Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja... hvis et slikt tilbud er ute og går så burde man jo være kjapp.

Men bruker man giro eller liknende og ikke har nettbank så tar det jo lengre tid.

6594290[/snapback]

 

Regner med at de fleste brukerne her har nettbank. :yes:

6594298[/snapback]

Burde jo være en realitet her som de/vi stort sett er nerder. :p

 

Nettbanken overfører jo flere ganger daglig!?

Lenke til kommentar
Er vel bare for souljah å sjekke om han har fått betaling for porto.

 

 

En annen ting:

Garantien....dekker den piksel feil ?

La oss si jeg får 15 daue piksler iløpet av 1 år...kan jeg bytte skjerm da ?

6594362[/snapback]

Ehm... pikslene må være i "cluster" eller klynger vel? Ellers er det snakk om mange ja, men 15 daue høres mye ut.

Lenke til kommentar
Er vel bare for souljah å sjekke om han har fått betaling for porto.

 

 

En annen ting:

Garantien....dekker den piksel feil ?

La oss si jeg får 15 daue piksler iløpet av 1 år...kan jeg bytte skjerm da ?

6594362[/snapback]

 

Mener å huske at dell ikke har pixelfeil garanti inntil 5 døde pixler.

6594386[/snapback]

 

 

Ja, det vet jeg, men kan antall døde piksler regnes som mangler når det gjelder garanti ?

Lenke til kommentar
Vær oppmerksom på at det kan forekomme pixelfeil på LCD skjermer. Dette skjer ved at det kommer små punkter/pixlar som forblir konstant mørke eller har en lys missfarge. Dell bytter I henhold til servicenivået og i overenskommelse med industristandarder skjermer med pixelfeil. Det godtas til og med 5 defekta pixlar
Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar
14-dagers returett gjelder også for dette kjøpet? er veldig veldig plagsomt med pixelfeil. skal få betalt i løpet av dagen. Be Cool :thumbup:

6594607[/snapback]

Det var vel nevnt tidligere i tråden at eneste negative med dette kjøpet var at dere ikke fikk muligheten med returrett siden man da måtte returnere ALLE skjermene? Men kan hende jeg husker feil.

Lenke til kommentar
14-dagers returett gjelder også for dette kjøpet? er veldig veldig plagsomt med pixelfeil. skal få betalt i løpet av dagen. Be Cool :thumbup:

6594607[/snapback]

Det var vel nevnt tidligere i tråden at eneste negative med dette kjøpet var at dere ikke fikk muligheten med returrett siden man da måtte returnere ALLE skjermene? Men kan hende jeg husker feil.

6594844[/snapback]

 

Og siden rett skal være rett, så skal vel disse 22lcd-er isåfall sendes via Souljah ? :whistle:

Lenke til kommentar
14-dagers returett gjelder også for dette kjøpet? er veldig veldig plagsomt med pixelfeil. skal få betalt i løpet av dagen. Be Cool :thumbup:

6594607[/snapback]

Det var vel nevnt tidligere i tråden at eneste negative med dette kjøpet var at dere ikke fikk muligheten med returrett siden man da måtte returnere ALLE skjermene? Men kan hende jeg husker feil.

6594844[/snapback]

 

Og siden rett skal være rett, så skal vel disse 22lcd-er isåfall sendes via Souljah ? :whistle:

6594956[/snapback]

 

det ville vel ikke være for mye forlangt....? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...