Gå til innhold

Kjøp av xbox 360?


nilva

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei folkens det er nok jungeltrumpeten som er på ferde :)

 

Det negative blir snappet opp og brakt videre,og siden media/internett er meir utbreitt enn for 5 år+  så hjelper jo også det med å bringe de negative omtalene rundt.

6533416[/snapback]

 

Ganske enig der ja :)

 

Ellers kan jeg bekrefte dealen din da, for Ghost Recon er bare råtøft og Bloodmoney er også noe å skryte over ;)

Lenke til kommentar

Idiotisk med de som sier at det er usikkert når vi får se Ps3. Den kommer 17 November, og jeg har snakket med flere bedrifter som har sagt at de har fått konfirmert utgivelsesdato på konsollen, så dere xbox fanboys kan dra rett vekk herfra! Han spør om han skal kjøpe Xbox 360 og da lyser det i øynene deres hvor det dukker opp nok en mulighet til¨å angripe Avean og PS3..Get a grip!

Endret av Wangen360
Lenke til kommentar
Idiotisk med de som sier at det er usikkert når vi får se Ps3.  Den kommer 17 November, og jeg har snakket med flere bedrifter som har sagt at de har fått konfirmert utgivelsesdato på konsollen, så dere xbox fanboys kan dra rett vekk herfra! Han spør om han skal kjøpe Xbox 360 og da lyser det i øynene deres hvor det dukker opp nok en mulighet til¨å angripe Avean og PS3..Get a grip!

6533528[/snapback]

 

Hmm. Han spurte vel oss om vår mening og den gir vi. Ellers tror jeg at lanseringsdatoen til PS3 er lite kritisert her i denne tråden, her er det heller snakk om det faktum at snart alle konsoller ved lansering har noen problemer med seg.

Lenke til kommentar

2 stk. som har nevnt at det er usikkert i det hele tatt om vi ser Ps3 komme i år/til utgivelsesdatoen. Etter hva jeg har sett så er det kun 1 person som har gitt en bra "feedback" utifra hva denne personen spurte etter. Og som du kan se så er det allerede på førstesiden startet en krangel om Ps3 vs Xbox 360 som igjen er startet med idiotiske utsagn.....

Lenke til kommentar
2 stk. som har nevnt at det er usikkert i det hele tatt om vi ser Ps3 komme i år/til utgivelsesdatoen. Etter hva jeg har sett så er det kun 1 person som har gitt en bra "feedback" utifra hva denne personen spurte etter. Og som du kan se så er det allerede på førstesiden startet en krangel om Ps3 vs Xbox 360 som igjen er startet med idiotiske utsagn.....

6533602[/snapback]

 

hva mener du da?? kjøpe?? vente?

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hvilke type spill du liker og hva du ikke liker. Du må tenke på det at konsollen skal vare et par år og da er det viktig at du vet hvilke spill som kommer til hvilken konsoll!

 

Jeg kjøpte meg en Xbox 360 i midten av Januarkun for å teste next-gen og ha noe nytt å spille til Ps3 kommer. De fleste spillene jeg har kjøpt til 360 har ikke gitt meg en "wow" opplevelse, bortsett fra Fight night R 3 og Tom Clancy's GRAW. Xbox'en min har stått urørt siden midten av April og tror den forblir sånn til Splinter Cell: Double Agent kommer.

 

Som sagt så går alt dette på hva du selv liker og hvilke spill du ser frem til. Prøv å se for deg 1-2 år med spillutviklig og hvike spill du tror kommer/vet kommer så du har et grunnlag å forholde deg til.

Lenke til kommentar

nei eg liker bilspill veldig godt, men også fps spill, men har aldri prøvd fps på konsoll, bare på pc

 

en av grunnene til at eg har lyst på x360 er fordi det er ganske mye kraft i den som ikkje blir brukt, og high end pc nå koster ganske mye, pluss du må oppgradere hele tiden, med en x360 vet du at du har nok kraft langt frem i tid,

skal ha ps3 uansett før eller seinere, sikkert seinere når prisene har gått ned derfor tenkte eg x360, det er kanskje tingen;)

Lenke til kommentar

FPS på konsoll er både tatt imot positivt og negativt, så tipper det er en tilvenningssak. Hvis liker bilspill så ser jo også motorsport på PS3'en ganske så interessant ut :) Men jeg vil fortsatt anbefale deg å vente til prisene har gått ned. X360 og Wii vil holde deg underholdt til prisene har falt litt ;)

Lenke til kommentar
ja vente på at prisen til ps3 går ned eller x360??

