Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle virkelig ønske de kunne normalisert volumet på disse podcastene. *blablabla vanlig snakkevolum* *BRØLENDE P13-JINGLE!!!*

Jævlig irriterende...

 

Dette har jeg bare opplevd noen få ganger, men så har jeg enda ikke hørt noe fra P13-epoken.

 

Tilbake til gamle saker. Hva synes folket om Holmlia Folkehøgskole? Jeg digger det. Elsker Sholanda og Monique.

Lenke til kommentar

 

Skulle virkelig ønske de kunne normalisert volumet på disse podcastene. *blablabla vanlig snakkevolum* *BRØLENDE P13-JINGLE!!!*

Jævlig irriterende...

 

Dette har jeg bare opplevd noen få ganger, men så har jeg enda ikke hørt noe fra P13-epoken.

 

Tilbake til gamle saker. Hva synes folket om Holmlia Folkehøgskole? Jeg digger det. Elsker Sholanda og Monique.

Hadde nesten glemt de to. Haha. Utrolig morsomme innslag. Tipper de hadde fått pepper hvis de to hadde returnert.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn, er 08-sesongen det eneste jeg ikke har hørt av RR, så det blir underholdningen for våren. Men er det noen som vet hvilket sendeskjema de hadde da? Hvilke dager, liksom.

 

Jeg blir forvirret fordi det enten er store huller i torrenten, eller at ikke podcast-appen min klarer å sortere i riktig rekkefølge. Har ikke startet å høre enda, har bare begynt på organiseringen.

 

Edit: Etter litt research i filene har jeg funnet ut at det er podcast-appen (podcast addict) som sorterer feil. Den starter fra april og går nedover til januar, og så kommer desember (i samme året) etter januar igjen.

Endret av Sanchez_
Lenke til kommentar

Et trygt sted å være, et spennende sted å lære, der alle tar ansvar og er på lag, et skapende radioprogram hver eneste mandag, tirsdag, onsdag og torsdag med some-of sendinger på lørdag.

 

Podkast-torrenten og podkaster generelt inneholder massevis av feil. Feil navn, inkonsekvent navngiving som skaper rot og feil rekkefølge, hull og feil datoer. Er ikke så mye galt med 08-sesongen men har ikke sjekket alt.

 

Jeg er på vei i å rydde opp alle navn og notere de manglende podkaster jeg har klart å legge merke til. Var mye mer av dette i 2006 og 2007. Har kommet halveis i 2008.

 

For eksempel på inkonsekvent navngiving:

 

dd.m.åååå

dd.mm.åååå

mm.dd.åååå

 

Noen ganger er det også lagt til *ukedag* i tillegg. Noen podkaster har kommentar som *uten musikk* som er helt unødvendig da dette er default.

 

Som beste mulige standard foretrekker jeg:

 

Artist: Radioresepsjonen

Tittel: ÅÅÅÅMMDD

Album: NRK P3 / NRK P13

 

Da vil det sorteres riktig i alle spillere. I tillegg til dette er det fordel å legge til parantes med tilleggsinformasjon som:

 

navn på vikar

om det er med musikk

live fra sommerfestival

reprise/best of/ sum of

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...