Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder den store torrenten som går fra starten til og med våren 2011 så kan jeg informere om at 26.08.2007 er en kopi av 25.08.2007 som altså vil si at førstnevnte program mangler.

 

I 2009-sesongen mangler 08.01, 20.01 og 08.06. Dessuten er 04.02 kun stavmikser, men dette står i filnavnet.

Det er notert.

 

Jeg mangler følgende podkaster fra 2006:

 

30.03.2006

31.03.2006

12.05.2006 (Fil samme som 10.05.2006)

18.05.2006 (mangler avslutning)

29.06.2006 (mangler avslutning)

05.07.2006 (live fra quart-festivalen)

08.07.2006 (live fra quart-festivalen)

 

Om noen ønsker å sette sammen ny samling kan jeg bidra med 2006-2008. Har fyllt in en del hull i januar 2006 og fikset navn og slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde gjerne betalt et par hundringser for å ha alt komplett i riktig rekkefølge. Har prøvd flere ganger i nyere tid, men det er alltid noe som mangler, alltid et jævla styr å finne ut hva, nummereringen er feil, alt blir enda mer feil når du prøver å legge det inn i iTunes osv osv osv. Hadde en gang i tiden komplett til dags dato, men den PCen er skrota for lengst.

Lenke til kommentar

Herregud hører på gammel RR nå, da bassefar pleide å ta av seg på overkroppen når de fikk inn mer enn tre hundre tekstmeldinger.

 

DET hadde han ikke gjort i dag for å si det sånn.

Å? Hvorfor det? Han var da tjukkere på den tiden. Og OK, han har kanskje blitt litt høy på seg selv (vet ikke om jeg er enig nødvendigvis), men det betyr ikke at han er redd for å drite seg ut. En gang stuntreporter, alltid stuntreporter.

 

(Vet ikke om det kalles stuntreporter på radio, men han begynte som en fyr som sprang rundt og gjorde pinlige ting i offentligheten, samme som Tore gjorde. Er vel en slags ilddåp for radiofolk i NRK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...