6533847[/snapback]

 

Vente til PS3 har falt litt i pris, selvfølgelig kan du håpe på at X360 detter noe i pris ved PS3 lanseringen, men dette er jo ingen som kan bekrefte. Dealen som du har blitt tilbudt hørtes bra ut, spesielt hvis du også får med Burnout 3, Fight Night R 3 og/eller PGR 3

Lenke til kommentar

jepp, egentlig så trur eg ikkje x360 prisen faller så mye siden den ligger godt under prisen til ps3, men ja eg skal snakke med dei i butikken i mårå, dersom dei 2 spela eg ikkje husker, ikkje er noe eg vil ha, satser eg på å få bytte dei med pgr 3 og fight night :) , eventuelt burnout 3 eller motogp 06, gjett om helga blir bra da :)

Endret av nilva
Lenke til kommentar
Hemmeligheten bak å velge riktig konsoll ligge her i spoiler tekst. Åpn kun dersom du er klar for å få vite hemmeligheten..

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Lyst på PS3 eksklusive spill? Så kjøper du PS3!

Lyst på X360 eksklusive spill? Så kjøper du X360!

Lyst på Wii eksklusive spill? Så kjøper du Wii!

Lyst på eksklusive mobilspill? Så kjøper du den mobilen som kan takle spillet du har lyst på!

 

Vil du spille neste generasjon NÅ, så kjøp deg en X360!

 

Det er ikke så vanskelig å svare på spørsmålene over, og neste gang så tenk på de istede for å spørre på et forum der halvparten er X360-fanboys og den andre er PS3-fanboys (sikkert noen som er Wii-fanboys og noen som ikke bryr seg katta om konsoller her, men gjør det enkelt her). Derfor er det klart at du ikke får klare svar, da den ene halvparten hyller sitt produkt samtidig som de snakker dritt om det andre, og den andre halvparten gjør det samme, bare omvendt.

 

Jeg skal ha meg en PS3 pga spillene jeg vil ha kommer til den konsollen, ikke pga jeg spurte i et forum og valgte det produktet som fikk flest "stemmer".

 

Så neste gang, tenk heller hvilke spill kommer til hvilken konsoll og velg ut i fra det.

 

 

Er du lei av fanboys?

 

6531957[/snapback]

 

Strife, jeg elsker deg på ALLE mulige måter. Har hatt lyst til å si akkurat det samme så utrolig lenge (noe jeg vel forsåvidt har gjort) :p Er fryktelig lei XBOX360-fanboys som klager over at de som vil ha PS3 er fanboys, når det er helt klart at de velger den fordi den får (etter min mening) bedre titler :p Megaparadoksalt. Dog også drittlei folk som maser om at XBOX suger: XBOX er kjempegøy!

 

MEN, for å komme med en tilsynelatende litt 'biased' uttalelse: XBOX360-spillene har tendensert vist seg å være spill hvor utviklerne trenger penger FORT, og dermed velger XBOX, mens ultrafranchisene som veit de selger (fordi de er gode spill) havner på PS3. Bare min observasjon utifra min spillsmak. Få spill hittill på XBOX har vært skikkelig NextGen, for ikke å snakke om skikkelig forseggjorte, men vi får se hvordan det utvikler seg. Venter på PS3 inntill videre. Prisene synker nok heftig etter julestria/januar/februar/deromkring.

Endret av norman
Lenke til kommentar
Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

6531660[/snapback]

Hvor mange Xbox 360 er det solgt totalt verden over? Noen millioner nå eller? Og nesten alle er gått i stykker? Det låter ganske spesielt, unikt vil jeg si. Det er en rekord uten sidestykke. Venter spent på å se deg bakke opp utsagnet.

 

Har det slått deg at det KUN er de med defekte maskiner som (dog med rette) lager høye lyder og bråk rundt det. Mens den store store majoriteten spiller og er fornøyd - (evt misfornøyd av andre årsaker).

 

Hvis du du skal råde noen til å kjøpe en annen tvspill maskin enn Xbox 360, som f.eks PS 3 -så bruk energien din på bedre argumenter som f.eks. Sony's sterke andel i markedet, antall spilltitler osv... Men å si at nesten alles maskiner er gått i stykker er direkte feilinformasjon og vås.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Hei

 

lurer på om det er verdt å kjøpe xbox 360 nå som ps3 snart kommer??

var og så på en xbox 360 pakke med 4 nye spill + en ekstra håndkontroll til 3800....er det en god pris?? Dette var da utgaven som har harddisk, ikkje core.

6531649[/snapback]

 

Hvis du ikke føler veldig for å kjøpe spillmaskin akkurat nå, så ville jeg faktisk ventet til PS3. Da kunne du fått prøvd begge litt f.eks i butikk eller hos kompiser og sett hvem du likte best.

 

Hvis du derimot hår "låst" deg til Xbox360, så tror jeg ikke den faller så veldig i pris framover - tross ps3 lansering. Men det blir mest gjetting. Uansett - hvis man skal vente til prisen skal slutte å falle, så blir du ventende til neste generasjon konsoll. Slik er det med alle tekniske dimpedutter, alt fra PC, mobiler til konsoller. En eller annen gang må man bare trå til hvis man har lyst på.

 

Når det gjelder prisen på 3800 m/fire spill- spørs vel om det er fire titler du virkelig har lyst på da. Er det det så virker det rimelig greit. Ingen stor overpris i hvert fall da spillene nye koster ca 500 kroner opp.

 

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...