Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Djises, jeg sa det jo nettopp...

 

Vi vet ikke når den kommer, annet enn at den kommer en gang i morgen. Vi bør belage oss på at den kommer sent, da amerikanerne liker å komme med demoer rundt 16.00 og 18.00, noe som betyr at vi ikke får prøvd den før rundt midnatt til 9. August.

 

Scyllis, Dark Messiah skal visstnok bruke en oppdatert versjon av Source-motoren, så den krever sikkert litt mer enn Half-Life 2 - men sannsynligvis ikke mye. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Zealuu, det kan hende du må vente lenger. Fileplanet har ikke akkurat korte køer for de som ikke betaler hos dem. Kanskje du må vente flere timer etter den har blitt lansert (det er jo den verste tiden), eller kanskje til og med helt til de begynner å legge den ut på andre steder. ;)

 

Ja, jeg er en gledesdreper. :evil:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Zealuu, det kan hende du må vente lenger. Fileplanet har ikke akkurat korte køer for de som ikke betaler hos dem. Kanskje du må vente flere timer etter den har blitt lansert (det er jo den verste tiden), eller kanskje til og med helt til de begynner å legge den ut på andre steder. ;)

 

Ja, jeg er en gledesdreper. :evil:

6627677[/snapback]

 

Shush, woman.

Jeg har ikke i utgangspunktet noen videre tiltro til fileplanet og deres evne til å distribuere ting til massene, sånn generelt sett. Jeg er i grunn forberedt på å måtte vente til onsdag gang, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Gleder meg til i morgen :love: DM kommer fortsatt til neste mnd? Ikke utsatt eller noe?

6628630[/snapback]

 

Visst jeg ikke tar helt feil, så har spillet blitt utsatt til midten av oktober.

Dette leste jeg på gamespot, så er ikke sikker på om dette gjelder her i Europa. :hmm:

Lenke til kommentar
Gleder meg til i morgen :love: DM kommer fortsatt til neste mnd? Ikke utsatt eller noe?

6628630[/snapback]

 

Visst jeg ikke tar helt feil, så har spillet blitt utsatt til midten av oktober.

Dette leste jeg på gamespot, så er ikke sikker på om dette gjelder her i Europa. :hmm:

6628829[/snapback]

 

 

Okay, gjør ikke så veldig mye egentlig. For da får spillutviklerne bedre tid på seg til å pusse spillet:p Gleder meg mer og mer til i morgen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...