Gå til innhold

Kjøp av xbox 360?


nilva

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vent til PS3 kommer og kjøp X360 da. Kommer vel nesten sikkert et priskutt. Så kjøper du heller en X360 til 2k og en Wii til 1900 elns hvis du savner noe istedenfor en PS3 til 6k ;)

 

Staal: "Nesten alles maskiner har gått i stykker så langt". Du burde blitt bannet for å drive løgn. Har du en eneste kilde? "Nesten alle maskiner" må iallefall bety over 50%, jeg tviler på at du kan bevise at over 3 millioner konsoller har blitt sendt tilbake til Microsoft.

 

Forresten syntes jeg 3800kr var en god pris på den pakken der dersom det er gode spill og du vil ha en maskin nå.

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

6531660[/snapback]

 

Nesten alle?

 

Haha, faen for et idiotisk utsagn.

 

Vi snakker toppen noen få prosent.

Lenke til kommentar
Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

6531660[/snapback]

 

"nesten alles maskiner har gått i stykker"?

 

Du vet det å sniffe formfett er ikke sunt.

 

Om du har lyst på en god spill maskin med en genial online tjeneste for multiplayer, kjøp 360. Noe mange mange har gjort. Det at folk flest venter på ps3 er bs.

 

Nå begynner det å bli endel spill å få til 360 også, og kjøper du de på elkjøp, så koster de ikke så ekstremt mye som i enkelte andre butikker som spaceworld ol.

 

Og når vi får tilgang på ps3 er fortsatt noe uvist, og prisen på ps3 blir alt for høy til at noen andre enn fanboys vil kjøpe den på release.

Lenke til kommentar
Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

6531660[/snapback]

 

Nesten alle?

 

Haha, faen for et idiotisk utsagn.

 

Vi snakker toppen noen få prosent.

6531682[/snapback]

 

Det er ganske mange ihvertfall. Bare ta en titt på alle trådene bare her på lille Gamer.no miljøet. Det er rimelig grovt spør du meg.

Lenke til kommentar
Det er ganske mange ihvertfall. Bare ta en titt på alle trådene bare her på lille Gamer.no miljøet. Det er rimelig grovt spør du meg.

6531707[/snapback]

 

Sånn er det ALLTID. Uansett, har noen tall i det hele tatt på hvor mange tråder det er som har blitt opprettet i forhold til hvor mange som eier konsollen her på forumet? Eller om det tallet i det hele tatt er representativt for totalen?

Lenke til kommentar
Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

6531660[/snapback]

 

Nesten alle?

 

Haha, faen for et idiotisk utsagn.

 

Vi snakker toppen noen få prosent.

6531682[/snapback]

 

Det er ganske mange ihvertfall. Bare ta en titt på alle trådene bare her på lille Gamer.no miljøet. Det er rimelig grovt spør du meg.

6531707[/snapback]

 

Ganske mange som har en som fungerer også.

 

Og hvis du får en som ikke gjør det, så får du byttet den gratis.

 

Så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Det er ganske mange ihvertfall. Bare ta en titt på alle trådene bare her på lille Gamer.no miljøet. Det er rimelig grovt spør du meg.

6531707[/snapback]

 

Sånn er det ALLTID. Uansett, har noen tall i det hele tatt på hvor mange tråder det er som har blitt opprettet i forhold til hvor mange som eier konsollen her på forumet? Eller om det tallet i det hele tatt er representativt for totalen?

6531722[/snapback]

 

Selv IGN har hatt flere artikler om hvor mange 360`er som tar kvelden. Det virker som problemene er laaangt større enn normalt.

Endret av Staal
Lenke til kommentar
Det er ganske mange ihvertfall. Bare ta en titt på alle trådene bare her på lille Gamer.no miljøet. Det er rimelig grovt spør du meg.

6531707[/snapback]

 

Sånn er det ALLTID. Uansett, har noen tall i det hele tatt på hvor mange tråder det er som har blitt opprettet i forhold til hvor mange som eier konsollen her på forumet? Eller om det tallet i det hele tatt er representativt for totalen?

6531722[/snapback]

 

Selv IGN har hatt flere artikler om hvor mange 360`er som tar kvelden. Det virker som problemene er laaangt større enn normalt.

6531735[/snapback]

 

og du tror ps3 blir noe bedre?

 

Lest denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603275&hl=

Lenke til kommentar

nilva: Det hørtes ut som et bra tilbud! :) Men du må nesten bare tenke ut selv, hva du vil. Venter du en stund så får du en Nintendo Wii og en Xbox 360 til prisen av en PS3. PS3 vil nok også vere en veldig bra konsoll på lik linje med Xbox360. Selv ville jeg gått for det pakketilbudet, eller ventet til Wii kom og kjøpt meg 2 konsoller til prisen av 1!

Jeg vet ikke om dette stemmer, men jeg synest å ha lest at PS3 vil ha ganske dyre spill i forhold til andre konsoller! (Rett meg om dette er feil).

 

 

Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

 

Staal: Fy faen så idiot det går an å bli! Dette er omtrent det dummeste jeg noen gang har lest, haha. Hvordan kan du si at "nesten alles maskiner har gått i stykker så langt", hvordan vet du det? Det er snakk om toppen få prosenten ja, akkurat som BTK sier.

Lenke til kommentar
Det er ganske mange ihvertfall. Bare ta en titt på alle trådene bare her på lille Gamer.no miljøet. Det er rimelig grovt spør du meg.

6531707[/snapback]

 

Sånn er det ALLTID. Uansett, har noen tall i det hele tatt på hvor mange tråder det er som har blitt opprettet i forhold til hvor mange som eier konsollen her på forumet? Eller om det tallet i det hele tatt er representativt for totalen?

6531722[/snapback]

 

Selv IGN har hatt flere artikler om hvor mange 360`er som tar kvelden. Det virker som problemene er laaangt større enn normalt.

6531735[/snapback]

 

og du tror ps3 blir noe bedre?

 

Lest denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603275&hl=

6531744[/snapback]

 

Ja, jeg tror PS3 blir mye bedre. Garantert. PSP for eksempel har jo nesten ikke hatt noen problemer.

Lenke til kommentar
Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

6531660[/snapback]

 

Nesten alle?

 

Haha, faen for et idiotisk utsagn.

 

Vi snakker toppen noen få prosent.

6531682[/snapback]

 

Det er ganske mange ihvertfall. Bare ta en titt på alle trådene bare her på lille Gamer.no miljøet. Det er rimelig grovt spør du meg.

6531707[/snapback]

 

Kanskje mange tråder om Xbox 360'er som bli ødelagt men hadde alle laget en post om hvor fornøyd de var hadde det vel blitt en del det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...