Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva holder de egentlig på med i brustesten?

 

De har jo et ganske rart forhold til det. En gang Steinar sa han drakk 1,5 liter brus i uka så ropte Tore "SÅ MYE?!?". Og hver gang de skal smake på en brus som smaker cola så påstår de at det smaker dr.pepper? Stusselige greier. Jeg skulle med letthet kjent igjen de vanligste merkene i blinde, som solo, fanta, sprite, coca cola og muligens de sukkerfri variantene.

 

De er en gjeng med brusamatører.

Lenke til kommentar

Tore drikker jo for eksempel lite brus.

 

Bjarte tør vel ikke drikke noe.

 

Steinar er nok den som drikker desidert mest.

 

Det som irriterer meg med brustesten er at når de drakk cola fikk de vite hvilken brus det var, og da gav alle mye høyere etter de fikk høre hvilken det var. Amatørmessig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg med brustesten er at når de drakk cola fikk de vite hvilken brus det var, og da gav alle mye høyere etter de fikk høre hvilken det var. Amatørmessig.

Det er et godt poeng! Og Bjarte roter med forslag om gjentest av cola ved et tilfeldig tidspunkt for å holde det hemmelig.

 

Det kan de bare glemme. Opplegget burde nærmest gitt til noen andre. En person utenfor kunne hver uke servert tre kopper med lokk så ingen kunne se. Navnet på brusen kunne stå på en lapp de kunne åpnet etterpå.

 

Problemet med å holde brustypen hemmelig er at hver gang vil de prøve å gjette. Da kunne de like gjerne latt den som gjetter dårligst bli skutt, for de klarer ikke å slutte å gjette.

 

-dette tror jeg er...

-det smaker søtt!

-dette hadde vært godt etter en løpetur (Bjarte, duh)

Lenke til kommentar

Beklager at av går utenfor diskusjonen, men må bare skyte inn at det er kjedelig når sendingene skal avsluttes med besøk av Christine Dancke. Det er veldig sjelden at de har gjester innom studio, det har skjedd tidligere når f.eks Vilde Batzer eller Asbjørn Slettemark går forbi og de henter de inn et par minutter for å spørre om noe. Det som er kjedelig med besøkende til Christine Dancke er at hun kommer inn på slutten av sendingene, når det ofte er høy temperatur i forbindelse med konkurransene. I det siste har de jo hatt konkurransene tidligere i sendingene, noe jeg overhodet ikke syns passer dramaturgisk, og det har de muligens endret fordi det ikke passer at Dancke kommer inn på slutten av konkurransene.

 

Ble veldig mye lengre enn planlagt, men skitt au. Jeg vil gjerne fortsette med postingen postingen postingen av fantastiske RR-øyeblikk ved å legge ut Losen featuring Radioresepsjonen og KORK med Floden:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mal til Bjarte på siste 24 timer som han bare kan printe ut og lese fra.

 

 

"Jeg har ikke så mye å melde, men...I går gikk jeg en tur på x antall kilometer (fyll inn). Etter det spiste jeg kjøttdeig / sushi med Cato. (stryk det som ikke passer). Før jeg deretter så en episode av en krimserie på TV."

 

 

DET ER DET SAMME HVER DAG.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Rikets røst spalten er nødt til å forsvinne. Det er pissdårlig. Lese noen kommentarer fra sosiale medier etc. De snakket forøvrig en dag denne uken om at de savnet tips og triks, Steinar var grunnen for at den ble lagt ned. Vil mye heller ha den tilbake. En annen ting også, Tore er enten helt vanvittig lat eller så er de ikke sikre på spalten enda. To måneder uten å ha laget en jingle nå. Jeg liker de fleste RR spaltene, selv det som er dårlig, men rikets røst takler jeg ikke. Skikkelig antiklimaks på RR uken. At denne Christine kommer inn på slutten er greit for meg, men ikke midt i en konkurranse.

Få ut denne spalten, og få tilbake tips triks.

Lenke til kommentar

Mal til Bjarte på siste 24 timer som han bare kan printe ut og lese fra.

 

 

"Jeg har ikke så mye å melde, men...I går gikk jeg en tur på x antall kilometer (fyll inn). Etter det spiste jeg kjøttdeig / sushi med Cato. (stryk det som ikke passer). Før jeg deretter så en episode av en krimserie på TV."

 

 

DET ER DET SAMME HVER DAG.

 

Nei, av og til er det Cato som har laga mat. Og han har gjerne gjort noe annet i helga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...