Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn ca. akkurat passe, justert fra dag til dag etter hva jeg spiser av proteiner ellers. Du vet, litt sånn som et kosttilskudd faktisk skal doseres.

 

Joa ser den, men har du en relativt strict kosholdsplan med relativt faste måltider pleier det som regel å være et mønster. Hva med forbruket i måneden da?

 

Intet mønster for min del. Jobber som kokk, og prøvesmaker og "kvalitetskontrollerer" mye greier i løpet av en dag.

 

Alt fra 30-120g, stort sett rundt 50g. Spiser etter IF-metoden, så innimellom tar jeg heller en shake istedenfor å spise meg totalt sprekkeferdig på siste måltid.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om smaken på M-Factor sjokolade? Kjøpte det for noen uker siden, og syns det smaker HELT forferdelig. Er vant til ProZyme (som er kjempegodt), så ble virkelig skuffet da jeg fikk M-Factor. Greit at det er erteprotein som ikke smaker godt i utgangspunktet, men smaken på dette pulveret er helt grusom. Neste gang jeg skal ha pulver får jeg vel finne noe jeg liker før jeg kjøper det.

 

Edit: skrivefeil.

Endret av LGT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

M-factor smaker ikke noe godt. Det er riktignok nesten spiselig hvis man bruker det i proteinpannekaker. Erteprotein krever en del tilvenning, for å si det mildt.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Sliter selv ganske kraftig med en 5 kgs dunk med 90+ vanilje jeg har. Ikke god i det hele tatt, også er den i overkant søt og... Smaken blir dog en del bedre blandet med melk. Det eneste jeg har å sammenligne med akkurat nå er star nutrition whey 80 sjokolade, og den er veldig god. Men det er kanskje delvis fordi den har en del lavere proteininnhold?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...