Gå til innhold

Kjøp av xbox 360?


nilva

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte pakken og nå sitter eg å spiller på x360 min :D kan ikkje sei eg blei skuffa, ingen problemer, syns faktisk den ikkje bråket så mye eg da, er samsung dvd-rom visst noen lurte på det.

 

eneste det lukter svidd av konsollen, men regner med det er ny elektronikk svidd lukt, forsvinner vel etterhvert, håper det iallefall :)

Lenke til kommentar

Tror jeg kjenner igjen lukten. Bare jeg vil si at det luktet som popkorn! Forsvant etter rundt en måned.. Det lukter altså jomfru lang vei. Huff, den var litt ekkel. Men du har i allefall fått en helt ny og ikke brukt en. Du får se slik på det. :p

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar

jepp er en helt ny eg har fått ;) den er ikkje jomfru lenger nå da ;)

visst du klarer å vente så er sikkert det lurt så kan du teste begge konsollene når ps3 kommer og velge hvilken du vil ha, eg og skal ha ps3 men måtte ha x360 i mellomtiden, blei ikkje skuffet iallefall :) ser meget pent ut på tv'en her ;)

Lenke til kommentar
Lønner det seg for meg å kjøpe 360 nå eller senere? Jeg skal ha uansett en 360 og PS3, men lønner det seg å vente?

6536952[/snapback]

 

360 blir nok lite trolig noe billigere når PS3 kommer. Det sier i alle fall MS selv. Kan vel komme noen tilbudspakker med spill osv.. men at den blir sunket i pris noe nevneverdig er lite trolig. Hvorfor senke prisen når det alt er rundt halv pris av en PS3? Ikke noe grunn til det. Det er alt billige nok til å konkurere med PS3.

 

Om du alikevel venter til PS3 kommer ut synest jeg det er mildt sagt idiotisk. Hvorfor? Resultatet blir at man må ut med 6000 kr for PS3 og 3000 kr for 360 pluss spill. Man må altså ut med godt over 10000 kr! Ja, og da får man alt på en gang. Så mye spill som 360 alt har og kommer til å få de kommende månedene pluss PS3 sine launch spill er dette alt for mye på en gang. Da får man ikke med seg halvparten av det man burde. Ja, om man ikke har MYE penger og tid på en gang.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for 360 nå. Fått spilt unna spill som Oblivion og GRAW. Ingen grunn til å vente til alle spillene er ute da det er alt for mye på en gang for et vanlig menneske. Har du penger. Noe det jo kan virke som siden du fint kan legge ut 10000 kr for begge maskinene så gjør du lurest i å investere i 360 nå. Økonomisk er det også smartest for de fleste da det er bedre å kjøpe dyre gjenstander med jevne mellomrom enn alt på en gang. Da er det på en måte lettere å få lagt av penger. I tillegg så får du 4-5 måneder med morro med 360 før du kan kjøpe PS3. Ja, og det er mye tid til å få unnagjort en del virkelig gode spill på 360. Hvorfor i allverden skal man ha alt på en gang? Ser ikke noe poeng i det... Skal du uansett ha 360 og har pengene så se og få gjort det snarest!! Du vinner ingen ting på å vente. Annet enn at du mister MYE morro og bra spill!

Lenke til kommentar
Er så godt vi har Dr. ''Phil'' Peedee :p  :)

6535150[/snapback]

 

Håper ikke du sammenligner meg med han halvgamle lettere flinkskalla fyren med mage på TV3, eller er det en annen en? :) Hehe, halvgammal -tja, flintskalla -nei, mage - snart hvis jeg ikke kutter ned på all sommerøllen. :D

 

Men er det personlige problemer mellom deg og konsollen? - vel- jeg kan bedøve eller evt gi deg narkose. Psykoterapi ? ta'ræ en øl. :yes:

 

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Kjøpte pakken og nå sitter eg å spiller på x360 min :D kan ikkje sei eg blei skuffa, ingen problemer, syns faktisk den ikkje bråket så mye eg da, er samsung dvd-rom visst noen lurte på det.

 

eneste det lukter svidd av konsollen, men regner med det er ny elektronikk svidd lukt, forsvinner vel etterhvert, håper det iallefall :)

6536696[/snapback]

Så hva var de andre 2 spillene? Og fikk du byttet spill?

Lenke til kommentar
Kjøpte pakken og nå sitter eg å spiller på x360 min inv_biggrin.gif kan ikkje sei eg blei skuffa, ingen problemer, syns faktisk den ikkje bråket så mye eg da, er samsung dvd-rom visst noen lurte på det.

 

eneste det lukter svidd av konsollen, men regner med det er ny elektronikk svidd lukt, forsvinner vel etterhvert, håper det iallefall smile.gif

 

Kjører/bruker du 360 til HD tv??

 

Hvilket spill har du da??

Lenke til kommentar

eg kjører 360 på hdtv ja....smooth.

Spilla var ghost recon, hitman blood money, tomb raider legend og far cry, så kjøpte eg pgr 3 utenom.

 

Men det var en special deal så vet ikkje om alle får den,

 

uansett, kjøp 360 nå alle som lurer på om det er verdt det......JA!!

Lenke til kommentar
Hei

 

lurer på om det er verdt å kjøpe xbox 360 nå som ps3 snart kommer??

var og så på en xbox 360 pakke med 4 nye spill + en ekstra håndkontroll til 3800....er det en god pris?? Dette var da utgaven som har harddisk, ikkje core.

6531649[/snapback]

Synes det hørtes bra ut. Når ps3 kommer blir kansje 360 billigere.

Det har litt å si hvilke spill du ser frem til.

Lenke til kommentar
Er så godt vi har Dr. ''Phil'' Peedee :p  :)

6535150[/snapback]

 

Håper ikke du sammenligner meg med han halvgamle lettere flinkskalla fyren med mage på TV3, eller er det en annen en? :) Hehe, halvgammal -tja, flintskalla -nei, mage - snart hvis jeg ikke kutter ned på all sommerøllen. :D

 

Men er det personlige problemer mellom deg og konsollen? - vel- jeg kan bedøve eller evt gi deg narkose. Psykoterapi ? ta'ræ en øl. :yes:

 

Dr Peedee

6537488[/snapback]

 

 

Hehe, jeg var kanskje litt frekk, men fikk bare så lyst :D Var uansett positivt ment, men det skjønte du sikkert ;)

Skal ivertfall si fra om jeg får problemer med min!

 

nilva: Konge at du ble fornøyd! Må si jeg synes du gjorde en veldig god deal :yes:

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...