tror det er dette jeg har stående hjemme:

http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/Proteinfabrikken/100--Whey-Protein-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11100.aspx

 

Whey-100 går fint å drikke med vann synes jeg. Ikke direkte godt, men går fint! :) For min del er det viktig at det kan blandes i vann, det blir for dyrt å blande med melk i lengden. Det gikk over 8L melk i uken når jeg blandet med melk..

 

Prøv Whey-100 jordbær, var veldig god! :)

Lenke til kommentar

Har no (endeleg) innsett at eg får i meg for lite protein gjennom mitt dagleg kosthald, og har innsett at eg bør byrje med kosttilskot (protein). Som nybyrjar har eg lest litt rundt om kva som er best, men som fattig student må eg tenke litt økonomisk og. Er veldig fan av sjokoladesmak, og tilsvarande lite av jordbærsmak, så eg har sett meg ut Whey-100 eller Whey-80. Spørsmålet er då om det er verdt å velge Whey-100 som er omlag dobbelt så dyr som Whey-80 i dei nettbutikkane eg har sjekka, eller om Whey-80 er "godt nok".

 

Hovudfokuset vil vere å bruke proteintilskod saman med styrketrening for å auke i vekt og muskelmasse. Målet vil vere å auke 7-8 kg innan "rimleg" tid. Dersom det er andre produkt eg heller bør kjøpe må de gjerne hjelpe ein grønnskolling :blush:

 

Siste spørsmålet er kva nettbutikk ein bør handle i, har ikkje høyrd om mykje anna enn Gymgrossisten og Proteinfabrikken.

Lenke til kommentar

Har no (endeleg) innsett at eg får i meg for lite protein gjennom mitt dagleg kosthald, og har innsett at eg bør byrje med kosttilskot (protein). Som nybyrjar har eg lest litt rundt om kva som er best, men som fattig student må eg tenke litt økonomisk og. Er veldig fan av sjokoladesmak, og tilsvarande lite av jordbærsmak, så eg har sett meg ut Whey-100 eller Whey-80. Spørsmålet er då om det er verdt å velge Whey-100 som er omlag dobbelt så dyr som Whey-80 i dei nettbutikkane eg har sjekka, eller om Whey-80 er "godt nok".

 

Hovudfokuset vil vere å bruke proteintilskod saman med styrketrening for å auke i vekt og muskelmasse. Målet vil vere å auke 7-8 kg innan "rimleg" tid. Dersom det er andre produkt eg heller bør kjøpe må de gjerne hjelpe ein grønnskolling :blush:

 

Siste spørsmålet er kva nettbutikk ein bør handle i, har ikkje høyrd om mykje anna enn Gymgrossisten og Proteinfabrikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...