Gå til innhold

Kjøp av xbox 360?


nilva

Anbefalte innlegg

Kjøpte selv en XBox, men etter to maskiner orket jeg ikke mer rot. Maskinene frøs i dashboard, når jeg rippet CD'er osv..ingen røde lamper, rare lukter eller snåle lyder. Men grafikkmessig var den bra..men hva hjelper det når den er ustabil som rakker'n? Microsoft kommer heldigvis med en utgave med 65nm CPU, og en annen oppdatert utgave, så vi får satse på at mange av feilene forsvinner da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

360 er absolutt et godt kjøp! Og dersom du kjøper den pakken der, blir det et enda bedre kjøp :)

 

Den har heftig grafikk, bra online, god kontroll, allerede et bra spillutvalg, spillutvalget for fremtiden lover godt, bra design osv... Kanskje litt mye reklamering for 360 her nå, men du vil nok ikke angre i alle fall.

 

Og hvis den tar kvelden, er det som sagt bare til å sende den inn gratis for å få den erstattet. Null problem.

Lenke til kommentar

Hemmeligheten bak å velge riktig konsoll ligge her i spoiler tekst. Åpn kun dersom du er klar for å få vite hemmeligheten..

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Lyst på PS3 eksklusive spill? Så kjøper du PS3!

Lyst på X360 eksklusive spill? Så kjøper du X360!

Lyst på Wii eksklusive spill? Så kjøper du Wii!

Lyst på eksklusive mobilspill? Så kjøper du den mobilen som kan takle spillet du har lyst på!

 

Vil du spille neste generasjon NÅ, så kjøp deg en X360!

 

Det er ikke så vanskelig å svare på spørsmålene over, og neste gang så tenk på de istede for å spørre på et forum der halvparten er X360-fanboys og den andre er PS3-fanboys (sikkert noen som er Wii-fanboys og noen som ikke bryr seg katta om konsoller her, men gjør det enkelt her). Derfor er det klart at du ikke får klare svar, da den ene halvparten hyller sitt produkt samtidig som de snakker dritt om det andre, og den andre halvparten gjør det samme, bare omvendt.

 

Jeg skal ha meg en PS3 pga spillene jeg vil ha kommer til den konsollen, ikke pga jeg spurte i et forum og valgte det produktet som fikk flest "stemmer".

 

Så neste gang, tenk heller hvilke spill kommer til hvilken konsoll og velg ut i fra det.

 

 

Er du lei av fanboys?

 

Endret av Strife_Cloud
Lenke til kommentar
Hemmeligheten bak å velge riktig konsoll ligge her i spoiler tekst. Åpn kun dersom du er klar for å få vite hemmeligheten..

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Lyst på PS3 eksklusive spill? Så kjøper du PS3!

Lyst på X360 eksklusive spill? Så kjøper du X360!

Lyst på Wii eksklusive spill? Så kjøper du Wii!

Lyst på eksklusive mobilspill? Så kjøper du den mobilen som kan takle spillet du har lyst på!

 

Vil du spille neste generasjon NÅ, så kjøp deg en X360!

 

Det er ikke så vanskelig å svare på spørsmålene over, og neste gang så tenk på de istede for å spørre på et forum der halvparten er X360-fanboys og den andre er PS3-fanboys (sikkert noen som er Wii-fanboys og noen som ikke bryr seg katta om konsoller her, men gjør det enkelt her). Derfor er det klart at du ikke får klare svar, da den ene halvparten hyller sitt produkt samtidig som de snakker dritt om det andre, og den andre halvparten gjør det samme, bare omvendt.

 

Jeg skal ha meg en PS3 pga spillene jeg vil ha kommer til den konsollen, ikke pga jeg spurte i et forum og valgte det produktet som fikk flest "stemmer".

 

Så neste gang, tenk heller hvilke spill kommer til hvilken konsoll og velg ut i fra det.

6531957[/snapback]

Støtter den :)

Lenke til kommentar
Meiner no å ha lest uttalig artikler om PSP sine oixel feil etc? PSP er LITT mindre komplex enn det xbox 360/PS3 er,det må vel du også skjønne.

6531778[/snapback]

 

Noen døde pixler her og der er jo heller ingen feil. Det er bortimot uungåelig med LCD teknologi det. Kan ikke sammenignes med maskiner som tar kvelden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

6531660[/snapback]

 

Er alle 360 gått i stykker? Jobber du for ps eller? :tease:

Lenke til kommentar
Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

6531660[/snapback]

 

Er alle 360 gått i stykker? Jobber du for ps eller? :tease:

6532267[/snapback]

 

Jeg tror ikke det er mange igjen her på forumet f.eks som fortsatt har en prikkfri 360 som de kjøpte på lanseringsdagen for å si det slik.

