Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er overbevist om at det ikke er blitt en fast greie at Dancke skal komme inn på slutten. Men det er tross alt et flunka nytt program på P3, så de gjør det nok kun for å skape litt reklame. Jeg tipper det er en avgjørelse som er tatt av noen i ledelsen, og ikke resepsjonistene selv. Da hadde hun ikke "tilfeldigvis" kommet inn så sinnsykt mye som hun gjør.

 

Og så må jeg si er enig i at det er mye kluss rundt brustesten. Og at de bruker så mye tid på hvordan de skal gjøre ting og kommenterer så mye at cola må retestes, ødelegger dynamikken. Det hadde vært enklest om de bare testet brusene samtidig som de visste hvilke de drakk. viktig er det ikke.

Lenke til kommentar

Hun kommer jo ikke inn for å forbedre seg, det er nok kun for å markedsføre programmet sitt. Hun får hvertfall ikke gjort de store forbedelsene når hun snakker med dem. Jeg trodde de skulle gi seg etter et par ganger, men hun har jo kommet inn hver sending de siste to ukene. Det passer bra når Miksteip-gutta kommer innom p3 Morgen, men det er et annerledes program med gjester. Jeg liker ikke at de kødder med selve strukturen og tradisjoner i RR.

Lenke til kommentar

RR er underholdning i seg selv, Danche er bare ei kjerring som spiller musikk på radio. At hun kommer innom på slutten handler nok mest om å promotere sitt nye radioprogram. Men hun passer jo overhode ikke inn og det kan fort bli awkward situasjon når gutta er midt oppi noe. Om hun bruker situasjonen til å klargjøre studio vet vi ikke, men det er ikke så relevant. Hun slutter nok med det etterhvert.

 

Om noen i RR kommer inn i et annet radioprogram så er det jo det bare gøy, de vil bidra til å gjøre det bedre. Det gjelder ikke Danche!

 

Med så mye rr nå og opp igjennom årene så er jeg absolutt fornøyd, alle mine klager er bare mindre irritasjoner. Jeg nyter stort sett rr alltid uansett hva som skjer.

Lenke til kommentar

Det er et bedre program enn hva Popsalongen noen gang var, uten at det var spesielt vanskelig. Tviler uansett på at målgruppene/lyttergruppene til de to programmene egentlig overlapper særlig mye så jeg skjønner ikke helt vitsen med at hun skal inn. Jeg slår i alle fall av P3 så sant jeg har med meg mobil med strøm på til å kjøre musikk når RR er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...