Lenke til kommentar

Jeg og! Jeg og! Min har tilogmed blitt veltet av søskenbarna mine to ganger og SE; den lever enda ;)

 

OT:

 

Er en stolt eier av en X-Box og en X360, og føler du vil få mer ut av en X360 og en Wii når den kommer enn PS3. Jeg har egentlig en hyggelig løsning, en kompis skal ABSOLUTT ha seg en PS3, så jeg får vel egentlig i pose og sekk. ;)

 

X360 har et ganske bredt utvalg av spill og har pga tidligere utgivelse enn PS3 et lite forsprang der.

 

Personlig TROR jeg at det blir som PS2 og X-box, at grafikken ikke blir så veldig stort forandret mellom x360 og PS3.

 

Ellers: Pakken du nevnte syns jeg hørtes ut som en god deal, hvis du hadde sagt hvilke spill som det er snakk om hadde jeg kunne virkelig bekreftet dealen :thumbup:

Lenke til kommentar
Meiner no å ha lest uttalig artikler om PSP sine oixel feil etc? PSP er LITT mindre komplex enn det xbox 360/PS3 er,det må vel du også skjønne.

6531778[/snapback]

 

Noen døde pixler her og der er jo heller ingen feil. Det er bortimot uungåelig med LCD teknologi det. Kan ikke sammenignes med maskiner som tar kvelden.

6532132[/snapback]

 

Nettopp!

 

Man kan ikkje unngå maskine som tar kvelden ved ny-lansering heller. Dette har gjeldt siden PS kom på markedet, av nye generasjonskonsoller ihvetfall. Har garantert Skjedd konsollene før også.

 

Og når konsollene begynne å bli så komplexe som 360/PS3 så er det heller ikkje til å unngå. Eg blir overasket om PS3 lanseringen går som smurt for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Jeg og! Jeg og! Min har tilogmed blitt veltet av søskenbarna mine to ganger og SE; den lever enda ;)

 

OT:

 

Er en stolt eier av en X-Box og en X360, og føler du vil få mer ut av en X360 og en Wii når den kommer enn PS3. Jeg har egentlig en hyggelig løsning, en kompis skal ABSOLUTT ha seg en PS3, så jeg får vel egentlig i pose og sekk. ;)

 

X360 har et ganske bredt utvalg av spill og har pga tidligere utgivelse enn PS3 et lite forsprang der.

 

Personlig TROR jeg at det blir som PS2 og X-box, at grafikken ikke blir så veldig stort forandret mellom x360 og PS3.

 

Ellers: Pakken du nevnte syns jeg hørtes ut som en god deal, hvis du hadde sagt hvilke spill som det er snakk om hadde jeg kunne virkelig bekreftet dealen  :thumbup:

6532532[/snapback]

 

to av spilla er iallefall det nye ghost recon og hitman blood money

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

6531660[/snapback]

 

Er alle 360 gått i stykker? Jobber du for ps eller? :tease:

6532267[/snapback]

 

Jeg tror ikke det er mange igjen her på forumet f.eks som fortsatt har en prikkfri 360 som de kjøpte på lanseringsdagen for å si det slik.

6532299[/snapback]

 

 

Jeg eier selv en 360, og jeg har litt problemer med den, men det betyr ikke at den er gått i stykker. Jeg er enig i at det ikke er mange som er prikkfri. Problemet er at den bråker veldig mye..

Lenke til kommentar
Nei synes ikke det. Vent på PS3. Det er også utrolig mye problemer med 360, nesten alles maskiner har gått i stykker så langt. Gjør som folk flest og vent til PS3 sier nå jeg. Ikke så lenge igjen heller nå.

6531660[/snapback]

 

Er alle 360 gått i stykker? Jobber du for ps eller? :tease:

6532267[/snapback]

 

Jeg tror ikke det er mange igjen her på forumet f.eks som fortsatt har en prikkfri 360 som de kjøpte på lanseringsdagen for å si det slik.

6532299[/snapback]

 

 

Jeg eier selv en 360, og jeg har litt problemer med den, men det betyr ikke at den er gått i stykker. Jeg er enig i at det ikke er mange som er prikkfri. Problemet er at den bråker veldig mye..

6533302[/snapback]

 

Jeg kan på rappen nevne 4-5 stykker som kjøpte ved release eller 2. release og ikke har hatt et eneste problem. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen perosnlig som har hatt problemer med sin xbox360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...